חדשות בארץ, חם ברשת

אירוע חריג בנתב"ג: ערבי פרץ מחסום עם רכב גנוב – ונעצר לאחר שהסתתר בשיחים • צפו

אירוע חריג בנמל התעופה בן גוריון: שוטרי מרחב נתב"ג ומאבטחי רש"ת עצרו הלילה בתום סריקות ופריסת מחסומים מבצעית, תושב רמאללה בחשד לגניבת רכב מבת ים ופריצת מחסום בשדה בתעופה תוך סיכון בטחונם.

הלילה סמוך לשעה 01:15 רכב שנגנב מאזור בת ים נהוג בידי ערבי תושב אזור רמאללה בשנות השלושים לחיו מגיע לשער הכניסה לנמל התעופה מכביש 1 מכיוון תל אביב ופורץ במהירות את המחסום.

מאבטחי השער הפעילו את מחסומי העצירה – הרכב המשיך בנסיעה ופנה לכיוון שער צפוני (פתח תקווה). באותו הזמן מאבטח שהגיע מכיוון שער צפוני ביצע חסימה ונהג הרכב ניסה לעקוף את הרכב החוסם, תוך כדי שמנסה לדרוס את המאבטח. המאבטח ביצע ירי ופגע ברכב.

הרכב נעצר והנהג נמלט מהרכב ובסריקות שנעשו על ידי כוחות המשטרה והאבטחה נלכד כשהוא מסתתר בשיחים.

הדורס הועבר לחקירת כוחות הבטחון. כל טיסות הלילה יצאו במועדן והשדה חוזר לשגרה.

בתחקיר ראשוני שבוצע על ידי מפקדי מרחב נתב"ג חטיבת אבטחה ומנהל נתב"ג עולה כי הכוחות פעלו בנחישות ובמקצועיות תוך הפעלת שיקול דעת בשיתוף פעולה ראוי לציון בין כוחות האבטחה לשוטרי מרחב נתב"ג.

מנכ"ל רש"ת חגי טופולנסקי אמר הבוקר: "תפקוד מבצעי ומקצועי הכולל חתירה למגע ופעולה מקצועית הראויים לכל הערכה, ישר כח, גאים שאלו כוחותינו וזו הרמה המקצועית שלהם כמו כן נבצע תחקיר מבצעי לצורך הפקת לקחים."

צפו בתיעודים מהזירה:

ממשטרת ישראל נמסר: "מאבטחי רש"ת הבחינו הלילה סמוך לשעה 01:00 ברכב הנע באופן חשוד באחד משערי נתב"ג תוך עקיפת כלי רכב במהירות ופריצת מחסום באופן המסכן את בטחונם.

בתוך כך, המאבטחים הגיבו בנחישות לשם עצירת הסכנה, לרבות ירי ופריסת מחסומים מבצעית עד לעצירת הרכב הגנוב, כאשר החשוד נתפס בתום סריקות מסתתר בשיחים.

מאבטחי רש"ת ושוטרי מרחב נתב"ג עצרו את החשוד – תושב רמאללה בשנות ה-30 לחייו לחקירה במרחב ובהתאם לממצאיה יובא הבוקר לדיון בבימ"ש בבקשה להאריך את מעצרו."

עוד הוסיפו כי "מדובר באירוע חמור נוסף של ניסיון פגיעה וסיכון כוחות בטחון ע"י תושב שטחי איו"ש, שנכנס ארצה בניגוד לחוק דרך הגדר הפרוצה במטרה לפגוע ברכוש תושבי המדינה תוך סיכון ממשי לבטחון הציבור במהלך ניסיון ההימלטות מהדין."

לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
0 התגובות שלכם
Inline Feedbacks
View all comments

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

לפי גורמים ישראלים: "ישראל תפתח בתגובה משמעותית למתקפה האיראנית בתוך ימים. התגובה עשויה לכלול את מתקני הנפט באיראן ויעדים אסטרטגיים אחרים."

ניוז 360

אחרי המתקפה של איראן על ישראל ‏הערב, סגנית נשיא ארה"ב קמלה האריס אמרה: "אני תמיד אבטיח שלישראל תהיה את היכולת להגן על עצמה נגד איראן".

ניוז 360

גנץ בצפון על רקע השיחות בדוחא: "נתניהו, הגיע הזמן שתפסיק להתעסק בגורלה של הממשלה, ותעסוק רק בגורלה של המדינה. פעם אחת, תהיה אמיץ." מהליכוד נמסר בתגובה לגנץ: "הפרוטוקולים יוכיחו שגנץ הוא זה שהתנגד להחלטות קריטיות לביטחון ישראל, כולל החלטות על פעולות צבאיות דרמטיות. חיסולי ראשי חמאס וחיזבאללה מאז עזיבת גנץ מעידים יותר מכל על שינוי […]

ניוז 360

אל״מ במיל׳ אבי עמירם וסרן ליאור פורת המייצגים את אחד החשודים בפרשה מטעם הסנגוריה הצבאית ניהלו את המגעים עם התביעה הצבאית לגבי שחרור כלל החשודים (על דעת באי כוחם), נוכח הימשכות החקירה הצפויה. עורכי הדין מטעם הסנגוריה הצבאית דרשו לבחון באופן מעמיק במסגרת החקירה טענות הגנה מהותיות נוכח קשיים שנתגלו בחקירה, מה גם שהחשודים הם […]

ניוז 360

‏בישראל מעריכים גם בשעות האחרונות, כי איראן עשויה להגיב בצורה נרחבת יותר ממה שהיה באפריל. עוד מעריכים כי התגובה של חיזבאללה לחיסול פואד שוכר עשויה להגיע בימים הקרובים, ונערכים לכך בהתאם.

ניוז 360

בפעילות משותפת של צה״ל ושב״כ, ב-24.7 הותקף ברצועת עזה איתור בו שהה המחבל נאיל סכל, ששימש כבכיר בחמאס. מספר ימים לאחר התקיפה, התקבל מידע כי סכל חוסל. סכל פעל למעלה מעשור במסגרת ׳מטה הגדה׳ של ארגון הטרור חמאס, גוף שאחראי על הכוונת הפעילות מול שטחי יהודה ושומרון. במקביל, היה מעורב בהכוונת פעילות טרור, מימון ואספקת […]

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 14:17, שבת (5.10)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה