ניוז
ניוז 360 news

חדשות בארץ

"מדובר בתאונה מזעזעת": הרוג ושני פצועים אנוש וקשה בתאונה בין כבאית לרכב פרטי בשומרון

צוותי רפואה העניקו סיוע רפואי בזירת תאונת דרכים קשה בכביש 505 בשומרון.

ההרוג בתאונה הקטלנית בשומרון: עודד הגר, חייל בן ה-18, תושב יקיר – שני חבריו נפצעו קשה

במד"א מעדכנים כי בשעה 03:31 התקבל דיווח על תאונת דרכים קשה בין כבאית לרכב פרטי, בכביש 505 צומת גיתי אבישר בשומרון. חובשים ופראמדיקים של מד"א בסיוע כוח רפואי של צה"ל, העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח בילינסון, 3 נפגעים, בהם: צעיר כבן 19 במצב אנוש תוך פעולות החייאה, עם חבלה רב מערכתית, צעיר כבן 19 במצב קשה ולא יציב עם פגיעה רב מערכתית, וצעיר כבן 20 במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית, מונשם לא יציב. למרבה הצער, בבית חולים נקבע מותו של עודד הגר בן ה-18.

קרדיט צילום: דוברות המשטרה.

בוחני התנועה פתחו בחקירות נסיבות התאונה. על פי החשד: כבאית חצתה באור אדום בדרכה לאירוע והתנגשה ברכב שבו נסעו.

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן הגיע למקום, הנחה את הצוות מקצועי של האגף לשירותים חברתיים במועצה האזורית שומרון וצוותי הצח"י של הישובים להערך למתן מענה ראשוני בכל המעגלים.

פרופ שגיא הרנוף מנהל מח נוירוכירוגית בבילינסון מקבוצת הכללית מעדכן על מצב הפצועים מהתאונה.

פאראמדיק מד"א תומר פיין סיפר: "מדובר בתאונה מזעזעת, ראינו רכב פרטי מעוך שבו נסעו שלושה צעירים, אחד מהם נלכד ברכב, הם היו מחוסרי הכרה וסבלו מחבלה רב מערכתית, בסיוע כוח רפואי של צה"ל הענקנו לפצועים טיפול רפואי מציל חיים, אחד הפצועים איבד דופק ונשימה והוא פונה תוך פעולות החייאה, שניים מהפצועים פינינו במצב קשה כשהם מורדמים ומונשמים. נהג המשאית טופל במקום ולא נזקק לפינוי."

קרדיט צילום: מתוך תיעוד שעלה ברשתות החברתיות, שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים.

ראש המועצה יוסי דגן קרא להתפלל לשלום הפצועים: "בוקר קשה מאוד להתיישבות בשומרון ולכל עם ישראל, מדובר בתאונת דרכים קשה, שבה כבאית התנגשה ברכב בה נסעו 3 צעירים, מהשומרון בצומת גיתי אבישר במרכז השומרון, מאז התאונה לפנות בוקר צוותי החירום של המועצה יחד עם צוותי החירום של הישוב נמצאים כאן, ומשתדלים לסייע ככל האפשר, אני קורא לציבור כולו ומבקש, להתפלל לרפואתם של הפצועים, הנמצאים במצב קשה, חלקם נאבקים על חייהם, אנחנו נהיה כאן עם משפחות הנפגעים נסייע ככל האפשר ונמשיך לנסוע פה בשומרון בע"ה בבטחה כמו בכל מקום אחר במדינת ישראל".

מכבאות והצלה לישראל נמסר כי הם משתתפים בצערה העמוק של משפחת ההרוג בתאונה הטרגית שאירעה הלילה בצומת גיתי בשומרון:

"רכב כיבוי שפעל במשימה מבצעית בדרכו לאירוע שריפת מפעל באריאל התנגש הלילה בשעה 03:55 ברכב פרטי ששלושה מנוסעיו נפגעו פצעים קשים ואנושים.

נציב כבאות והצלה רב טפסר אייל כספי שלח תנחומיו הכנים למשפחת ההרוג ואיחל הבראה שלמה לפצועים. הנציב הגיע לזירת התאונה תוך זמן קצר כדי ללוות מקרוב את התחקיר הראשוני שביצעו המפקדים בשטח."

הנציב רב טפסר אייל כספי: "מדובר באירוע שתוצאותיו קשות והוא מחייב בדיקה מעמיקה, יסודית לבל ישנו מקרים דומים בעתיד. ליבנו עם משפחת ההרוג ואנו מתפללים לשלום הפצועים".

בשל התוצאות הטרגיות של התאונה נסיבות האירוע נחקרות ע"י משטרת ישראל בשיתוף פעולה מלא של מערך כבאות והצלה. רשות הכבאות תתחקר את האירוע ותפיק לקחים ככל שידרש בתיאום גורמי החקירה.

מוקדם יותר הבוקר עצר נציב הכבאות את האימונים במערך למשך 3 ימים ובמהלכם יערך לכלל מפקדי ולוחמי הכוח המבצעי במחוזות ובתחנות הכיבוי ריענון הוראות הבטיחות לנסיעה מבצעית ומנהלתית ברכבי כיבוי בהתאם להוראות הנציב בנושא.

לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
1 תגובה
Inline Feedbacks
View all comments
trackback
ההרוג בתאונה הקטלנית בשומרון: עודד הגר, חייל בן ה-18, תושב יקיר – שני חבריו נפצעו קשה
לפני 1 שנה

[…] בצער רב, על מותו של החייל עודד הגר, בן 18, תושב הישוב יקיר בתאונה הקשה לפנות בוקר בצומת גיתי […]

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח לפני זמן קצר בטלפון עם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן ובירך אותו ואת העם האמריקני לרגל יום העצמאות האמריקני. ראש הממשלה אמר שבלי ארה"ב אין חירות בעולם. הנשיא ביידן אמר שבלי ישראל אין ביטחון ליהודים בעולם. ראש הממשלה עדכן את הנשיא ביידן בהחלטתו לשלוח משלחת שתמשיך במשא ומתן לשחרור החטופים וחזר […]

ניוז 360

אתמול (א') נמסר צו החרמה והריסה לבית המחבל אחמד דואבשה, שבכפר דומא. הצו נמסר לאחר שנדחתה ההשגה שהגישה משפחתו בנושא. המחבל ביצע פיגוע טרור ב-12 באפריל 2024, במסגרתו נרצח הנער בנימין אחימאיר ז"ל. באפשרות משפחת המחבל להגיש עתירה נגד הצו.

ניוז 360

ועדת החקירה הממשלתית לפרשת הצוללות שלחה הבוקר (שני) מכתבי אזהרה לחמישה אישיים, בהם ראש הממשלה בנימין נתניהו. מטעמו של ראש הממשלה נמסר לפני זמן קצר: "ראש הממשלה נתניהו קובע שהצוללות הן יסוד מרכזי בביטחון הלאומי של ישראל ובהבטחת קיומה נגד איראן שמנסה להשמידנו. רכש הצוללות וכלי השייט לא רק שלא פגע בביטחון המדינה – הוא […]

ניוז 360

משטרת ישראל פתחה לפני זמן קצר בחקירת חשד לאירוע ירי לעבר רכב בעיר שדרות, בשלב זה לא דווח על נפגעים. השוטרים נמצאים בזירה והחלו לאסוף ראיות וממצאים. מתחקור ראשוני, עולה החשד שהרקע פלילי.

ניוז 360

מטוסי קרב תקפו לאורך הלילה מטרות של ארגון הטרור חיזבאללה בדרום לבנון. בין המטרות שהותקפו, מבנה צבאי של חיזבאללה במרחב עיתרון, לצד תשתיות מבצעיות ותשתיות טרור של הארגון במרחבים כפר כילא ואל-חיאם שבדרום לבנון. כתוצאה מפגיעת טיל נ״ט אמש (א׳) במרחב מטולה, נפצעו שני חיילי צה״ל במילואים, חברי כיתת כוננות, באורח קשה וקל. חברי כיתת […]

ניוז 360

במהלך הלילה מטוסי קרב יירטו בהצלחה כלי טיס בלתי מאויש שעשה את דרכו מאזור מזרח לכיוון שטח הארץ. הכלי לא חצה לשטח הארץ ולא הופעלו התרעות על פי מדיניות.

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 0:22, יום שלישי (9.07)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה