חדשות בארץ

הפריימריז בליכוד: יריב לוין בראש, אדלשטיין צולל והנגבי מתרסק • התוצאות המלאות

התוצאות הדרמטיות: יריב לוין נבחר למקום הראשון כשלאחריו אלי כהן. יואב גלנט ואמיר אוחנה • ישראל כ"ץ יורד לעשירייה השנייה, ברקת במקום השביעי • כמו כן חברי כנסת ותיקים מאוד כדוגמת צחי הנגבי, שכיהן כח"כ במפלגה עוד לפני נתניהו. גם אורלי לוי-אבקסיס נדחקים החוצה כמו גם קרן ברק, ונציג הדרוזים פטין מולא • התוצאות המלאות:

במהלך שעות הצהריים (חמישי) (פורסמו התוצאות הסופיות של הפריימריז לרשימת הליכוד. חברי כנסת שהובילו את המאבק במערכת המשפט הצליחו להשתלב קדימה ברשימה, בעוד חברי כנסת וותיקים שנחשבו עד כה לבכירים נדחקו לשורות האחרונות של הרשימה.

בראש חברי הכנסת שנדחקו לתחתית הרשימה עומד חבר הכנסת יולי אדלשטיין שבבחירות האחרונות הגיע למקום הראשון בפריימריז וכעת, לאחר שהכריז על התמודדות נגד נתניהו והתחרט התרחק מהמקום השני לאמצע הרשימה.

גם חבר הכנסת ישראל כץ בין המאוכזבים מתוצאות הפריימריז שמודח מהעשירייה הפותחת בעוד חבר הכנסת דודי אמסלם מזנק לתחילת הרשימה

אז מי הח"כים שכבר לא יכהנו בכנסת הבאה מטעם הליכוד ומי החדשים ואלו שחוזרים? קבלו את רשימת הליכוד המלאה לכנסת ה-25.
התוצאות:
1. בנימין נתניהו (יו"ר)
2. יריב לוין (בחירות קודמות: 5)
3. אלי כהן (בחירות קודמות: 12)
4. יואב גלנט (בחירות קודמות: 6)
5. דודי אמסלם (בחירות קודמות: 16)
6. אמיר אוחנה (בחירות קודמות: 18)
7. יואב קיש (בחירות קודמות: 21)
8. ניר ברקת (בחירות קודמות: 7)
9. מירי רגב (בחירות קודמות: 4)
10. מיקי זהר (בחירות קודמות: 25)
11. אבי דיכטר (בחירות קודמות: 9)
12. ישראל כץ (בחירות קודמות: 3)
13. שלמה קרעי (בחירות קודמות: 24)
14. שיריון יו"ר
15. דני דנון
16. שיריון יו"ר
17. דוד ביטן (בחירות קודמות: 22)
18. יולי אדלשטיין (בחירות קודמות: 2)
19. מחוז שפלה: אליהו רביבו
20. גלית דיסטל אטבריאן (בחירות קודמות: 10 – שיריון)
21. מחוז גליל ועמקים: ניסים ואטורי
22. מחוז הנגב: שלום דנינו
23. חיים כץ (בחירות קודמות: 11)
24. אופיר אקוניס (בחירות קודמות: 14)
25. טלי גוטליב
26. מחוז דן: חנוך מילביצקי
27. בועז ביסמוט
28. שיריון יו"ר
29. מחוז מישור החוף: אלי דלל
30. גילה גמליאל (בחירות קודמות: 8)
31. אופיר כץ (בחירות קודמות: 19)
32. מאי גולן (בחירות קודמות: 30)
33. עולה חדש: דן אילוז
34. מחוז חיפה: אריאל קלנר
35. אתי עטיה (בחירות קודמות: 20)
36. מחוז ירושלים: עמית הלוי
37. שיריון יו"ר
38. מחוז תל אביב: אושר שקלים
39. קטי שטרית (בחירות קודמות: 27)

צחי הנגבי, מוותיקי משכן הכנסת, נדחק לאחור והגיע למיקום לא ריאלי ברשימה וכנראה שלא ייכנס לכנסת הבאה. הנגבי הגיב: "מודה לתומכיי גם אם לא אשתלב במיקום ריאלי".

ניר ברקת, ששובץ במקום ה-7, כתב: "זהו ניצחון גדול ואני מודה לחברי הליכוד, שהם המנצחים הגדולים היום. הם אלה שלנגד עיניהם עומדת טובת התנועה ומדינת ישראל, והם אלה שניטרלו את העסקנים שעבדו מסביב לשעון. כעת עלינו להתלכד ולפעול יחד בכל הכוח כדי לנצח את הבחירות ולהקים ממשלה לאומית בראשות נתניהו שתחזיר את מדינת ישראל למסלול הנכון. מודה לכם ואוהב אתכם בכל ליבי."

(צילום: דוברות הכנסת)
לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
0 התגובות שלכם
Inline Feedbacks
View all comments

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

לפי גורמים ישראלים: "ישראל תפתח בתגובה משמעותית למתקפה האיראנית בתוך ימים. התגובה עשויה לכלול את מתקני הנפט באיראן ויעדים אסטרטגיים אחרים."

ניוז 360

אחרי המתקפה של איראן על ישראל ‏הערב, סגנית נשיא ארה"ב קמלה האריס אמרה: "אני תמיד אבטיח שלישראל תהיה את היכולת להגן על עצמה נגד איראן".

ניוז 360

גנץ בצפון על רקע השיחות בדוחא: "נתניהו, הגיע הזמן שתפסיק להתעסק בגורלה של הממשלה, ותעסוק רק בגורלה של המדינה. פעם אחת, תהיה אמיץ." מהליכוד נמסר בתגובה לגנץ: "הפרוטוקולים יוכיחו שגנץ הוא זה שהתנגד להחלטות קריטיות לביטחון ישראל, כולל החלטות על פעולות צבאיות דרמטיות. חיסולי ראשי חמאס וחיזבאללה מאז עזיבת גנץ מעידים יותר מכל על שינוי […]

ניוז 360

אל״מ במיל׳ אבי עמירם וסרן ליאור פורת המייצגים את אחד החשודים בפרשה מטעם הסנגוריה הצבאית ניהלו את המגעים עם התביעה הצבאית לגבי שחרור כלל החשודים (על דעת באי כוחם), נוכח הימשכות החקירה הצפויה. עורכי הדין מטעם הסנגוריה הצבאית דרשו לבחון באופן מעמיק במסגרת החקירה טענות הגנה מהותיות נוכח קשיים שנתגלו בחקירה, מה גם שהחשודים הם […]

ניוז 360

‏בישראל מעריכים גם בשעות האחרונות, כי איראן עשויה להגיב בצורה נרחבת יותר ממה שהיה באפריל. עוד מעריכים כי התגובה של חיזבאללה לחיסול פואד שוכר עשויה להגיע בימים הקרובים, ונערכים לכך בהתאם.

ניוז 360

בפעילות משותפת של צה״ל ושב״כ, ב-24.7 הותקף ברצועת עזה איתור בו שהה המחבל נאיל סכל, ששימש כבכיר בחמאס. מספר ימים לאחר התקיפה, התקבל מידע כי סכל חוסל. סכל פעל למעלה מעשור במסגרת ׳מטה הגדה׳ של ארגון הטרור חמאס, גוף שאחראי על הכוונת הפעילות מול שטחי יהודה ושומרון. במקביל, היה מעורב בהכוונת פעילות טרור, מימון ואספקת […]

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 23:12, שבת (5.10)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה