ניוז
ניוז 360 news

חדשות בארץ

"תוצאה של תקציב ממשלתי גדול": כך יראה כביש שער בנימין-פסגת זאב • צפו

בהדמיה נראה הכביש המתוכנן משער בנימין לפסגת זאב. ישראל גנץ: "תוצאה של תקציב ממשלתי גדול שגייסנו. נדחוף ליציאה כמה שיותר מהירה לביצוע".

כחלק מהפעולות לקידום פיתוח תשתיות הכבישים בבנימין, ראש המועצה ישראל גנץ עדכן ששלב התכנון של הכביש משער בנימין ועד לפסגת זאב קרוב לסיום.

הפרויקט כולל הרחבה משמעותית של הכביש הקיים לשלשה נתיבים בכל כיוון עד לכניסה לפסגת זאב (מחסום חיזמא) כשאחד הנתיבים בכל כיוון יהיה נתיב תחבורה ציבורית. חברת מוריה שאחראית על פרויקט הרחבת הכביש הפיקה סרטון הדמיה לפרויקט והוא נשלח לתושבי מזרח בנימין.

בחברת מוריה מעריכים את אורך העבודות לשדרוג הכביש בכשנתיים. וכעת במועצת בנימין בראשות ישראל גנץ עמלים מול גופי הממשלה לעבור לעבודה מעשית בשטח על מנת להקל על הבאים והיוצאים בין בנימין לירושלים.

תכנון הכביש הוא חלק ממהפכה משמעותית בתחום תשתיות הכבישים שמוביל ראש מועצת בנימין ישראל גנץ בשנים האחרונות. בכלל זה העבודות לשיקוע קלנדיה שיחבר למעשה בין ככר אדם לעטרות מתקדמות באופן משמעותי, ופתיחת הכביש החדש תסייע בהורדת העומס לבאים ממזרח בנימין לכיוון מודיעין וגוש דן, שלא יצטרכו להיכנס לירושלים כדי להגיע לכביש 443.

בכביש 446 המשמש את תושבי מערב בנימין החלו בימים האחרונים העבודות להרחבת הכביש ל-3 נתיבים בכל כיוון ועוד נתיב לנסיעת אופניים.

עוד מעדכנים במועצת בנימין כי בחודש הקרוב יחלו העבודות לרימזור והרחבת צומת שער בנימין. גם מרחב הכניסה ליישוב ענתות יכנס לעבודות בחודש הקרוב להסדרת הכביש הראשי בכניסה לענתא, בכניסה לענתות וביציאה לכביש הטבעת המזרחית. צומת עלי נמצא כבר בעבודות הסדרה משמעותיות לרימזור הצומת והן צפויות להסתיים בחודשים הקרובים.

ראש המועצה ישראל גנץ אומר כי "עבודת מטה רחבה שביצענו במועצה בשנים האחרונות נמצאת כעת בידיים של משרדי הממשלה השונים. זהו צו השעה לפעול לטובת שדרוג איכות החיים והבטיחות של מאות אלפי אזרחי ישראל העוברים מדי יום בכבישי יהודה ושומרון. אני מודה לשותפים היקרים שלנו: למנכ"ל חברת מוריה גלעד ברדון, למנכ"ל חברת נתיבי ישראל והצוות היקר שלו ניסים פרץ וכן לישראל אפריאט קמ"ט תחבורה"

(צילום: דוברות בנימין).
לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
0 התגובות שלכם
Inline Feedbacks
View all comments

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

גנץ בצפון על רקע השיחות בדוחא: "נתניהו, הגיע הזמן שתפסיק להתעסק בגורלה של הממשלה, ותעסוק רק בגורלה של המדינה. פעם אחת, תהיה אמיץ." מהליכוד נמסר בתגובה לגנץ: "הפרוטוקולים יוכיחו שגנץ הוא זה שהתנגד להחלטות קריטיות לביטחון ישראל, כולל החלטות על פעולות צבאיות דרמטיות. חיסולי ראשי חמאס וחיזבאללה מאז עזיבת גנץ מעידים יותר מכל על שינוי […]

ניוז 360

אל״מ במיל׳ אבי עמירם וסרן ליאור פורת המייצגים את אחד החשודים בפרשה מטעם הסנגוריה הצבאית ניהלו את המגעים עם התביעה הצבאית לגבי שחרור כלל החשודים (על דעת באי כוחם), נוכח הימשכות החקירה הצפויה. עורכי הדין מטעם הסנגוריה הצבאית דרשו לבחון באופן מעמיק במסגרת החקירה טענות הגנה מהותיות נוכח קשיים שנתגלו בחקירה, מה גם שהחשודים הם […]

ניוז 360

‏בישראל מעריכים גם בשעות האחרונות, כי איראן עשויה להגיב בצורה נרחבת יותר ממה שהיה באפריל. עוד מעריכים כי התגובה של חיזבאללה לחיסול פואד שוכר עשויה להגיע בימים הקרובים, ונערכים לכך בהתאם.

ניוז 360

בפעילות משותפת של צה״ל ושב״כ, ב-24.7 הותקף ברצועת עזה איתור בו שהה המחבל נאיל סכל, ששימש כבכיר בחמאס. מספר ימים לאחר התקיפה, התקבל מידע כי סכל חוסל. סכל פעל למעלה מעשור במסגרת ׳מטה הגדה׳ של ארגון הטרור חמאס, גוף שאחראי על הכוונת הפעילות מול שטחי יהודה ושומרון. במקביל, היה מעורב בהכוונת פעילות טרור, מימון ואספקת […]

ניוז 360

שוטרי תחנת נתניה פתחו הלילה בסריקות עם קבלת דיווח בדבר חשד לביצוע עבירות מין ותקיפה בקטינה מתחת לגיל 16 בחוף הים בעיר. בתום סריקות נרחבות, עצרו שוטרי התחנה את החשוד – תושב נתניה כבן 18 במרכז העיר ובתום חקירתו במחלק משפחה בתחנת המשטרה בעיר החשוד נכלא. היום תבקש המשטרה בבית המשפט להאריך את מעצרו.

ניוז 360

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח לפני זמן קצר בטלפון עם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן ובירך אותו ואת העם האמריקני לרגל יום העצמאות האמריקני. ראש הממשלה אמר שבלי ארה"ב אין חירות בעולם. הנשיא ביידן אמר שבלי ישראל אין ביטחון ליהודים בעולם. ראש הממשלה עדכן את הנשיא ביידן בהחלטתו לשלוח משלחת שתמשיך במשא ומתן לשחרור החטופים וחזר […]

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 23:09, יום שני (16.09)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה