חדשות בארץ

תושב השטחים נעצר לאחר שסחר בנשק מתוך שטח הרשות – הנשק אותר ברכב של שני תושבי כפר כנא בסמוך לצומת מגידו

בחודש פברואר השנה בפעילות מיומנת ומהירה של שוטרי משטרת ישראל סמוך לצומת מגידו נעצר רכב ובחיפוש שבוצע נתפס רובה מסוג M-16 מוסתר ומפורק שהוברח משיטחי הרשות הפלסטינאית לישראל.

שני החשודים (21 כפר כנא) אדהם מוקטרן ונור אלדין ג'מאחנה נעצרו בגין חשד להברחת נשק ובתאריך 28/2/19 הוגש כנגדם כתב אישום ומעצר עד תום ההליכים המשפטיים.

במסגרת החקירה שבוצעה בשילוב אמצעים טכנולוגיים הובררה זהות סוחר באמצעי הלחימה תושב שטחים בשם אסעד בן מוחמד סתייתי.

בפעילות מודיעינית ענפה וממוקדת עלה שהחשוד מתאכסן בבית מלון ברמאללה ובתאריך 20/6/19 לוחמי היחידה המשטרתית ללוחמה בטרור (ימ"מ) במשמר הגבול פשטו על המקום ועצרו את החשוד

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת בבית המשפט ואתמול פרקליטות מחוז צפון הגישה כנגדו בבימ"ש מחוזי בנצרת כתב אישום בגין סחר בנשק ונשיאה והובלת נשק.בנוסף הוגשה כנגדו בקשה למעצרו עד תום ההליכים.

פעילות זו בוצעה במסגרת מאבקה של משטרת ישראל בתופעת הנשק הבלתי חוקי והתאפשרה בזכות פעילות מודיעינית ענפה שתכליתה התחקות אחר המקורות של נתיבי הסחר באמל"ח לא חוקי במטרה למנוע הגעה של כלי נשק לעבריינים וגורמי פח"ע.

מדי יום פועלים שוטרי משטרת ישראל ,לוחמי משמר הגבול ויחידות מיוחדות בפעילות סמויה וגלויה בסיוע אמצעים נוספים לאיתור סוחרים באמצעי לחימה ותפיסה של אותם אמצעים וכלי נשק במטרה למנוע פגיעה בנפש או ברכוש ולעצור את אותם עבריינים המסכנים את הציבור ולהביאם לדין.

קרדיט: דוברות המשטרה.

מתחילת השנה ועד היום, במחוז צפון בלבד נתפסו:

▪97 רובים (10 איירסופט).
▪205 אקדחים(95 אירוסופט).
▪77 רימונים.
▪55 מטענים.
▪549 בקת"ב.
▪417 זיקוקים ו- 209 כוורות.
▪6 פצצת RPG

מתחילת השנה נעצרו 847 חשודים ,הוגשו 91 כתבי אישום ו-103 נאשמים נעצרו עד תום ההליכים.

ממשטרת ישראל נמסר שהיא תמשיך לפעול לאיתור סוחרים באמצעי לחימה ותפיסת כלי הנשק כאחד מהיעדים המרכזים במסגרת תוכניתה להעמקת מתן השירות בקרב החברה הערבית, הגברת הביטחון ומיגור האלימות.

לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
0 התגובות שלכם
Inline Feedbacks
View all comments

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

לפי גורמים ישראלים: "ישראל תפתח בתגובה משמעותית למתקפה האיראנית בתוך ימים. התגובה עשויה לכלול את מתקני הנפט באיראן ויעדים אסטרטגיים אחרים."

ניוז 360

אחרי המתקפה של איראן על ישראל ‏הערב, סגנית נשיא ארה"ב קמלה האריס אמרה: "אני תמיד אבטיח שלישראל תהיה את היכולת להגן על עצמה נגד איראן".

ניוז 360

גנץ בצפון על רקע השיחות בדוחא: "נתניהו, הגיע הזמן שתפסיק להתעסק בגורלה של הממשלה, ותעסוק רק בגורלה של המדינה. פעם אחת, תהיה אמיץ." מהליכוד נמסר בתגובה לגנץ: "הפרוטוקולים יוכיחו שגנץ הוא זה שהתנגד להחלטות קריטיות לביטחון ישראל, כולל החלטות על פעולות צבאיות דרמטיות. חיסולי ראשי חמאס וחיזבאללה מאז עזיבת גנץ מעידים יותר מכל על שינוי […]

ניוז 360

אל״מ במיל׳ אבי עמירם וסרן ליאור פורת המייצגים את אחד החשודים בפרשה מטעם הסנגוריה הצבאית ניהלו את המגעים עם התביעה הצבאית לגבי שחרור כלל החשודים (על דעת באי כוחם), נוכח הימשכות החקירה הצפויה. עורכי הדין מטעם הסנגוריה הצבאית דרשו לבחון באופן מעמיק במסגרת החקירה טענות הגנה מהותיות נוכח קשיים שנתגלו בחקירה, מה גם שהחשודים הם […]

ניוז 360

‏בישראל מעריכים גם בשעות האחרונות, כי איראן עשויה להגיב בצורה נרחבת יותר ממה שהיה באפריל. עוד מעריכים כי התגובה של חיזבאללה לחיסול פואד שוכר עשויה להגיע בימים הקרובים, ונערכים לכך בהתאם.

ניוז 360

בפעילות משותפת של צה״ל ושב״כ, ב-24.7 הותקף ברצועת עזה איתור בו שהה המחבל נאיל סכל, ששימש כבכיר בחמאס. מספר ימים לאחר התקיפה, התקבל מידע כי סכל חוסל. סכל פעל למעלה מעשור במסגרת ׳מטה הגדה׳ של ארגון הטרור חמאס, גוף שאחראי על הכוונת הפעילות מול שטחי יהודה ושומרון. במקביל, היה מעורב בהכוונת פעילות טרור, מימון ואספקת […]

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 4:21, שבת (5.10)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה