ניוז
ניוז 360 news

חדשות בארץ

שבוע טוב: סיכום חדשות השבת

נסיון פיגוע דריסה: מחבל שנסע לכיוון מחסום שוטרים בסמוך לכיכר צופים לא נענה להוראות השוטרים לעצור והמשיך בנסיעה לכיוון השוטר בכוונה לדרוס אותו בתגובה ביצע השוטר ירי על מנת לעצור את הרכב וזה המשיך בנסיעה פרועה ונמלט מהמקום. אין נפגעים. כוחות משטרה וצה"ל מבצעים סריקות לאיתור הרכב.

חייל קרבי שהיה בחופשה נעצר בחשד להצתת פעוטון של הגננת המתעללת בראש העין.

קרדיט: דוברות המשטרה.

עו"ד גיא עין צבי, שמייצג מטעם הסנגוריה הציבורית את כרמל מעודה, המטפלת החשודה בהתעללות בראש העין הגיב ואמר כי "אנו מבינים את הכעס והכאב של ההורים, אבל נחצה קו אדום". הפרקליט הגיב לחשד להצתת ביתה של מעודה והוסיף: "אנשים לקחו לידיהם את החוק, פעלו בבריונות וסיכנו חיי אדם. את המשפט כנגד כרמל יש לנהל בבית המשפט ולא בכיכר העיר. על משטרת ישראל לפעול באופן מיידי לעצור את האיומים והפגיעה במשפחה". החשד להצתה מתחזק, מהחקירה עולה כי בגן, שבו נעצרה השבוע גננת בחשד להתעללות, נמצאו כמה נקודות חשודות שנאספו מהם ממצאים אשר נשלחו לבדיקת מעבדה.

חייל נפצע באורח בינוני ו-13 חיילים באורח קל מאוד לאחר ששריפה פרצה במטבח כלא 4 שבצריפין. נסיבות פרוץ השריפה בחקירה.
גבר כבן 70 נפצע באורח בינוני לאחר שנפל מגובה ברחוב סטרומה בחיפה, ככל הנראה בעת שעסק בעבודה במרפסת ביתו.

חברת להקת הגבעטרון, אלה האריס בת 78, נהרגה בתאונת דרכים שאירעה בין רכב למשאית בכביש 716, סמוך לנעורה בצפון. בתאונה נפצעו בנוסף גבר כבן 80 באורח בינוני ונהג המשאית באורח קל.

קרדיט: דוברות המשטרה.

צעיר כבן 20 שרכב על אופנוע נפצע באורח בינוני בתאונה עם רכב פרטי בדרך השילוח בירושלים.

גבר כבן 60 נפצע באורח קשה ושתי נשים באורח קל לאחר שרכב התהפך ונפל לתעלה סמוך לנתיבות.

צילום: דוברות מד"א.

צעיר כבן 20 נפצע באורח בינוני לאחר שהחליק עם אופנועו ברחוב רפאל איתן באשקלון.
גבר בן 34 נפצע באורח בינוני במהלך קטטה שאירעה בדימונה.

גבר כבן 55 שרכב על אופניו בשומרון התמוטט במהלך הרכיבה ומותו נקבע בתום ניסיונות ההחייאה.

צעיר בן 25 וצעירה בת 22 נפצעו בינוני לאחר שהאופנוע עליו רכבו החליק בכביש 4, סמוך למחלף אשדוד.

מטען מאולתר הושלך בית עסק באזור התעשייה כרמיאל. לא היו נפגעים, אך למקום נגרם נזק. כוחות משטרה הגיעו למקום ופתחו בחקירה, כשהרקע טרם ידוע.

ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק חשף היום (שבת) את שם מפלגתו החדשה – "ישראל דמוקרטית". מחר תעלה המפלגה בקמפיין דיגיטלי ושלטי חוצות עם הסלוגן "מדינת נתניהו או מדינת ישראל". בהודעת המפלגה, שברק עומד בראשה ומכהן כיו"ר, נכתב כי "ישראל נמצאת רגע לפני פירוק מוחלט של הדמוקרטיה הישראלית. רגע לפני שאנחנו מוותרים על כל מי ומה שאנחנו. הבחירה של כל אחד ואחת מאיתנו היא בין מדינת ישראל או מדינת נתניהו".

כ-70 אלף מטיילים פקדו את שמורות הטבע והגנים הלאומיים ברחבי הארץ. בין האתרים המובילים היו הגנים הלאומיים גן השלושה, קיסריה ומצדה, וכן שמורות הטבע עין גדי ונחל שניר.

על פי תחזית מזג האוויר של השירות המטאורולוגי, עומס חום קיצוני צופי מחר בטבריה, עפולה, בית שאן, עין גדי ואילת. בתל אביב, קצרין, נצרת, לוד, אשדוד ובאר שבע צפוי להיות עומס חום כבד. בחיפה צפוי להיות עומס חום בינוני. כמו כן, מדד קרינת השמש החזוי למחר הוא גבוה מאוד עד קיצוני.

רעידת אדמה בעוצמה של 7.1 אירעה בדרום קליפורניה – כך לפי המוניטור האירופי לרעשי אדמה. אין דיווחים בשלב זה על נפגעים או נזק. זאת רעידת האדמה השנייה בתוך יומיים, זאת למרות הודעת המדענים מהמכון הגיאולוגי כי לא צפויה רעידת אדמה נוספת בכזו עוצמה. בחמישי האחרון רעש אדמה בעוצמה של 6.4 פקד את האזור ונרשם כחזק ביותר מזה 20 שנה.

השליח המיוחד של ארצות הברית לאפגניסטן אמר היום (שבת) כי סבב השיחות האחרון הנערכות בין הנהגת המדינה לארגון הטליבאן בניסיון לסיים את המלחמה בין הצדדים היה "מאד פרודוקטיבי". זלמאי חאלילזאד הוסיף כי חלה התקדמות משמעותית בכל ארבעת חלקי הסכם השלום: מלחמה נגד הטרור, נסיגת הכוחות, השתתפות בדיאלוג פנים-אפגני ובמשא ומתן, והפסקת אש קבועה ומקיפה. הצדדים הלוחמים ייפגשו שוב ביום שלישי בקטאר.

משטרת ריו דה ז'נרו מצאה קבר חשאי עם 12 גופות לא מזוהות באזור בעיר בו פועלות קבוצות מיליציה. הקבר התגלה 25 קילומטרים מהעיר והרשויות בברזיל מאמיניות כי הוא נועד לשמש קבוצת מיליציה שסומנה במהלך פשיטה בה נעצרו 43 חשודים. המשטרה המקומית אמרה כי המיליציות שפועלות באזור ביצעו עינויים, סחיטות וכ-50 מקרי רצח מאז תחילת השנה שעברה.

סוזאן איטון, מדענית מארצות הברית, נעדרת מאז יום שלישי האחרון – כך הודיעו הרשויות באי כרתים שביוון. איטון, בת 59, הייתה אמורה להשתתף בוועידה באי. עמיתיה בכנס אמרו כי האמינו שהיא יצאה לריצה באזור. המשטרה וכוחות כיבוי סרקו במהלך היום את האזור סמוך לכפר קולימברי מחוץ לחאניה.

פיצוץ התרחש במעונות אוניברסיטת נבאדה שבמערב ארצות הברית. על פי דובר העירייה הפיצוץ נגרם מתאונת שירות. בנוסף לכך, הוא אמר כי חלק מהבניין קרס וכי לא ידוע על הרוגים ורק כמה פציעות קלות דווחו. המשטרת המקומית ואנשי כיבוי והצלה הגיעו למקום ופינו את האזרחים מהאזור.

היועץ לביטחון לאומי בארצות הברית, ג'ון בולטון, צייץ כי "יש ללחוץ על טהראן לנטוש את שאיפותיה הגרעיניות". זאת לאחר שהסוכנות הבינלאומית הודיעה כי תקיים ישיבה מיוחדת בנושא פעילויות הגרעין בטהראן וחציית רף האורניום המעושר באיראן כפי שנקבע בהסכם הגרעין.

מועצת הביטחון של האו"ם קראה להפסקת אש בלוב בעת שמניין ההרוגים במתקפות בבירה טריפולי עלה לאלף. המועצה גינתה את המתקפה האווירית ביום חמישי האחרון על מחנה מעצר למהגרים בו נהרגו 40 בני אדם.

עשרות אלפי בני אדם הפגינו באלג'יריה וקראו להפלת המשטר. ההפגנות נערכות זה השבוע ה-20 ברציפות, ובעקבותיהן התפטר הנשיא עבד אל-עזיז בוטפליקה בתום כהונה בת שני עשורים.

ארצות הברית ביקשה לכנס פגישה מיוחדת של הסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית (סבא"א) בנושא איראן. זאת לאחר הודעתו של הנשיא חסן רוחאני כי טהראן הגיעה לרף המקסימלי של אורניום מועשר המוסכם בהסכם הגרעין מ-2015.

לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
0 התגובות שלכם
Inline Feedbacks
View all comments

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

גנץ בצפון על רקע השיחות בדוחא: "נתניהו, הגיע הזמן שתפסיק להתעסק בגורלה של הממשלה, ותעסוק רק בגורלה של המדינה. פעם אחת, תהיה אמיץ." מהליכוד נמסר בתגובה לגנץ: "הפרוטוקולים יוכיחו שגנץ הוא זה שהתנגד להחלטות קריטיות לביטחון ישראל, כולל החלטות על פעולות צבאיות דרמטיות. חיסולי ראשי חמאס וחיזבאללה מאז עזיבת גנץ מעידים יותר מכל על שינוי […]

ניוז 360

אל״מ במיל׳ אבי עמירם וסרן ליאור פורת המייצגים את אחד החשודים בפרשה מטעם הסנגוריה הצבאית ניהלו את המגעים עם התביעה הצבאית לגבי שחרור כלל החשודים (על דעת באי כוחם), נוכח הימשכות החקירה הצפויה. עורכי הדין מטעם הסנגוריה הצבאית דרשו לבחון באופן מעמיק במסגרת החקירה טענות הגנה מהותיות נוכח קשיים שנתגלו בחקירה, מה גם שהחשודים הם […]

ניוז 360

‏בישראל מעריכים גם בשעות האחרונות, כי איראן עשויה להגיב בצורה נרחבת יותר ממה שהיה באפריל. עוד מעריכים כי התגובה של חיזבאללה לחיסול פואד שוכר עשויה להגיע בימים הקרובים, ונערכים לכך בהתאם.

ניוז 360

בפעילות משותפת של צה״ל ושב״כ, ב-24.7 הותקף ברצועת עזה איתור בו שהה המחבל נאיל סכל, ששימש כבכיר בחמאס. מספר ימים לאחר התקיפה, התקבל מידע כי סכל חוסל. סכל פעל למעלה מעשור במסגרת ׳מטה הגדה׳ של ארגון הטרור חמאס, גוף שאחראי על הכוונת הפעילות מול שטחי יהודה ושומרון. במקביל, היה מעורב בהכוונת פעילות טרור, מימון ואספקת […]

ניוז 360

שוטרי תחנת נתניה פתחו הלילה בסריקות עם קבלת דיווח בדבר חשד לביצוע עבירות מין ותקיפה בקטינה מתחת לגיל 16 בחוף הים בעיר. בתום סריקות נרחבות, עצרו שוטרי התחנה את החשוד – תושב נתניה כבן 18 במרכז העיר ובתום חקירתו במחלק משפחה בתחנת המשטרה בעיר החשוד נכלא. היום תבקש המשטרה בבית המשפט להאריך את מעצרו.

ניוז 360

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח לפני זמן קצר בטלפון עם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן ובירך אותו ואת העם האמריקני לרגל יום העצמאות האמריקני. ראש הממשלה אמר שבלי ארה"ב אין חירות בעולם. הנשיא ביידן אמר שבלי ישראל אין ביטחון ליהודים בעולם. ראש הממשלה עדכן את הנשיא ביידן בהחלטתו לשלוח משלחת שתמשיך במשא ומתן לשחרור החטופים וחזר […]

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 4:34, יום חמישי (19.09)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה