חדשות בארץ

בנו של נעם רז לבנט: "מה כואב לך שיהודים בונים את הארץ?"

בארי, בנו של לוחם הימ"מ נועם רז הי"ד, כתב הערב מכתב פומבי חריף לראש הממשלה בנט, ובו מחה על הרס הגבעה הבוקר שהוקמה לזכרו של אביו. "מה כואב לך להשאיר את הגבעה הזאת בנוייה או שזו פריבילגיה רק של מחבלים רוצחים?":

הערב, חצי יממה לאחר ההרס שהתרחש לפנות בוקר בגבעת נעם שיח שהוקמה לזכרו של לוחם הימ"מ נעם רז הי"ד, בסמוך לישוב עדי בבנימין, יצא הערב בנו בארי במכתב נוקב לראש הממשלה בנט – אותו פרסם בחשבון הפייסבוק שלו.

"למי שלא שמע, היום בבוקר פינו את גבעת נועם שיח שנבנתה לזכר אבא שלי בפעם הרביעית.
יומיים אחרי ה30 לאבא – יום אחרי שקבענו מזוזה במקום", כתב הבן.

"הם הגיעו ב4 בבוקר בלי צו, ולא נתנו לצלם. למרות שזה זכות חוקית בסיסית.
הם הרביצו, צעקו, דפקו לילד קת בראש, הם זרקו ילדים מהגג של הבית כנסת ואיימו ברצח.
הם החרימו ושברו פלאפונים שלא יוכלו לצלם", תיאר.

"כל זה בגלל שהם יהודים.
את הבית של המחבל מדיזנגוף ששחט יהודים ברחוב לא פינו, אבל בית כנסת מסכן שנבנה לזכר אבא שלי בגודל 3 מטר על 4 מטר אי אפשר להשאיר".

בארי סיפר על הקמת הגבעה: "הגבעה הוקמה מאחורי עדי עד, על גבול עיר ערבית חדשה שמוקמת בימים אלו, והנערים כאן שמו את עצמם על הגבול כדי להגן עלינו".

"בנט, מה כואב לך שיהודים בונים בארץ? לא בשטח פרטי ולא יהיה שום ערבי שיגיד שזה שלו אז מה אכפת לך להשאיר. את הגבעה המסכנה הזאת או שזה פריבילגיה של מחבלים שרצחו יהודים", פנה בארי לרה"מ בכאב.

"כל השבעה לא הפסיקו להגיד לי שהדרך מכאן היא לבנות ולפתח את הארץ. אז בואו, תראו לי שאתם באמת מאמינים בזה כי אני לא כל כך רואה את זה.

אז לכל השרים והקצינים של הצבא והמשטרה, המפכ״ל ומפקד מגב ועוד המון שאני לא זוכר עכשיו שהיו אצלנו בבית, ובאו לתת כבוד לאבא שלי בואו תסתכלו לי בעיניים ותסבירו לי איך זה מכבד את אבא שלי להרוס גבעה ובית כנסת על שמו, ולפוצץ במכות ילדים שבאו לשמר את השם שלו וליישב את הארץ שלנו.

אבל כנראה שלא תבואו כי לא יהיה לכם מה להגיד", חתם בארי בכאב.

(צילום: חיים צח / לע"מ).
לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
0 התגובות שלכם
Inline Feedbacks
View all comments

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

לפי גורמים ישראלים: "ישראל תפתח בתגובה משמעותית למתקפה האיראנית בתוך ימים. התגובה עשויה לכלול את מתקני הנפט באיראן ויעדים אסטרטגיים אחרים."

ניוז 360

אחרי המתקפה של איראן על ישראל ‏הערב, סגנית נשיא ארה"ב קמלה האריס אמרה: "אני תמיד אבטיח שלישראל תהיה את היכולת להגן על עצמה נגד איראן".

ניוז 360

גנץ בצפון על רקע השיחות בדוחא: "נתניהו, הגיע הזמן שתפסיק להתעסק בגורלה של הממשלה, ותעסוק רק בגורלה של המדינה. פעם אחת, תהיה אמיץ." מהליכוד נמסר בתגובה לגנץ: "הפרוטוקולים יוכיחו שגנץ הוא זה שהתנגד להחלטות קריטיות לביטחון ישראל, כולל החלטות על פעולות צבאיות דרמטיות. חיסולי ראשי חמאס וחיזבאללה מאז עזיבת גנץ מעידים יותר מכל על שינוי […]

ניוז 360

אל״מ במיל׳ אבי עמירם וסרן ליאור פורת המייצגים את אחד החשודים בפרשה מטעם הסנגוריה הצבאית ניהלו את המגעים עם התביעה הצבאית לגבי שחרור כלל החשודים (על דעת באי כוחם), נוכח הימשכות החקירה הצפויה. עורכי הדין מטעם הסנגוריה הצבאית דרשו לבחון באופן מעמיק במסגרת החקירה טענות הגנה מהותיות נוכח קשיים שנתגלו בחקירה, מה גם שהחשודים הם […]

ניוז 360

‏בישראל מעריכים גם בשעות האחרונות, כי איראן עשויה להגיב בצורה נרחבת יותר ממה שהיה באפריל. עוד מעריכים כי התגובה של חיזבאללה לחיסול פואד שוכר עשויה להגיע בימים הקרובים, ונערכים לכך בהתאם.

ניוז 360

בפעילות משותפת של צה״ל ושב״כ, ב-24.7 הותקף ברצועת עזה איתור בו שהה המחבל נאיל סכל, ששימש כבכיר בחמאס. מספר ימים לאחר התקיפה, התקבל מידע כי סכל חוסל. סכל פעל למעלה מעשור במסגרת ׳מטה הגדה׳ של ארגון הטרור חמאס, גוף שאחראי על הכוונת הפעילות מול שטחי יהודה ושומרון. במקביל, היה מעורב בהכוונת פעילות טרור, מימון ואספקת […]

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 18:29, יום ראשון (6.10)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה