חדשות בארץ

הקטל בכבישים: הרוג ופצוע קשה בתאונה קשה בכביש 6 סמוך למחלף נחשונים

צוותי רפואה העניקו סיוע ראשוני בזירת תאונה קשה שאירעה בכביש 6 סמוך למחלף נחשונים.

בשעה 16:28 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על תאונת דרכים בין שני כלי רכב פרטיים סמוך למחלף נחשונים.

לאחר פעולות החילוץ, חובשים ופראמדיקים של מד"א קבעו את מותו של גבר כבן 50 והעניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח שיבא תל השומר גבר כבן 40 במצב קשה עם חבלות בגפיים.

רשף יוסי קלבו מפקד משמרת.

מבדיקה ראשונית של נסיבות התאונה עולה כי אחד הרכבים המעורב בתאונה ביצע סיבוב פרסה, נסע נגד הכיוון ופגע חזיתית ברכב שבא מולו.

בוחני התנועה של משטרת ישראל הגיעו לזירה ואוספים ממצאים, במסגרת חקירת נסיבות התאונה.

כתוצאה מהתאונה נסגר כביש 6 ממחלף נחשונים לכיוון דרום וציבור הנהגים מתבקש לנוע בדרכים חלופיות.

דברי פקד מתן קאליש – ראש מדור תאונות דרכים במרחב שרון.

חובש בכיר במד"א עזריאל גרוס, סיפר: "כשהגענו למקום התאונה ראינו 2 רכבים עם פגיעות פח קשות מאוד בחלקם הקדמי. 2 גברים נלכדו ברכבים כשאחד מהם מחוסר הכרה ולאחר פעולות החילוץ נאלצנו לקבוע את מותו. גבר בשנות ה-40 שהיה בהכרה, טופל במקום ופונה לבית החולים בניידת טיפול נמרץ כשהוא מורדם ומונשם במצב קשה."

צילום: תיעוד מבצעי מד"א.

החובשים של מד"א – הצלה פתח תקווה יוסף פרנקל, אוהד עושרי, ואשר בללו סיפרו: "כשהגענו למקום הבחנו בשני כלי רכב עם פגיעות פח קשות לאחר ההתנגשות, ובעקבות כך הם נלכדו ברכבים ולוחמי האש סייעו בחילוצם . מותו של נפגע אחד נקבע במקום, הפצוע השני מהרכב הנוסף חולץ ופונה לבית החולים במצב קשה ולא יציב."

צילום: דוברות הצלה פתח תקווה.

יוסי ימפל חובש איחוד הצלה מסר: "מדובר בתאונה עם מעורבות שני כלי רכב. למרבה הצער נהג אחד הרכבים נהרג במקום. כמו כן הענקנו סיוע ראשוני בזירת התאונה לנהג הרכב הנוסף שנפצע קשה. עומסי תנועה נוצרו עקב אופי התאונה".

אוהד אושרי מתנדב זק״א: ״מדובר בתאונה עם מעורבות שני כלי רכב פרטיים. כשהגענו למקום ראינו את שני כלי הרכב מעוכים לגמרי בחלקם הקדמי, נהג אחד הרכבים נפצע ופונה במצב קשה לביה״ח, הנהג השני כבן 50 היה מחוסר הכרה וסבל מפגיעה רב מערכתית, לצערי עוצמת ההתנגשות היתה קשה וקטלנית, פראמדיק מד״א נאלץ לאשר את מותו במקום. מתנדבי זק״א מרחב שרון מטפלים בכבוד המת ובאיסוף הממצאים בזירה הקשה.״

צילום: דוברות זק״א.
לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
0 התגובות שלכם
Inline Feedbacks
View all comments

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

לפי גורמים ישראלים: "ישראל תפתח בתגובה משמעותית למתקפה האיראנית בתוך ימים. התגובה עשויה לכלול את מתקני הנפט באיראן ויעדים אסטרטגיים אחרים."

ניוז 360

אחרי המתקפה של איראן על ישראל ‏הערב, סגנית נשיא ארה"ב קמלה האריס אמרה: "אני תמיד אבטיח שלישראל תהיה את היכולת להגן על עצמה נגד איראן".

ניוז 360

גנץ בצפון על רקע השיחות בדוחא: "נתניהו, הגיע הזמן שתפסיק להתעסק בגורלה של הממשלה, ותעסוק רק בגורלה של המדינה. פעם אחת, תהיה אמיץ." מהליכוד נמסר בתגובה לגנץ: "הפרוטוקולים יוכיחו שגנץ הוא זה שהתנגד להחלטות קריטיות לביטחון ישראל, כולל החלטות על פעולות צבאיות דרמטיות. חיסולי ראשי חמאס וחיזבאללה מאז עזיבת גנץ מעידים יותר מכל על שינוי […]

ניוז 360

אל״מ במיל׳ אבי עמירם וסרן ליאור פורת המייצגים את אחד החשודים בפרשה מטעם הסנגוריה הצבאית ניהלו את המגעים עם התביעה הצבאית לגבי שחרור כלל החשודים (על דעת באי כוחם), נוכח הימשכות החקירה הצפויה. עורכי הדין מטעם הסנגוריה הצבאית דרשו לבחון באופן מעמיק במסגרת החקירה טענות הגנה מהותיות נוכח קשיים שנתגלו בחקירה, מה גם שהחשודים הם […]

ניוז 360

‏בישראל מעריכים גם בשעות האחרונות, כי איראן עשויה להגיב בצורה נרחבת יותר ממה שהיה באפריל. עוד מעריכים כי התגובה של חיזבאללה לחיסול פואד שוכר עשויה להגיע בימים הקרובים, ונערכים לכך בהתאם.

ניוז 360

בפעילות משותפת של צה״ל ושב״כ, ב-24.7 הותקף ברצועת עזה איתור בו שהה המחבל נאיל סכל, ששימש כבכיר בחמאס. מספר ימים לאחר התקיפה, התקבל מידע כי סכל חוסל. סכל פעל למעלה מעשור במסגרת ׳מטה הגדה׳ של ארגון הטרור חמאס, גוף שאחראי על הכוונת הפעילות מול שטחי יהודה ושומרון. במקביל, היה מעורב בהכוונת פעילות טרור, מימון ואספקת […]

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 19:28, יום שני (7.10)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה