חדשות בארץ, חם ברשת

בושה: ערבים תקפו קבוצת יהודים בלוד – המשטרה עצרה את המדריך בביתו לפנות בוקר • צפו

בושה: ערבים תקפו קבוצת יהודים בלוד – המשטרה עוצרת את המדריך בביתו לפנות בוקר. עו"ד עדי קידר מחוננו "המשטרה לא למדה לקח – ממשיכה לרדוף את הקורבנות ולא את הפורעים". צפו במעצר:

קרדיט: אודיה פורייס.

קבוצת תלמידים יהודים ממוסד חינוכי בדרום הארץ, אשר ערכו סיור אתמול (ג') בשכונת רמת אשכול בלוד הותקפה בצורה קשה בידי פורעים ערבים, הקבוצה נאלצה לברוח ולהסתתר בבית כנסת סמוך. כוחות משטרה שהגיעו למקום חילצו את חברי הקבוצה מהעיר. המשטרה לא עצרה אף אחד מהפורעים.

לפנות בוקר פשטה המשטרה על בתיהם של רב התלמידים בדרום הארץ, ועל בית מדריך הקבוצה בלוד. הרב ששוהה עם התלמידים בטיול, ולא היה בביתו תיאם חקירה להיום בתחנת לוד. המדריך נאזק בביתו לעיני אשתו ונלקח לחקירה בתחנת לוד, לאחר החקירה שוחרר המדריך. עו"ד עדי קידר מארגון חוננו מסייע לחברי הקבוצה.

עו"ד עדי קידר מארגון חוננו תקף את המעצר "תלמידי מוסד חינוכי אשר סיירו בעיר לוד הותקפו על ידי חבורת פורעים בני מיעוטים. המשטרה הגיעה למקום לאחר מעשה, היהודים פירטו בפניה את אשר קרה. ואולם באישון לילה נעצר אב לארבעה אדם נורמטיבי, מורה ומחנך, נעצר ונאזק לעיני אשתו, על לא כלום בכפו, וכמובן לאחר חקירת המשטרה הוא משוחרר בשעות הבוקר המוקדמות.

נראה כי המשטרה לא רק שלא למדה את הלקח אלא ממשיכה בקו ההגנה על בני המיעוטים, ממשיכה לרדוף את הקורבונות, ולא את הפורעים, זהו המשך גריעת המשילות ובטחון האזרחים", מסר קידר.

יו״ר הציונות הדתית ח״כ בצלאל סמוטריץ׳: ״משהו רע מאוד עובר על משטרת ישראל. שוב ושוב הקורבנות היהודים הופכים לנאשמים כדי להשיג שקט מלאכותי שיתפוצץ לנו בפנים. שלא לדבר על אלימות, מעצרי שווא באישון ליל לעיניי המשפחה והילדים, וכבילה משפילה באזיקים בניגוד לחוק.״

ממשטרת ישראל נמסר: "שוטרי תחנת לוד טיפלו אמש באירוע קטטה רבת משתתפים בעיר לוד, במסגרתה נורו זיקוקים, רוסס גז פלפל והושלכו אבנים, מהם נפגע בראשו עפ"י גורמי רפואה קטין כבן 11 תושב המקום.

בתוך כך, המשטרה עצרה הלילה בתום בחינת אמצעי תיעוד, עדויות וממצאים נוספים, שלושה חשודים במעורבות באירוע, כאשר אחד שוחרר בתום חקירתו בתנאים מגבילים
ושניים נוספים יובאו הבוקר לבימ"ש בבקשה להאריך את מעצרם בהתאם לצורכי החקירה.

מדובר בפעילות נחושה למניעת פגיעה בנפש וניהול חקירה מואצת במטרה להגיע לחקר האמת, כאשר כל ניסיון להפר את הסדר הציבורי בעיר יטופל במלוא העוצמה, למען שלום הציבור ובטחונו."

לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
0 התגובות שלכם
Inline Feedbacks
View all comments

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

לפי גורמים ישראלים: "ישראל תפתח בתגובה משמעותית למתקפה האיראנית בתוך ימים. התגובה עשויה לכלול את מתקני הנפט באיראן ויעדים אסטרטגיים אחרים."

ניוז 360

אחרי המתקפה של איראן על ישראל ‏הערב, סגנית נשיא ארה"ב קמלה האריס אמרה: "אני תמיד אבטיח שלישראל תהיה את היכולת להגן על עצמה נגד איראן".

ניוז 360

גנץ בצפון על רקע השיחות בדוחא: "נתניהו, הגיע הזמן שתפסיק להתעסק בגורלה של הממשלה, ותעסוק רק בגורלה של המדינה. פעם אחת, תהיה אמיץ." מהליכוד נמסר בתגובה לגנץ: "הפרוטוקולים יוכיחו שגנץ הוא זה שהתנגד להחלטות קריטיות לביטחון ישראל, כולל החלטות על פעולות צבאיות דרמטיות. חיסולי ראשי חמאס וחיזבאללה מאז עזיבת גנץ מעידים יותר מכל על שינוי […]

ניוז 360

אל״מ במיל׳ אבי עמירם וסרן ליאור פורת המייצגים את אחד החשודים בפרשה מטעם הסנגוריה הצבאית ניהלו את המגעים עם התביעה הצבאית לגבי שחרור כלל החשודים (על דעת באי כוחם), נוכח הימשכות החקירה הצפויה. עורכי הדין מטעם הסנגוריה הצבאית דרשו לבחון באופן מעמיק במסגרת החקירה טענות הגנה מהותיות נוכח קשיים שנתגלו בחקירה, מה גם שהחשודים הם […]

ניוז 360

‏בישראל מעריכים גם בשעות האחרונות, כי איראן עשויה להגיב בצורה נרחבת יותר ממה שהיה באפריל. עוד מעריכים כי התגובה של חיזבאללה לחיסול פואד שוכר עשויה להגיע בימים הקרובים, ונערכים לכך בהתאם.

ניוז 360

בפעילות משותפת של צה״ל ושב״כ, ב-24.7 הותקף ברצועת עזה איתור בו שהה המחבל נאיל סכל, ששימש כבכיר בחמאס. מספר ימים לאחר התקיפה, התקבל מידע כי סכל חוסל. סכל פעל למעלה מעשור במסגרת ׳מטה הגדה׳ של ארגון הטרור חמאס, גוף שאחראי על הכוונת הפעילות מול שטחי יהודה ושומרון. במקביל, היה מעורב בהכוונת פעילות טרור, מימון ואספקת […]

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 8:51, שבת (5.10)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה