חדשות בארץ, חרדים ויהדות

חברת "ברקת" מתרחבת במגזר החרדי: תעמיד מימון של 100 מיליון שקל להרחבת מתחם מסחרי בירושלים



המרכז המסחרי יורחב לשטח של 4,500 מטר חברת ברקת מתמקדת בהלוואות לקבוצות רכישה ובעלי קרקע, ליווי על פי חוק מכר ליזמי נדל"ן וכן הלוואות גישור


המרכז המסחרי בשכונת רוממה יורחב למרכז גדול משמעותית. המבנים במרכז יושכרו למותגים שונים לרווחת תושבי השכונה. המרכז המסחרי, שכיום מתפרס על פני כ-500 מ"ר, צפוי להתרחב לכדי שטח של כ-4,500 מ"ר (פי 9). המרכז ממוקם בלב השכונה וישרת את תושבי האזור כולו.


לטובת הקמת המרכז מעמידה חברת האשראי החוץ בנקאי 'ברקת', מימון בסך שצפוי להגיע לכ-100 מיליון שקל, שעיקרו הלוואת גישור לחברה יזמית בקשר להקמת הפרויקט המסחרי בעיר והרחבת הפעילות בחברה החרדית. העמדת הלוואת הגישור מצד ברקת הינה כנגד רישום שעבוד ראשון על המקרקעין הנ"ל לטובת החברה וכן שעבודים ובטחונות נוספים כמקובל בעסקאות מימון של החברה.


עדי גזית, מנכ"ל ברקת: "אנו מזהים את הצרכים של הקהילה החרדית הצומחת בירושלים ורואים חשיבות רבה בפעילות זו שתאפשר את שיפור החיים של תושבי הסביבה. כחלק מתפיסה זו אנו שמחים להרחיב את הפעילות שלנו במימון פרויקטי נדל"ן בחברה החרדית. זהו חלק מתנופת החברה ואנו צופים כי מגמה זו תימשך ונעמיק את פעילותנו בעוד פרויקטים של הקהילה ברחבי הארץ".


ברקת שהונפקה לפני כשנה בבורסה בתל אביב מרחיבה את פעילותה במגזר החרדי והעמידה מימון לפרויקטים נוספים במגזר החרדי במהלך שנות פעילותה. בין היתר, לקבוצת רכישה בגבעת זאב ופרויקטים נוספים בביתר עלית ובית שמש.


לאחרונה דיווחה חברת ברקת, כי היא תממן פרויקט מגורים בכיכר המדינה בתל אביב בכ-2.05 מיליארד שקל ונמצאת בתהליך של חתימות על הסכם מימון עם כ-240 בעלי זכויות בכיכר המדינה בתל אביב לטובת הקמת פרויקט של 453 יחידות דיור למגורים בכיכר המדינה בתל אביב. השלמת הפרויקט צפויה בעוד כ- 5 שנים.


עסקאות נוספות שעליהן דיווחה ברקת בחודשים האחרונים: הסכם להעמדת מימון בסך של מעל ל-60 מיליון שקל לבעלי קרקע בהוד השרון עבור הקמת פרויקט מגורים; הגדלת הלוואת גישור שנתנה לחברה יזמית בהיקף של 40 מיליון שקל (מגיע להיקף של כ- 110 מיליון שקל לאחר הגדלת ההלוואה) כנגד קרקע שייעודה הקמת פרויקט משרדים ומסחר בירושלים; הסכם עם בעלי קרקע ברחובות להעמדת מימון בסך של כ-90 מיליון שקל להקמת פרויקט משרדים; הסכם להעמדת מימון בסך של כ-100 מיליון שקל להשלמת פרויקט מגורים במודיעין. בתוך כך, עדכנה לאחרונה ברקת כי חתמה על הסכמים לקבלת מסגרות אשראי בסך של 200 מיליון שקל משני בנקים מסחריים.
חברת ברקת בשליטת רוני בירם, יו"ר החברה, גיל דויטש, ועדי גזית, מנכ"ל החברה, מתמקדת בהלוואות לקבוצות בעלי קרקע לצורך מימון, ליווי והקמה של פרויקטי נדל"ן וכן הלוואות גישור וליווי ליזמים.

לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
0 התגובות שלכם
Inline Feedbacks
View all comments

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

לפי גורמים ישראלים: "ישראל תפתח בתגובה משמעותית למתקפה האיראנית בתוך ימים. התגובה עשויה לכלול את מתקני הנפט באיראן ויעדים אסטרטגיים אחרים."

ניוז 360

אחרי המתקפה של איראן על ישראל ‏הערב, סגנית נשיא ארה"ב קמלה האריס אמרה: "אני תמיד אבטיח שלישראל תהיה את היכולת להגן על עצמה נגד איראן".

ניוז 360

גנץ בצפון על רקע השיחות בדוחא: "נתניהו, הגיע הזמן שתפסיק להתעסק בגורלה של הממשלה, ותעסוק רק בגורלה של המדינה. פעם אחת, תהיה אמיץ." מהליכוד נמסר בתגובה לגנץ: "הפרוטוקולים יוכיחו שגנץ הוא זה שהתנגד להחלטות קריטיות לביטחון ישראל, כולל החלטות על פעולות צבאיות דרמטיות. חיסולי ראשי חמאס וחיזבאללה מאז עזיבת גנץ מעידים יותר מכל על שינוי […]

ניוז 360

אל״מ במיל׳ אבי עמירם וסרן ליאור פורת המייצגים את אחד החשודים בפרשה מטעם הסנגוריה הצבאית ניהלו את המגעים עם התביעה הצבאית לגבי שחרור כלל החשודים (על דעת באי כוחם), נוכח הימשכות החקירה הצפויה. עורכי הדין מטעם הסנגוריה הצבאית דרשו לבחון באופן מעמיק במסגרת החקירה טענות הגנה מהותיות נוכח קשיים שנתגלו בחקירה, מה גם שהחשודים הם […]

ניוז 360

‏בישראל מעריכים גם בשעות האחרונות, כי איראן עשויה להגיב בצורה נרחבת יותר ממה שהיה באפריל. עוד מעריכים כי התגובה של חיזבאללה לחיסול פואד שוכר עשויה להגיע בימים הקרובים, ונערכים לכך בהתאם.

ניוז 360

בפעילות משותפת של צה״ל ושב״כ, ב-24.7 הותקף ברצועת עזה איתור בו שהה המחבל נאיל סכל, ששימש כבכיר בחמאס. מספר ימים לאחר התקיפה, התקבל מידע כי סכל חוסל. סכל פעל למעלה מעשור במסגרת ׳מטה הגדה׳ של ארגון הטרור חמאס, גוף שאחראי על הכוונת הפעילות מול שטחי יהודה ושומרון. במקביל, היה מעורב בהכוונת פעילות טרור, מימון ואספקת […]

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 4:24, יום ראשון (6.10)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה