נ' תושבת המרכז משתפת את חדשות כל העולם בסיפור מזעזע שהתרחש ביום ד' 27/4/22 בעת שנסעה בקו אוטובוס ציבורי של חברת קווים: "הגעתי תחנת עיריית תל אביב בערך בשעה 14:00 לכיוון גבעתיים. כשעליתי לאוטובוס הנהג סגר עליי את הדלת אך לא ייחסתי לזה חשיבות, לאחר מכן, 2 תחנות לפני שהייתי אמורה לרדת אישה מבוגרת פנתה לנהג, ושאלה אותו היכן אמורה לרדת אם צריכה להגיע לכיוון עליית הנוער/נחלת יצחק.
תגובתו של הנהג התקבלה בצרחות כך שכל האוטובוס שמע אותו: ״תפסיקו לשאול אותי איפה לרדת! יש לכם מערכת כריזה תקשיבו לה, אני לא מבין למה מגיעים אליי כל כמה דקות אתם לא יודעים לקרוא? שאף אחד לא יבוא לשאול אותי יותר לגבי זה״. ואני החזרתי לו בתשובה: ״זה לא יפה ההתנהגות הזאת, בכל זאת מדובר באישה מבוגרת, מתפקידך לבוא ולעזור לה." הלכתי לאישה המבוגרת לעזור לה ולהסביר לה היכן לרדת.
היא עמדה על יד הנהג ושמעתי אותו מדבר בפלאפון אז אמרתי לו כך: ״מכיוון שאתה מדבר בפלאפון, אתה לא עוזר לה, אתה מודע לסכנות?״ בתגובה למה שאמרתי, הוא צרח עליי שהוא לא מדבר בפלאפון (מצורף סרטון שלו), עצר את האוטובוס באמצע הכביש! ואמר לי לרדת מהאוטובוס בתחנה שאני בכלל לא אמורה לרדת בה. אמרתי לו שאני ממש לא יורדת כי אני שילמתי על הנסיעה הזאת, ומיד הוא הרים עליי ידיים, כשצילמתי אותו הוא גם הפיל לי את הפלאפון על רצפת האוטבוס." צפו בתיעוד:
הוגש תלונה במשטרת ישראל ונפתחה חקירה.
מחברת קווים נמסר: "החברה קיבלה את תלונת הלקוחה ואחרי שיחה עם הנוסעת פתחה בהליך בירור משמעתי שמסגרתו הוזמן הנהג לשימוע, שבמסגרתו תתקבל החלטה בנוגע להמשך העסקו בחברה".