חדשות בארץ, חם ברשת

תאונה קטלנית בדרום: משאית התהפכה על רכבים – שלושה נוסעים נהרגו ושישה נפצעו • צפו

צוותי רפואה קבעו את מותם של שולשה נוסעי רכבים והעניקו סיוע רפואי לשישה פצועים בזירת תאונה בין משאית לרכבים בכביש 3703 בין קרית מלאכי לעזריקם.

צילום: תיעוד מבצעי מד"א.

בשעה 15:26 התקבל דיווח על תאונת דרכים בין משאית שהתהפכה על מספר כלי רכב בכביש 3703 מעזריקם לבאר טוביה. לאחר חילוץ ממושך של לוחמי האש, חובשים ופראמדיקים של מד"א קבעו את מותם של 3 נפגעים בתאונה, בהם: 2 נשים בשנות ה-40 וגבר כבן 30 והעניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח אסותא באשדוד וברזילי באשקלון 6 פצועים , בהם גבר כבן 60 במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית כשהוא מורדם ומונשם ו-5 בינוני, מהם 3 נשים בשנות ה 60 ו-2 גברים בשנות ה 20.

קרדיט צילום: מתוך תיעוד שעלה ברשתות החברתיות, שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים.

כוח משטרה במקום ונפתחה חקירה בידי בוחן תאונות דרכים ממרחב לכיש. משחזור התאונה עולה כי לאחר שנוצר פקק בגלל רכב שרוף, משאית התנגשה ברכב האחרון בפקק, העיפה אותו מעבר לכביש, התהפכה, מחצה שני כלי רכב – והתנגשה בשניים נוספים.

צילום: דוברות כב"ה דרום.

אחת ההרוגות היא – ציפי שמעוני, בת 40, אם לעשרה ילדים ממושב שדה עוזיהו. תובא למנוחות הלילה בחצות, בבית העלמין בשדה עוזיהו.

ההרוגים הנוספים בתאונה:

מתניה איובי, אב לשלושה – בהם תינוק בן חודש ממושב אבן שמואל.

פנטנש אונבך – אלמנה ואם ל-8 ילדים בגורים מקרית מלאכי.

ראש עיריית קרית מלאכי אמר: ״ביום כה עצוב ממילא – יום הזיכרון התקדרו השמיים מעל המשפחה היקרה ושמונת היתומים. קריית מלאכי מחבקת את המשפחה ברגעים קשים אלו. מי יתן ולא תדעו עוד צער״.

סרטון פעולות החילוץ בזירה, צילום: דוברות כב"ה דרום.

החובשים של מד"א אוראל אסולין ומאיר אביבי סיפרו: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד עם מעורבות משאית שהתהפכה ותחתיה נלכדו 2 רכבים, רכב נוסף שהיה בסמוך ועוד 2 רכבים שהיו בתעלות בצידי הכביש. הגענו למקום בכוחות גדולים ומיד התחלנו בסריקה בזירה על מנת לאתר את כלל הפצועים ולהתחיל בטיפול הרפואי. בסיוע כוחות חירום נוספים חילצנו מאחד הרכבים שהיו בתעלות 2 פצועים, אישה בשנות ה-40 שהייתה מחוסר הכרה ולאחר בדיקות רפואיות נאלצנו לקבוע את מותה וגבר כבן 60 שנפגע באורח קשה הורדם והונשם בשטח ופונה לבית החולים אסותא באשדוד בניידת טיפול נמרץ. מרכב נוסף שהיה בתעלה בצידו השני של הכביש חילצנו 2 נשים כבנות 60 כשהן בהכרה מלאה, הן נבדקו בשטח ופונו גם כן לבי"ח אסותא באשדוד. אישה בת 61 וצעיר בן 22 חולצו מרכב שהיה בסמוך לחלקה האחורי של המשאית כשהם בהכרה וסובלים מחבלות בפלג גופם העליון. הם טופלו בשטח ופונו באמבולנס מד"א לבית החולים ברזילי באשקלון. גבר בשנות ה 30 חולץ מרכב שהיה מתחת לחלקה האחורי של המשאית כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה ולאחר בדיקות רפואיות נקבע מותו. אדם מחוסר הכרה נוסף נלכד ברכב פרטי מתחת לחלקו הקדמי של המשאית. נהג המשאית, גבר כבן 27 שהיה בהכרה מלאה ושכב על הכביש טופל במקום ופונה גם הוא לבית החולים כשמצבו בינוני ויציב."

צילום: חיים לוין, תיעוד מבצעי מד"א.

יוסי שקל מפקד האירוע מסר: "מדובר בתאונה מורכבת מאוד בה מעורבת משאית ומספר כלי רכב, מחזה קשה מאוד לכל מי שנמצא בזירה. אנו מבצעים הערכת מצב בכדי לחלץ את הלכודים ובשלב זה חילצנו שלושה לכודים בינהם שני הרוגים. לכודים נוספים נמצאים בתוך כלי הרכב שנמחצו מתחת למשאית מבצעים פעולות חילוץ ובסיוע מנוף שיגיע לזירת האירוע לסיוע".

צילום: דוברות איחוד הצלה.

בועז שרון סגן ראש סניף איחוד הצלה בקרית מלאכי מסר: "מדובר בתאונה עם מעורבות ששה כלי רכב ומשאית שהתהפכה. למרבה הצער נקבע מותם של שני גברים ואשה עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבלו. כמו כן הענקנו בזירה סיוע למספר נפגעים נוספים במצבים שונים. כוחות הכיבוי פעלו בזירה לחילוץ הלכודים".

קרדיט: אלדד עובדיה דוברות כב"ה דרום.

טפסר משנה אריאל אבן דנן שפיקד על האירוע אמר: "לצערי אנו נמצאים בזירה קשה ומורכבת מאוד בכביש בין עזריקם לקרית מלאכי. לוחמי האש נחשפו פה למראות קשים מאוד ולזירה מורכבת בה משאית מחצה מספר כלי רכב כאשר מעורבים סה"כ חמישה כלי רכב פרטיים ומשאית. פעולות החילוץ נמשכו כשעה בה פעלנו עם כלים הידראוליים כבדים וסיוע של כלי צמ"ה בגלל מעורבות של משאית שעמוסה בציוד ומקשה על פעולות החילוץ. האירוע מסתיים עם שלושה הרוגים, פצוע קשה, פצוע בינוני ועוד ארבעה פצועים במצב קל. בשלב זה אנו מבצעים זיכוי של הזירה וחזרה לכשירות".

קרדיט תיעוד: אלדד עובדיה – תיעוד כב"ה דרום.

יוסי לנדאו קמב״ץ זק״א לכיש אמר: ״מדובר בתאונה עם מערבות משאית ומספר כלי רכב, כשהגענו למקום היתה המולה רבה, שני כלי רכב היו מרוסקים לגמרי מתחת למשאית הפוכה, עוד 2 כלי רכב היו מעוכים בתעלה שבצד הכביש, מרכב אחד שהיה בתעלה שבצד הכביש חילצו אישה כבת 40 ללא רוח חיים, מרכב נוסף בתעלה שבצד הכביש חולץ גבר כבן 30 ללא רוח חיים ואישה כבת 50 חולצה ע״י הכיבוי מרכב שהיה מרוסק לגמרי מתחת לחלקה הקדמי של המשאית כשהיא ללא רוח חיים. צוותי מד״א קבע את מותם של שלושת הנפגעים במקום ופינו מס׳ נפגעים נוספים לביה״ח. צוות מורחב של מתנדבי זק״א לכיש מטפלים בכבוד המת ובאיסוף הממצאים בזירה הקשה.״

צילום: אלי הופמן
לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
0 התגובות שלכם
Inline Feedbacks
View all comments

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

לפי גורמים ישראלים: "ישראל תפתח בתגובה משמעותית למתקפה האיראנית בתוך ימים. התגובה עשויה לכלול את מתקני הנפט באיראן ויעדים אסטרטגיים אחרים."

ניוז 360

אחרי המתקפה של איראן על ישראל ‏הערב, סגנית נשיא ארה"ב קמלה האריס אמרה: "אני תמיד אבטיח שלישראל תהיה את היכולת להגן על עצמה נגד איראן".

ניוז 360

גנץ בצפון על רקע השיחות בדוחא: "נתניהו, הגיע הזמן שתפסיק להתעסק בגורלה של הממשלה, ותעסוק רק בגורלה של המדינה. פעם אחת, תהיה אמיץ." מהליכוד נמסר בתגובה לגנץ: "הפרוטוקולים יוכיחו שגנץ הוא זה שהתנגד להחלטות קריטיות לביטחון ישראל, כולל החלטות על פעולות צבאיות דרמטיות. חיסולי ראשי חמאס וחיזבאללה מאז עזיבת גנץ מעידים יותר מכל על שינוי […]

ניוז 360

אל״מ במיל׳ אבי עמירם וסרן ליאור פורת המייצגים את אחד החשודים בפרשה מטעם הסנגוריה הצבאית ניהלו את המגעים עם התביעה הצבאית לגבי שחרור כלל החשודים (על דעת באי כוחם), נוכח הימשכות החקירה הצפויה. עורכי הדין מטעם הסנגוריה הצבאית דרשו לבחון באופן מעמיק במסגרת החקירה טענות הגנה מהותיות נוכח קשיים שנתגלו בחקירה, מה גם שהחשודים הם […]

ניוז 360

‏בישראל מעריכים גם בשעות האחרונות, כי איראן עשויה להגיב בצורה נרחבת יותר ממה שהיה באפריל. עוד מעריכים כי התגובה של חיזבאללה לחיסול פואד שוכר עשויה להגיע בימים הקרובים, ונערכים לכך בהתאם.

ניוז 360

בפעילות משותפת של צה״ל ושב״כ, ב-24.7 הותקף ברצועת עזה איתור בו שהה המחבל נאיל סכל, ששימש כבכיר בחמאס. מספר ימים לאחר התקיפה, התקבל מידע כי סכל חוסל. סכל פעל למעלה מעשור במסגרת ׳מטה הגדה׳ של ארגון הטרור חמאס, גוף שאחראי על הכוונת הפעילות מול שטחי יהודה ושומרון. במקביל, היה מעורב בהכוונת פעילות טרור, מימון ואספקת […]

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 18:27, שבת (5.10)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה