חדשות בארץ, חרדים ויהדות

מקור הברכה: "מהיום שסגרנו בשבת – מחזור ההכנסות שלנו זינק דרסטית"

בעלי רפטינג נהר הירדן חשף בועידת התיירות החרדית את הדילמות וההצלחות מאחורי הקלעים בענף "בעל עסק שמבין את כוח הקניה החרדי חייב לעשות התאמות"

כשברקע שנת שיא לתיירות אחרי שנתיים של קורונה, התקיימה היום בבנייני האומה וועידת התיירות החרדית הראשונה בישראל, בסימן חיזוק תיירות
פנים מותאמת למגזר החרדי בישראל.

בוועידה, שהתכנסה בפתח חופשת בין הזמנים, התקיימו לאורך היום פאנלים מקצועיים שם התקיימו דיונים על הדרכים ליצירת תיירות חרדית שוקקת, בטיחות וזהירות בדרכים וחיזוק התיירות בישראל המותאמת למגזר החרדי תוך שיתוף פעולה בין כלל הגורמים.

בפאנל המרכזי התארח מר ערן גיגי, בעלי 'רפטינג נהר הירדן' שסיפר כיצד לפני חמש שנים החליט לסגור את המתחם בשבת. "בצפון, הכסף הגדול זה בשישי ושבת", אמר גיגי. לדבריו, "אחרי המון מחשבה באנו לרו"ח שלנו ואמרנו לו החלטנו לסגור את האתר בשבת, הוא הסתכל עלינו במבט כאילו נפלו השמיים. הפדיון הכי גדול הוא ביום שבת. אבל עשינו את זה, בהתחלה עם חששות אך היינו שלמים וגאים ואחרי חמש שנים אני יכול לומר – מאותו רגע המחזור העסקי שלנו עלה באופן משמעותי. מאז שסגרנו בשבת ראינו ברכה גדולה".

הרב מרדכי בלוי המשמש כיו"ר משמרת הקודש והחינוך אמר: "חופשה והתאווררות זה דבר חיובי, זה טוב לנפש, זה טוב לגוף וזה טוב כדי שאחרי בן הזמנים יוכל תלמיד הישיבה לשוב ולשקוד באוהלה של תורה, אבל בן תורה לא ינפוש או יטייל במקום שלא מבצע אי אלו התאמות לאורח חייו, בראש ובראשונה שמירת שבת קודש. אנחנו לא כופים אף אחד, אבל בעל עסק בתחום התיירות שמבין את כוח הקנייה החרדי העצום צריך להבין שבשביל להביא קהל חרדי צריך לבצע הנגשה בהתאם לדרישות הנהוגות בציבור החרדי".

משה יצחק רושגולד מנכ"ל ועידת 'לתור': "אנו חותמים ועידה עמוסה ומשמעותית. הבשורה הגדולה היא שמהיום, לתיירות החרדית בישראל יש בית. יצרנו כאן קהילה עם כוח גדול ורצון טוב ומכאן תצא תורה. לפי כל סקר שבוצע, רוב מוחלט של הציבור החרדי יעדיף לנפוש בישראל. את המגמה הזו צריכים לחזק וזו הסיבה שהקמנו את ועידת לתור. הגיעו לכאן מאות נותני שירות בתחום התיירות באמירה ברורה: אנחנו רוצים את הציבור החרדי ומהיום הזה הם יוצאים עם כלים מה שיחשוף אותם לציבור ענק וכוח צרכני נאמן ומשמעותי".

לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
0 התגובות שלכם
Inline Feedbacks
View all comments

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

לפי גורמים ישראלים: "ישראל תפתח בתגובה משמעותית למתקפה האיראנית בתוך ימים. התגובה עשויה לכלול את מתקני הנפט באיראן ויעדים אסטרטגיים אחרים."

ניוז 360

אחרי המתקפה של איראן על ישראל ‏הערב, סגנית נשיא ארה"ב קמלה האריס אמרה: "אני תמיד אבטיח שלישראל תהיה את היכולת להגן על עצמה נגד איראן".

ניוז 360

גנץ בצפון על רקע השיחות בדוחא: "נתניהו, הגיע הזמן שתפסיק להתעסק בגורלה של הממשלה, ותעסוק רק בגורלה של המדינה. פעם אחת, תהיה אמיץ." מהליכוד נמסר בתגובה לגנץ: "הפרוטוקולים יוכיחו שגנץ הוא זה שהתנגד להחלטות קריטיות לביטחון ישראל, כולל החלטות על פעולות צבאיות דרמטיות. חיסולי ראשי חמאס וחיזבאללה מאז עזיבת גנץ מעידים יותר מכל על שינוי […]

ניוז 360

אל״מ במיל׳ אבי עמירם וסרן ליאור פורת המייצגים את אחד החשודים בפרשה מטעם הסנגוריה הצבאית ניהלו את המגעים עם התביעה הצבאית לגבי שחרור כלל החשודים (על דעת באי כוחם), נוכח הימשכות החקירה הצפויה. עורכי הדין מטעם הסנגוריה הצבאית דרשו לבחון באופן מעמיק במסגרת החקירה טענות הגנה מהותיות נוכח קשיים שנתגלו בחקירה, מה גם שהחשודים הם […]

ניוז 360

‏בישראל מעריכים גם בשעות האחרונות, כי איראן עשויה להגיב בצורה נרחבת יותר ממה שהיה באפריל. עוד מעריכים כי התגובה של חיזבאללה לחיסול פואד שוכר עשויה להגיע בימים הקרובים, ונערכים לכך בהתאם.

ניוז 360

בפעילות משותפת של צה״ל ושב״כ, ב-24.7 הותקף ברצועת עזה איתור בו שהה המחבל נאיל סכל, ששימש כבכיר בחמאס. מספר ימים לאחר התקיפה, התקבל מידע כי סכל חוסל. סכל פעל למעלה מעשור במסגרת ׳מטה הגדה׳ של ארגון הטרור חמאס, גוף שאחראי על הכוונת הפעילות מול שטחי יהודה ושומרון. במקביל, היה מעורב בהכוונת פעילות טרור, מימון ואספקת […]

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 8:16, יום ראשון (6.10)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה