חדשות בארץ, חם ברשת, חרדים ויהדות

יורד מהאופנוע ומחסל את המחבל: כל הפרטים על מסע הרצח בפיגוע הקשה בבני ברק • זמני הלוויות

סמוך לשעה 20:00 הגיע המחבל דיא ערמשה בן 27 תושב יעבד לרחוב ז'בוטינסקי בבני ברק כשהוא חמוש ברובה סער מסוג M-16.

בצומת ז'בוטינסקי-הרצל הוא יורה לעבר רוכב קטנוע ומחטיא, ממשיך בתנועה רגלית לרחוב ביאליק, מגיע למכולת ויורה למוות בשני גברים (23,32) נתינים זרים מאוקראינה שיושבים בכניסה.

תיעוד של המחבל יוצא מהרכב ויורה!

המחבל יורד ברחוב ביאליק לכיוון רחוב השניים ובצומת נתקל בתושב בני ברק ב-37 שנמצא ברכבו ויורה בו למוות, וממשיך על רחוב השניים לכיוון רחוב הרצל, שם נתקל בתושב בני ברק בן 30 שתינוק על ידיו, ויורה בגבר למוות , התינוק לא נפגע.

המחבל פנה לרחוב הרצל, שם נתקל בצוות אופנועים של תחנת המשטרה בבני ברק, רס"מ אמיר חו'רי ורס"מ ע', שהוקפצו לאירוע תוך שהם מחוברים בקשר ישיר עם אזרח שחובר טלפונית לצוות השוטרים ומכווין אותם לעבר זירת האירוע.

ברחוב הרצל נתקל צוות האופנוענים במחבל שיורה לעברם ופוגע ברס"מ אמיר ח'ורי בחזהו, רס"מ ע' יורד מהאופנוע ומבצע מאקדחו ירי מדוייק לעבר המחבל והורג אותו. מותו של רס"מ ח'ורי ז"ל נקבע בבית החולים בילינסון לאחר זמן קצר.

פיגוע קשה בבני ברק: מחבל פתח בירי ורצח 5 אזרחים – סייען נעצר • כל התיעודים

בפיגוע נהרגו:

רס"מ אמיר ח'ורי ז"ל סייר-אופנוען בתחנת בני ברק- מרחב דן במחוז ת"א, בן 32 תושב נוף הגליל

שלום יעקב ישראל ז"ל בן 37 מבני ברק

יחזקאל אבישי דוד ז"ל בן 30 מבני ברק

נתין זר מאוקראינה בן 23
נתין זר מאוקראינה בן 32

יהי זכרם ברוך.

סידורי הלוויית רס"מ אמיר חורי ז"ל

10:00 אשכבה ופרידה בכנסיית הבשורה בנצרת

ההליווה תצא בשעה 15:00 מבית העלמין הצבאי בנוף הגליל

הלווית הקדוש הרב אבישי יחזקאל הי"ד תצא היום בשעה 9:30 לכיוון בית העלמין פוניבז' בבני ברק.

הלוויית הקדוש הרב יעקב ישראל שלום הי"ד תצא בשעה 11:00 לבית העלמין סגולה בפתח תקווה.

לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
0 התגובות שלכם
Inline Feedbacks
View all comments

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

לפי גורמים ישראלים: "ישראל תפתח בתגובה משמעותית למתקפה האיראנית בתוך ימים. התגובה עשויה לכלול את מתקני הנפט באיראן ויעדים אסטרטגיים אחרים."

ניוז 360

אחרי המתקפה של איראן על ישראל ‏הערב, סגנית נשיא ארה"ב קמלה האריס אמרה: "אני תמיד אבטיח שלישראל תהיה את היכולת להגן על עצמה נגד איראן".

ניוז 360

גנץ בצפון על רקע השיחות בדוחא: "נתניהו, הגיע הזמן שתפסיק להתעסק בגורלה של הממשלה, ותעסוק רק בגורלה של המדינה. פעם אחת, תהיה אמיץ." מהליכוד נמסר בתגובה לגנץ: "הפרוטוקולים יוכיחו שגנץ הוא זה שהתנגד להחלטות קריטיות לביטחון ישראל, כולל החלטות על פעולות צבאיות דרמטיות. חיסולי ראשי חמאס וחיזבאללה מאז עזיבת גנץ מעידים יותר מכל על שינוי […]

ניוז 360

אל״מ במיל׳ אבי עמירם וסרן ליאור פורת המייצגים את אחד החשודים בפרשה מטעם הסנגוריה הצבאית ניהלו את המגעים עם התביעה הצבאית לגבי שחרור כלל החשודים (על דעת באי כוחם), נוכח הימשכות החקירה הצפויה. עורכי הדין מטעם הסנגוריה הצבאית דרשו לבחון באופן מעמיק במסגרת החקירה טענות הגנה מהותיות נוכח קשיים שנתגלו בחקירה, מה גם שהחשודים הם […]

ניוז 360

‏בישראל מעריכים גם בשעות האחרונות, כי איראן עשויה להגיב בצורה נרחבת יותר ממה שהיה באפריל. עוד מעריכים כי התגובה של חיזבאללה לחיסול פואד שוכר עשויה להגיע בימים הקרובים, ונערכים לכך בהתאם.

ניוז 360

בפעילות משותפת של צה״ל ושב״כ, ב-24.7 הותקף ברצועת עזה איתור בו שהה המחבל נאיל סכל, ששימש כבכיר בחמאס. מספר ימים לאחר התקיפה, התקבל מידע כי סכל חוסל. סכל פעל למעלה מעשור במסגרת ׳מטה הגדה׳ של ארגון הטרור חמאס, גוף שאחראי על הכוונת הפעילות מול שטחי יהודה ושומרון. במקביל, היה מעורב בהכוונת פעילות טרור, מימון ואספקת […]

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 14:16, שבת (5.10)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה