חדשות בארץ, חם ברשת, חרדים ויהדות

למרות המצלמות בשמעון הצדיק: מחבל תקף ופצע חרדי, המשטרה סגרה את התיק – "התוקף לא אותר"

מחבל ערבי תקף ופצע צעיר חרדי בשכונת שמעון הצדיק בירושלים. האירוע תועד במצלמות האבטחה הפרוסות בכל האיזור, הפצוע בסיוע ארגון חוננו הגיש תלונה במשטרה, אך למרות המצלמות במקום – התיק נסגר לאחר "שהתוקף לא אותר". הצעיר שנפצע מסר לחדשות כל העולם: "המשטרה לא רוצה לעשות כלום! לא מעניין אותם כל הפיגועים שיש, סוגרים את כל התיקים." צפו:

מחבל ערבי תקף ופצע צעיר חרדי בשכונת שמעון הצדיק בירושלים. התקיפה אירעה לפני כחודש וחצי – בתאריך 13.02.2022 (י"ב אדר א' התשפ"ב ), צעיר יהודי נפצע בינוני מדריסה ברחוב שמעון הצדיק בירושלים, דקות לאחר מכן, במהלך טיפול בפצוע – נחמן, צעיר חרדי שהיה בזירה, נפצע קל בראשו מדקירה של מחבל ערבי שקפץ עליו מאחור ונמלט. הפצועים פונו לבית החולים שערי צדק בירושלים.

נחמן מפונה לבית חולים אחרי שנדקר בראשו. צילום: איתמר כהן – חדשות כל העולם.

עימותים בשמעון הצדיק בירושלים: 2 יהודים נפצעו בינוני וקל מדריסה ודקירה – 6 נעצרו | צפו

זמן קצר אחרי הפיגוע, המשטרה עצרה ערבי שנסע בפולקסווגן שחורה ונמלט מהמקום לאחר שדרס את היהודי – אחרי תחקור קצר, הוא שוחרר בטענה שניסה להימלט מתקיפה של יהודים. 5 חשודים נוספים נעצרו במהלך ההפרת סדר באזור.

נחמן שנפצע בפיגוע, טופל בבית החולים שערי צדק ושוחרר מבית החולים במהלך הלילה לאחר שעבר סדרת טיפולים. למחרת הוא פנה לתחנת המשטרה והגיש תלונה על התקיפה.

חודש וחצי לאחר הפיגוע, קיבל נחמן מכתב על סגירת התיק: "התקבלה החלטה לסגור את התיק ולא להעמיד לדין את החשודים מהעילה: טרם אותרו חשודים בביצוע העבירה ולפיכך הוחלט על סגירת התיק והמשך בחינה במישור המודיעיני. הודעה בכתב תישלח אליך על ההחלטה ועל זכותך להגיש ערר, תוך 60 יום ממועד קבלת ההודעה", נכתב בהודעה.

נחמן קיבל בהלם את הבשורה על סגירת התיק, בראיון לחדשות כל העולם אמר: "הגשתי תלונה במשטרה לפני כחודש וחצי על פיגוע דקירה, יום לאחר האירוע. אמש קיבלתי הודעה מהמשטרה על סגירת תיק מחוסר ראיות, שזה לא הגיוני! יש כעשרה מטרים משם עמוד של מצלמות אבטחה של המשטרה ואפשר לראות באופן מכוון את האירוע (התרחש בזמן הדריסה במוצאי שבת, שהתיק נסגר ולא הוכח כלאומני), בניגוד לאירוע שהתרחש במקביל, התיק שלי כן הוכח כלאומני וגזעני, ואני שואל את המשטרה, למה??"

עוד הוסיף ואמר: "המשטרה לא רוצה לעשות כלום! לא מעניין אותם כל הפיגועים שיש לאחרונה, סוגרים את כל התיקים ומשאירים את המחבלים חופשיים."

ניסו לשרוף אותם בחיים: מחבלים הציתו בית יהודי בשכונת שמעון הצדיק – אחרי שרכבו הוצת 9 פעמים

כזכור, העימותים במקום החלו לאחר שמחבלים הציתו וניסו לשרוף ולרצוח את משפחת יושובייב בביתם בשמעון הצדיק בירושלים, זאת לאחר שהציתו את ביתם מספר פעמים ותשעה רכבים נשרפו להם כליל.

לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
0 התגובות שלכם
Inline Feedbacks
View all comments

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

לפי גורמים ישראלים: "ישראל תפתח בתגובה משמעותית למתקפה האיראנית בתוך ימים. התגובה עשויה לכלול את מתקני הנפט באיראן ויעדים אסטרטגיים אחרים."

ניוז 360

אחרי המתקפה של איראן על ישראל ‏הערב, סגנית נשיא ארה"ב קמלה האריס אמרה: "אני תמיד אבטיח שלישראל תהיה את היכולת להגן על עצמה נגד איראן".

ניוז 360

גנץ בצפון על רקע השיחות בדוחא: "נתניהו, הגיע הזמן שתפסיק להתעסק בגורלה של הממשלה, ותעסוק רק בגורלה של המדינה. פעם אחת, תהיה אמיץ." מהליכוד נמסר בתגובה לגנץ: "הפרוטוקולים יוכיחו שגנץ הוא זה שהתנגד להחלטות קריטיות לביטחון ישראל, כולל החלטות על פעולות צבאיות דרמטיות. חיסולי ראשי חמאס וחיזבאללה מאז עזיבת גנץ מעידים יותר מכל על שינוי […]

ניוז 360

אל״מ במיל׳ אבי עמירם וסרן ליאור פורת המייצגים את אחד החשודים בפרשה מטעם הסנגוריה הצבאית ניהלו את המגעים עם התביעה הצבאית לגבי שחרור כלל החשודים (על דעת באי כוחם), נוכח הימשכות החקירה הצפויה. עורכי הדין מטעם הסנגוריה הצבאית דרשו לבחון באופן מעמיק במסגרת החקירה טענות הגנה מהותיות נוכח קשיים שנתגלו בחקירה, מה גם שהחשודים הם […]

ניוז 360

‏בישראל מעריכים גם בשעות האחרונות, כי איראן עשויה להגיב בצורה נרחבת יותר ממה שהיה באפריל. עוד מעריכים כי התגובה של חיזבאללה לחיסול פואד שוכר עשויה להגיע בימים הקרובים, ונערכים לכך בהתאם.

ניוז 360

בפעילות משותפת של צה״ל ושב״כ, ב-24.7 הותקף ברצועת עזה איתור בו שהה המחבל נאיל סכל, ששימש כבכיר בחמאס. מספר ימים לאחר התקיפה, התקבל מידע כי סכל חוסל. סכל פעל למעלה מעשור במסגרת ׳מטה הגדה׳ של ארגון הטרור חמאס, גוף שאחראי על הכוונת הפעילות מול שטחי יהודה ושומרון. במקביל, היה מעורב בהכוונת פעילות טרור, מימון ואספקת […]

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 12:03, שבת (5.10)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה