חדשות בארץ, חם ברשת

בעזרת כלב ובהכוונת שב"כ: כך מסתערבים עצרו מבוקשים בבלאטה וקלנדיה לפני שחיסלו את המחבלים

בפעילות של מסתערבי מג"ב במחנה הפליטים בלאטה הגיעו הלוחמים לביתו של מבוקש על פי הכוונת שב"כ ועצרו את המבוקש בעזרת כלב של יחידת עוקץ. בחיפוש בביתו של המבוקש נתפס מחוץ לחלון נשק מסוג M-16.

ביציאה של מסתערבי מג"ב מביתו של המבוקש התפתחו הפרות סדר אלימות שכללו השכלת מטענים וזריקת אבנים וחפצים שונים לעבר הכוחות שהגיבו באמצעים לפיזור הפגנות וירי רוגר.

במהלך הפעילות הגיח לעבר מסתערבי מג"ב קטנוע ובו 2 מחבלים, אחד מהמחבלים ירד מהקטנוע וביצע ירי באמצעות אקדח לעבר כוחותינו שהגיבו מיד בירי ונטרלו את המחבל. המבוקש שנעצר הועבר לשירות הביטחון הכללי, לכוחותינו שלום.

במוקד נוסף בפעילות של מסתערבי מג"ב במחנה הפליטים קלנדיה נעצרו על פי הכוונת שב"כ שני מבוקשים בשני מוקדים שונים. בביתם של המבוקשים נתפס רובה, תחמושת וציוד צבאי. במהלך הפעילות התפתחו הפרות סדר אלימות שכללו ירי זיקוקים והשלכת חפצים כבדים מגגות הבתים שסיכנו את חיי הלוחמים.

המסתערבים של מג"ב ירושלים הגיבו באמצעים לפיזור הפגנות ובירי, כתוצאה מהירי נהרג מחבל שסיכן את חיי כוחותינו. שני המבוקשים הועברו לחקירה בשירות הביטחון הכללי.

צפו בתיעודים של מסתערבי משמר הגבול של משטרת ישראל מהפעילויות שביצעו הבוקר במחנות הפליטים בלאטה וקלנדיה:

מפקד החיל שוחח עם מפקדי מג"ב איו"ש וירושלים מיד בתום הפעילות המבצעית הבוקר וקיבל מהם סקירה לרבות תיעוד (מצורף) ושיבח את פעילות הלוחמים נתן גיבוי מלא ללוחמים והמפקדים בשטח: "בשלוש שעות הבוקר בפעילויות של יחידות המסתערבים של מג"ב באיו"ש, ירושלים ודרום בוצעו מעצרים בהכוונת שב"כ גורמי מודיעין ובשיתוף כוחות צה"ל. בשלושה מוקדים שונים הלוחמים פעלו תוך סיכון חייהם כאשר היו תחת אש והפרות סדר אלימות והגיבו בצורה מקצועית ונחושה, חתרו למגע ונטרלו את הסכנה שהייתה לחייהם. נמשיך לפעול מידי יום ובכל מקום בו נידרש בכדי לתת את ביטחון אישי לציבור בכל הגזרות בארץ."

מפקד משמר הגבול, ניצב אמיר כהן הגיע מוקדם הבוקר לדרום לקבלת סקירה ממפקד מג"ב דרום בדבר האירוע ברהט ואמר למפקד המרחב כי נוכח הסכנה "אני מגבה באופן מלא את הלוחמים שפעלו במקצועיות, נחישות וחתירה למגע תוך סיכון חייהם ומעורבים נוספים."

קרדיט צילומים: דוברות המשטרה.

כזכור, בפעילות כוחותינו בקלנדיה: חוסל "עלא שחם" בן 20 – לאחר שירה לעבר הכוחות

מוקדם יותר, במהלך חילופי ירי סמוך לשכם הבוקר: מחבל בן 17 בשם "נאדר היית'ם ראיין" חוסל ומבוקש נעצר.

מוקדם יותר הלילה, "סנד באלם אלהרבד" בן 27 – נשוי ואב לשלושה, חוסל לאחר שפתח באש לעבר כוחותינו.

לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
0 התגובות שלכם
Inline Feedbacks
View all comments

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

לפי גורמים ישראלים: "ישראל תפתח בתגובה משמעותית למתקפה האיראנית בתוך ימים. התגובה עשויה לכלול את מתקני הנפט באיראן ויעדים אסטרטגיים אחרים."

ניוז 360

אחרי המתקפה של איראן על ישראל ‏הערב, סגנית נשיא ארה"ב קמלה האריס אמרה: "אני תמיד אבטיח שלישראל תהיה את היכולת להגן על עצמה נגד איראן".

ניוז 360

גנץ בצפון על רקע השיחות בדוחא: "נתניהו, הגיע הזמן שתפסיק להתעסק בגורלה של הממשלה, ותעסוק רק בגורלה של המדינה. פעם אחת, תהיה אמיץ." מהליכוד נמסר בתגובה לגנץ: "הפרוטוקולים יוכיחו שגנץ הוא זה שהתנגד להחלטות קריטיות לביטחון ישראל, כולל החלטות על פעולות צבאיות דרמטיות. חיסולי ראשי חמאס וחיזבאללה מאז עזיבת גנץ מעידים יותר מכל על שינוי […]

ניוז 360

אל״מ במיל׳ אבי עמירם וסרן ליאור פורת המייצגים את אחד החשודים בפרשה מטעם הסנגוריה הצבאית ניהלו את המגעים עם התביעה הצבאית לגבי שחרור כלל החשודים (על דעת באי כוחם), נוכח הימשכות החקירה הצפויה. עורכי הדין מטעם הסנגוריה הצבאית דרשו לבחון באופן מעמיק במסגרת החקירה טענות הגנה מהותיות נוכח קשיים שנתגלו בחקירה, מה גם שהחשודים הם […]

ניוז 360

‏בישראל מעריכים גם בשעות האחרונות, כי איראן עשויה להגיב בצורה נרחבת יותר ממה שהיה באפריל. עוד מעריכים כי התגובה של חיזבאללה לחיסול פואד שוכר עשויה להגיע בימים הקרובים, ונערכים לכך בהתאם.

ניוז 360

בפעילות משותפת של צה״ל ושב״כ, ב-24.7 הותקף ברצועת עזה איתור בו שהה המחבל נאיל סכל, ששימש כבכיר בחמאס. מספר ימים לאחר התקיפה, התקבל מידע כי סכל חוסל. סכל פעל למעלה מעשור במסגרת ׳מטה הגדה׳ של ארגון הטרור חמאס, גוף שאחראי על הכוונת הפעילות מול שטחי יהודה ושומרון. במקביל, היה מעורב בהכוונת פעילות טרור, מימון ואספקת […]

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 18:42, יום ראשון (6.10)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה