חדשות בארץ

חיסול ברהט: אש נפתחה לעבר מסתערבי מג"ב במהלך פעילות – המחבל נורה למוות

לפני זמן קצר, במהלך פעילות של לוחמי יחידת המסתערבים ברהט למעצר 2 חשודים, נפתחה אש חיה לעבר הכוחות.

הכוחות שהיו תחת סכנת חיים הגיבו בירי, וניטרלו את החשוד החמוש שסיכן את חייהם.

במקום נתפס האקדח של החשוד יחד עם מחסנית ותחמושת.

המחבל פונה לקבלת טיפול רפואי. צוות של מד"א שהגיע למקום נאלץ לאחר טיפול רפואי לקבוע את מותו. אין נפגעים בקרב הלוחמים.

מספר מחבלים שירו לעבר כוחותינו נמלטו ומתנהל אחריהם מצוד.

המחבל שחוסל הוא סנד באלם אלהרבד בן 27, נשוי ואב לשלושה.

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר מסר בתגובה: "כל הכבוד לכוחות שפעלו בשטח, הגיבו במהירות וחיסלו את המחבל".

ח"כ בן גביר הוסיף: "קואליצית האחים המוסלמים עם מנסור עבאס מעניקה אומץ למחבלים לירות בשוטרים ומסכנת את חייהם. צריכים להנהיג מדיניות אכיפה ותגובה נוקשה ולהילחם בתופעת הנשק הבלתי חוקי ללא מורא ופחד".

‏ראש עיריית רהט, פאיז אבו סהיבן, אמר: "אנחנו רוצים שהמשטרה תתפוס אנשים שמחזיקים בנשק בלתי חוקי, אבל החיסול הבוקר הוא מגונה. מקווה שזה לא יגיע להתפרעויות. תושבים אומרים לי שהצעיר שנהרג נקלע למקום ולא קשור לירי".

אורטל פרלמן שמואלי מראשי הפורום לקידום הנגב: "רק לאחרונה חוקק חוק בכנסת שמצהיר על ענישת מינימום למחזיקי נשק לא חוקי אך בנגב עדיין ישנם כלי הריגה בידיים של אנשים שאין להם כל בעיה להשתמש בהם נגד השוטרים שאמונים על שמירת החוק והסדר הציבורי. הגיע הזמן שממשלת ישראל תכריז על מבצע לאיסוף הנשק הבלתי חוקי. כל יום ללא מבצע נרחב מחמיר את אבדן המשילות בנגב. ירי על כוחות הביטחון הוא חציית קו אדום שאסור לעבור עליו על סדר היום".

(קרדיט צילום: דוברות המשטרה).
לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
2 התגובות שלכם
Inline Feedbacks
View all comments
trackback
בפעילות כוחותינו בקלנדיה: חוסל "עלא שחם" בן 20 – לאחר שירה לעבר הכוחות
לפני 2 שנים

[…] מוקדם יותר הלילה, "סנד באלם אלהרבד" בן 27 – נשוי ואב לשלושה, חוסל לא… […]

trackback
בעזרת כלב ובהכוונת שב"כ: כך מסתערבים עצרו מבוקשים בבלאטה וקלנדיה לפני שחיסלו את המחבלים
לפני 2 שנים

[…] חיסול ברהט: אש נפתחה לעבר מסתערבי מג"ב במהלך פעילות – המחבל נורה למוות […]

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

לפי גורמים ישראלים: "ישראל תפתח בתגובה משמעותית למתקפה האיראנית בתוך ימים. התגובה עשויה לכלול את מתקני הנפט באיראן ויעדים אסטרטגיים אחרים."

ניוז 360

אחרי המתקפה של איראן על ישראל ‏הערב, סגנית נשיא ארה"ב קמלה האריס אמרה: "אני תמיד אבטיח שלישראל תהיה את היכולת להגן על עצמה נגד איראן".

ניוז 360

גנץ בצפון על רקע השיחות בדוחא: "נתניהו, הגיע הזמן שתפסיק להתעסק בגורלה של הממשלה, ותעסוק רק בגורלה של המדינה. פעם אחת, תהיה אמיץ." מהליכוד נמסר בתגובה לגנץ: "הפרוטוקולים יוכיחו שגנץ הוא זה שהתנגד להחלטות קריטיות לביטחון ישראל, כולל החלטות על פעולות צבאיות דרמטיות. חיסולי ראשי חמאס וחיזבאללה מאז עזיבת גנץ מעידים יותר מכל על שינוי […]

ניוז 360

אל״מ במיל׳ אבי עמירם וסרן ליאור פורת המייצגים את אחד החשודים בפרשה מטעם הסנגוריה הצבאית ניהלו את המגעים עם התביעה הצבאית לגבי שחרור כלל החשודים (על דעת באי כוחם), נוכח הימשכות החקירה הצפויה. עורכי הדין מטעם הסנגוריה הצבאית דרשו לבחון באופן מעמיק במסגרת החקירה טענות הגנה מהותיות נוכח קשיים שנתגלו בחקירה, מה גם שהחשודים הם […]

ניוז 360

‏בישראל מעריכים גם בשעות האחרונות, כי איראן עשויה להגיב בצורה נרחבת יותר ממה שהיה באפריל. עוד מעריכים כי התגובה של חיזבאללה לחיסול פואד שוכר עשויה להגיע בימים הקרובים, ונערכים לכך בהתאם.

ניוז 360

בפעילות משותפת של צה״ל ושב״כ, ב-24.7 הותקף ברצועת עזה איתור בו שהה המחבל נאיל סכל, ששימש כבכיר בחמאס. מספר ימים לאחר התקיפה, התקבל מידע כי סכל חוסל. סכל פעל למעלה מעשור במסגרת ׳מטה הגדה׳ של ארגון הטרור חמאס, גוף שאחראי על הכוונת הפעילות מול שטחי יהודה ושומרון. במקביל, היה מעורב בהכוונת פעילות טרור, מימון ואספקת […]

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 18:39, יום ראשון (6.10)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה