חדשות בארץ, חם ברשת

תקפו ונמלטו: בני מיעוטים תקפו ופצעו יהודים עם כלי ברזל בפתח תקווה – וניפצו את שמשות הרכב

ערבים תקפו הבוקר (ד') שני יהודים בכניסה לפתח תקווה, בעת שנסעו ברכבם. התוקפים קיללו את הנהג וחברו, ירקו לעברם, ניפצו את חלונות הרכב בכלי ברזל גדול ואז נמלטו מזירת התקיפה. היהודים נפצעו ופונו לטיפול בבית החולים בילינסון. עו"ד חיים בלייכר מחוננו "צריך להשיב מלחמה נגד הטרור, למצות את הדין עם התוקפים ברף המקסימאלי האפשרי". צפו:

שני בני מיעוטים תקפו הבוקר (ד') נהג יהודי וחברו בעת שנסעו בכביש הכניסה לעיר פתח תקווה. בן המיעוטים המבוגר סטר לנהג היהודי, ירק עליו, קילל אותו ועוד. לאחר מכן בן מיעוטים צעיר יותר ניפץ באמצעות כלי ברזל גדול את חלונות רכבו של היהודי, ופצע את הנהג היהודי ואת חברו. התוקפים נמלטו מהזירה, ואילו היהודים הפצועים פונו לבית החולים בילינסון.

התקיפה אירעה באזור השעה רבע לתשע בבוקר, בעת שי', קבלן מיזוג אויר בעל חזות יהודית דתית, נסע עם שותפו לעבודה בדרך לביצוע פרויקט בפתח תקווה. בכביש 471 הפונה לרחוב זרובבל עקף אותם לפתע רכב בעל נוסעים ערבים ו'חתך' אותם.

הנהג י' תיאר את התקיפה "פתאום יורד ממושב הנוסע ערבי מבוגר, ניגש לחלון שלי ודרך החלון ירק לי בפנים ונתן לי סטירה. לאחר מכן קילל בערבית. נ' ואני חשבנו שזהו, היה ונגמר, אבל לא.

נהג הרכב, ערבי צעיר יותר, יצא והוציא כלי ברזל ענקי – נראה כמו פטיש 10 קילו או מעדר, והתחיל לנפץ את כל הזכוכיות של הרכב שלי. יש לנו חתכים מהזכוכיות בכל הגוף, לנ' היה הבזק, הוא לא זוכר כלום, הוא לא יודע אם נפגע בראש מהברזל או רק מהזכוכיות. זה היה על כלום, הם ניסו לעקוף אותנו ולא הצליחו", סיפר י'.

לדבריו, כשניסה להזמין משטרה נמלטו התוקפים מהמקום, אולם השוטרים הצליחו לתפוס אותם. י' ושותפו לעבודה פונו באמבולנס לקבלת טיפול רפואי בבית החולים בילינסון בפתח תקווה, כשהם סובלים מחתכים ונזקקים לבירור רפואי. שמשות רכבו של י' נופצו, ורכבו נלקח לתחנת המשטרה בעיר.

עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו המסייע למותקפים מסר "נגע הטרור האיסלמסטי פושה בכל ערי ישראל. הטרוריסטים מרימים ראש ומחפשים הזדמנויות בכל מקום לתקוף יהודים. אין ברירה אלא להשיב מלחמה כנגד הטרור שאורב לנו בכל פינה. רשויות האכיפה והחוק חייבות להתגייס ולמצות את הדין עם התוקפים ברף המקסימאלי האפשרי. אנו נעשה מאמץ ללוות את התיק בדרישה שהטרוריסטים הללו לא ישוחררו ויישארו במעצר לאורך שנים רבות".

לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
0 התגובות שלכם
Inline Feedbacks
View all comments

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

לפי גורמים ישראלים: "ישראל תפתח בתגובה משמעותית למתקפה האיראנית בתוך ימים. התגובה עשויה לכלול את מתקני הנפט באיראן ויעדים אסטרטגיים אחרים."

ניוז 360

אחרי המתקפה של איראן על ישראל ‏הערב, סגנית נשיא ארה"ב קמלה האריס אמרה: "אני תמיד אבטיח שלישראל תהיה את היכולת להגן על עצמה נגד איראן".

ניוז 360

גנץ בצפון על רקע השיחות בדוחא: "נתניהו, הגיע הזמן שתפסיק להתעסק בגורלה של הממשלה, ותעסוק רק בגורלה של המדינה. פעם אחת, תהיה אמיץ." מהליכוד נמסר בתגובה לגנץ: "הפרוטוקולים יוכיחו שגנץ הוא זה שהתנגד להחלטות קריטיות לביטחון ישראל, כולל החלטות על פעולות צבאיות דרמטיות. חיסולי ראשי חמאס וחיזבאללה מאז עזיבת גנץ מעידים יותר מכל על שינוי […]

ניוז 360

אל״מ במיל׳ אבי עמירם וסרן ליאור פורת המייצגים את אחד החשודים בפרשה מטעם הסנגוריה הצבאית ניהלו את המגעים עם התביעה הצבאית לגבי שחרור כלל החשודים (על דעת באי כוחם), נוכח הימשכות החקירה הצפויה. עורכי הדין מטעם הסנגוריה הצבאית דרשו לבחון באופן מעמיק במסגרת החקירה טענות הגנה מהותיות נוכח קשיים שנתגלו בחקירה, מה גם שהחשודים הם […]

ניוז 360

‏בישראל מעריכים גם בשעות האחרונות, כי איראן עשויה להגיב בצורה נרחבת יותר ממה שהיה באפריל. עוד מעריכים כי התגובה של חיזבאללה לחיסול פואד שוכר עשויה להגיע בימים הקרובים, ונערכים לכך בהתאם.

ניוז 360

בפעילות משותפת של צה״ל ושב״כ, ב-24.7 הותקף ברצועת עזה איתור בו שהה המחבל נאיל סכל, ששימש כבכיר בחמאס. מספר ימים לאחר התקיפה, התקבל מידע כי סכל חוסל. סכל פעל למעלה מעשור במסגרת ׳מטה הגדה׳ של ארגון הטרור חמאס, גוף שאחראי על הכוונת הפעילות מול שטחי יהודה ושומרון. במקביל, היה מעורב בהכוונת פעילות טרור, מימון ואספקת […]

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 20:28, יום ראשון (6.10)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה