ניוז
ניוז 360 news

חדשות בארץ

"עם מי היית?!": תקף את בת זוגו באילת, נכלא ע"י המשטרה – ושוחרר בחלופת מעצר

בשבוע שעבר הגישה חטיבת התביעות של משטרת ישראל באמצעות יחידת התביעות באילת שני כתבי אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים כנגד חשוד שתקף את בת זוגו. בימ"ש השלום באילת לא השתכנע וסבר כי חלופת מעצר בדמות מעצר בית באילת מספקת. התובע לא הסתפק בכך וביקש לערער על החלטת בימ"ש ופנה לבימ"ש המחוזי בבאר שבע, שהכריע, כי הנאשם ישוחרר למעצר בית בעיר מגורי משפחתו.

לפני כשלושה שבועות, הוזעקו שוטרי הסיור של משטרת אילת לטיפול באירוע אלימות בין בני זוג.
בני הזוג, בשנות העשרים לחייהם, ניהלו קשר רומנטי מזה כשנתיים והתגוררו במשותף. המתלוננת בחרה לסיים את הקשר הזוגי, עזבה את הדירה המשותפת והשניים המשיכו לקיים קשר טלפוני ביניהם.

לאורך כל תקופת הקשר ביניהם הייתה המתלוננת מנותקת ממשפחתה ותלויה כלכלית בנאשם, כאשר בין היתר, הוא הנחה אותה למחוק פרופילים מהרשתות החברתיות והפציר בה לדווח לו על כל יציאה שלה מדירתם המשותפת.

בכתב האישום מתואר, כי לאחרונה, בעת שניסה ליצור עמה קשר טלפוני, מכשירה הסלולרי היה כבוי, ומשהצליח להשיגה שאל אותה מה הסיבה לכך ואמר לה: "אם אדע שהיית עם מישהו אהרוג אותך". כשנפגשו באותו הלילה ומשסירב להאמין לה שלא נפגשה עם אף אחד, נטל ממנה בכוח את מכשירה כדי לבדוק את שיחותיה האחרונות, משלא הצליח, אמר לה: "את היית עם מישהו את משקרת", בעוד הוא דוחף אותה, מפיל אותה לרצפה ובועט בה בכל גופה. כאשר לאורך כל הזמן הזה הוא שואל אותה "עם מי היית?!". כמו כן, זרק את האוכל שהיה ברשותה לפגע בפניה.

בהמשך נעל את דלת דירתה והחל מכה אותה באגרופים ובסטירות לפניה ובגבה, משך בשערותיה והשליך לעברה בקבוק שתייה, המתלוננת הצליחה לצאת מדירתה, יצאה לשכנתה וביקשה ממנה להזעיק משטרה.
שוטרי הסיור של משטרת אילת שהוזעקו למקום עצרו את החשוד. מעצרו הוארך מעת לעת.

תיק החקירה נוהל במחלק החקירות של משטרת אילת ובמהלך החקירה עלה כי לאירוע התקיפה במהלכו נעצר החשוד, קדם אירוע נוסף, שבוע קודם לכן, במהלכו, הגיע החשוד לדירת המתלוננת ואמר לה שהוא חושד שהיא בוגדת בו, משענתה לו שהם נפרדו וזכותה לעשות כרצונה, החל וויכוח מילולי ביניהם, עד אשר השליך נעליים לעברה, פגע בגופה, הפילה למיטתה, חבט בגופה, משך בשערותיה, סטר לה מס' פעמים ובעט בצלעותיה, עד אשר הצליחה להימלט מפניו לחדר המדרגות.

כאמור, במהלך השבוע שעבר, הגישה יחידת התביעות אילת באמצעות התובע הפלילי פקד עו"ד דרור אקלר שני כתבי אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים כנגד החשוד: "במעשיו אלה איים הנאשם על המתלוננת בפגיעה שלא כדין בגופה בכוונה להפחידה או להקניטה וכן תקף אותה שלא כדין, בלי הסכמתה וגרם לה חבלה של ממש". בית משפט השלום באילת הסתפק בחלופת מעצר אחרת בדמות מעצר בית באילת.

יחידת התביעות באילת שסברה כי על הנאשם לשהות במעצר עד תום ניהול ההליכים נגדו, הגישה בקשת ערר על החלטת בימ"ש השלום אילת ופנתה לבימ"ש המחוזי בבאר שבע.

פקד עו"ד פנחס סוויסה, ממונה עררים ביחידת תביעות דרום, כפי שציין בערעורו על החלטת בימ"ש: "יש לעצור את הנאשם עד תום ההליכים ועד לקבלת תסקירי שירות המבחן שיבחן באופן מקצועי את נסיבות העושה והמעשה ואת החלופות. מדובר במספר אירועי אלימות מצד הנאשם כלפי המתלוננת. חלופת מעצר בעיר אילת לא תוכל להפיג את מסוכנותו של הנאשם ועל כן י שלהורות על מעצרו".

בית המשפט המחוזי בבאר שבע אמנם לא קיבל את בקשת הערעור של יחידת התביעות, אך הנחה על חלופת מעצר המרוחקת מרחק רב מאילת, בעיר מגורי משפחתו של הנאשם ובפיקוח שניים מבני משפחתו. במסגרת חלופת המעצר ישהה הנאשם במעצר בית מלא, לא ייצא את הבית מכל סיבה שהיא ולא יצור קשר עם המתלוננת, בדרך ישירה או עקיפה.

(צילום אילוסטרציה, קרדיט: דוברות המשטרה).
לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
0 התגובות שלכם
Inline Feedbacks
View all comments

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

גנץ בצפון על רקע השיחות בדוחא: "נתניהו, הגיע הזמן שתפסיק להתעסק בגורלה של הממשלה, ותעסוק רק בגורלה של המדינה. פעם אחת, תהיה אמיץ." מהליכוד נמסר בתגובה לגנץ: "הפרוטוקולים יוכיחו שגנץ הוא זה שהתנגד להחלטות קריטיות לביטחון ישראל, כולל החלטות על פעולות צבאיות דרמטיות. חיסולי ראשי חמאס וחיזבאללה מאז עזיבת גנץ מעידים יותר מכל על שינוי […]

ניוז 360

אל״מ במיל׳ אבי עמירם וסרן ליאור פורת המייצגים את אחד החשודים בפרשה מטעם הסנגוריה הצבאית ניהלו את המגעים עם התביעה הצבאית לגבי שחרור כלל החשודים (על דעת באי כוחם), נוכח הימשכות החקירה הצפויה. עורכי הדין מטעם הסנגוריה הצבאית דרשו לבחון באופן מעמיק במסגרת החקירה טענות הגנה מהותיות נוכח קשיים שנתגלו בחקירה, מה גם שהחשודים הם […]

ניוז 360

‏בישראל מעריכים גם בשעות האחרונות, כי איראן עשויה להגיב בצורה נרחבת יותר ממה שהיה באפריל. עוד מעריכים כי התגובה של חיזבאללה לחיסול פואד שוכר עשויה להגיע בימים הקרובים, ונערכים לכך בהתאם.

ניוז 360

בפעילות משותפת של צה״ל ושב״כ, ב-24.7 הותקף ברצועת עזה איתור בו שהה המחבל נאיל סכל, ששימש כבכיר בחמאס. מספר ימים לאחר התקיפה, התקבל מידע כי סכל חוסל. סכל פעל למעלה מעשור במסגרת ׳מטה הגדה׳ של ארגון הטרור חמאס, גוף שאחראי על הכוונת הפעילות מול שטחי יהודה ושומרון. במקביל, היה מעורב בהכוונת פעילות טרור, מימון ואספקת […]

ניוז 360

שוטרי תחנת נתניה פתחו הלילה בסריקות עם קבלת דיווח בדבר חשד לביצוע עבירות מין ותקיפה בקטינה מתחת לגיל 16 בחוף הים בעיר. בתום סריקות נרחבות, עצרו שוטרי התחנה את החשוד – תושב נתניה כבן 18 במרכז העיר ובתום חקירתו במחלק משפחה בתחנת המשטרה בעיר החשוד נכלא. היום תבקש המשטרה בבית המשפט להאריך את מעצרו.

ניוז 360

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח לפני זמן קצר בטלפון עם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן ובירך אותו ואת העם האמריקני לרגל יום העצמאות האמריקני. ראש הממשלה אמר שבלי ארה"ב אין חירות בעולם. הנשיא ביידן אמר שבלי ישראל אין ביטחון ליהודים בעולם. ראש הממשלה עדכן את הנשיא ביידן בהחלטתו לשלוח משלחת שתמשיך במשא ומתן לשחרור החטופים וחזר […]

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 3:00, יום שישי (20.09)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה