חדשות בארץ

צפו: מאות יהודים הפגינו בשמעון הצדיק נגד הפקרות בטחון התושבים וקראו "דם יהודי אינו הפקר"

מאות יהודים הפגינו בשכונת שמעון הצדיק נגד הפקרות בטחון התושבים. המשטרה הגבילה את מספר המפגינים. ח"כ בן גביר: "הגיבור האמיתי הוא טל יושביוב ואשתו רעות וילדיהם".

מאות יהודים הפגינו בשכונת שמעון הצדיק בקריאה נגד ההפקרות הבטחונית ובמחאה על החלטת בג"ץ שמפלה יהודים ובזכות הקניין שלהם. המפגינים הניפו שלטים נגד הממשלה ובגנות בית המשפט העליון: "מוות למחבלים" – דם יהודי אינו הפקר" ו"ממשלת עבאס מממנת את חמאס".

סגן ראש העיר אריה קינג הודה על שהותו של ח"כ בן גביר בשכונה: "בן גביר הגיע לבקשת התושבים, שכל מה שהם ביקשו מהמשטרה זה שני שוטרים שישהו במהלך הלילה עד לאחר הרמאדן כדי לאבטח את המקום, המשטרה לא הסכימה והשיבה שהם לא חברת אבטחה וכמה שוטרים היו פה ב-15 הימים מאז שבן גביר העביר את לשכתו? 60 במשמרת ולפעמים גם 200 שוטרים ומאז אף יהודי לא נפגע', בן גביר שווה גדוד של שוטרים, בזכותו נמנעו פיגועים".

למרות ניסיונות המשטרה להגביל את כניסת עוזריו הפרלמנטרים הודיע בן גביר: "לא אזוז מכאן, עד שתוצב שמירה קבועה במקום כדי לשמור על בטחון התושבים ואנחנו רק באמצע המאבק הצודק ובימים אלו הגשנו בג"ץ נגד המשטרה שאוסרת על היועצים הפרלמנטרים שלי להיכנס".

בן גביר הדגיש בדבריו כי "הגיבור האמיתי הוא טל יושבייב ואשתו רעות וילדיהם שמתמודדים מידי יום שכשהם יוצאים מביתם מקללים ומבזים אותם ואין משטרה, כי לא נותנים לשוטרים את ההוראות הנכונות".

בן גביר הוסיף : "יש שלושה שבועות של שקט בשכונת שמעון הצדיק מאז שפתחתי לשכה פרלמנטרית, אני מבקש מכל אחד שיגיע לכאן שעה בשבוע ונאמר לכל השמאלנים שמגיעים לכאן ומקבלים מימון מהחמאס, ירושלים שלנו, מדינת ישראל שלנו, עם ישראל חי".

פינוי המפגינים אחרי ההפגנה, צילום: אליסף כהן – חדשות כל העולם.

בהפגנה השתתפו ארגוני ימין רבים בינהם, 'קלי"ל', 'ישראל שלי' , אם תרצו' וארגון להב"ה.

קרדיט צילומים: זאבי ואיתמר כרמון – חדשות כל העולם.
לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
0 התגובות שלכם
Inline Feedbacks
View all comments

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

לפי גורמים ישראלים: "ישראל תפתח בתגובה משמעותית למתקפה האיראנית בתוך ימים. התגובה עשויה לכלול את מתקני הנפט באיראן ויעדים אסטרטגיים אחרים."

ניוז 360

אחרי המתקפה של איראן על ישראל ‏הערב, סגנית נשיא ארה"ב קמלה האריס אמרה: "אני תמיד אבטיח שלישראל תהיה את היכולת להגן על עצמה נגד איראן".

ניוז 360

גנץ בצפון על רקע השיחות בדוחא: "נתניהו, הגיע הזמן שתפסיק להתעסק בגורלה של הממשלה, ותעסוק רק בגורלה של המדינה. פעם אחת, תהיה אמיץ." מהליכוד נמסר בתגובה לגנץ: "הפרוטוקולים יוכיחו שגנץ הוא זה שהתנגד להחלטות קריטיות לביטחון ישראל, כולל החלטות על פעולות צבאיות דרמטיות. חיסולי ראשי חמאס וחיזבאללה מאז עזיבת גנץ מעידים יותר מכל על שינוי […]

ניוז 360

אל״מ במיל׳ אבי עמירם וסרן ליאור פורת המייצגים את אחד החשודים בפרשה מטעם הסנגוריה הצבאית ניהלו את המגעים עם התביעה הצבאית לגבי שחרור כלל החשודים (על דעת באי כוחם), נוכח הימשכות החקירה הצפויה. עורכי הדין מטעם הסנגוריה הצבאית דרשו לבחון באופן מעמיק במסגרת החקירה טענות הגנה מהותיות נוכח קשיים שנתגלו בחקירה, מה גם שהחשודים הם […]

ניוז 360

‏בישראל מעריכים גם בשעות האחרונות, כי איראן עשויה להגיב בצורה נרחבת יותר ממה שהיה באפריל. עוד מעריכים כי התגובה של חיזבאללה לחיסול פואד שוכר עשויה להגיע בימים הקרובים, ונערכים לכך בהתאם.

ניוז 360

בפעילות משותפת של צה״ל ושב״כ, ב-24.7 הותקף ברצועת עזה איתור בו שהה המחבל נאיל סכל, ששימש כבכיר בחמאס. מספר ימים לאחר התקיפה, התקבל מידע כי סכל חוסל. סכל פעל למעלה מעשור במסגרת ׳מטה הגדה׳ של ארגון הטרור חמאס, גוף שאחראי על הכוונת הפעילות מול שטחי יהודה ושומרון. במקביל, היה מעורב בהכוונת פעילות טרור, מימון ואספקת […]

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 14:12, שבת (5.10)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה