ניוז
ניוז 360 news

חדשות בארץ

שוטרי המחוז הצפוני עצרו "על חם" חמושים באקדח שהיו בדרכם ככל הנראה לבצע ירי

בתאריך 08.02 בשעות הלילה המאוחרות הבחינו שוטרי המחוז הצפוני בקטנוע ועליו שני רוכבים. כאשר הקטנוע הבחין בניידת התחיל בבריחה אל תוך שטח עפר.

השוטרים ביצעו מרדף אחרי 2 החשודים בני 19 ו-22 מכפר כנא, ובשלב מסוים הבחינו השוטרים בנוסע משליך אקדח במהלך נסיעתו.

בתום המרדף נעצרו 2 החשודים "על חם" שככל הנראה היו בדרכם לבצע ירי. בסריקות שבוצעו על ידי השוטרים בנתיב הבריחה אותר האקדח אותו השליכו החשודים.

בסיום חקירה מקצועית ומיומנת של שוטרי משטרת ישראל בליווי פרקליטות מחוז חיפה הוגש נגד החשוד המרכזי כתב אישום ובקשה למעצרו עד תום ההליכים בגין נשיאת נשק והפרת הוראה חוקית.

פעילות זו מתווספת לפעילות רחבת ההיקף במחוז הצפוני למיגור תופעת האלימות בחברה הערבית.

מתחילת השנה ועד היום, במהלך תקופה של חודשיים בלבד במחוז הצפוני נתפסו, אמצעי לחימה שונים ביניהם :

▪️137 רובים ואקדחים.
▪️64 רימונים.
▪️14 מטענים ו-13 לבנות חבלה.
▪️27 נשקי איירסופט.

ממשטרת ישראל נמסר: "נשק שנתפס היום לא יהרוג מחר – שוטרי המחוז הצפוני מנהלים מלחמה עיקשת באלימות, בירי ובארגוני הפשיעה, תשומת הלב הציבורית מופנית לפעילות שלנו בדרך כלל בתפיסות גדולות כמו מבצע "אושן" וסיכול הברחות על ידי יחידת יג"ל, אך יש פה עבודה יום יומית של השוטרים בשטח, חדורי רוח לחימה שחותרים למגע בכל חשד לפעילות פלילית. אנחנו פרושים ונעים בישובים בצורה חכמה על בסיס הערכות רצופות של התפתחות מוקדי אלימות פוטנציאלים, הנוכחות הקבועה שלנו ביישובי החברה הערבית מאפשרת לשוטרים שלנו להגיב מהר לאירועים, לחיות את השטח להציף מודיעין ולהביא להצלחות בתפיסת הנשקים. זה מאמץ גדול ומתמשך של כל שוטר ושוטר בכל התחנות ויחידות מג"ב ברחבי המחוז."

(צילום: דוברות המשטרה).
לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
0 התגובות שלכם
Inline Feedbacks
View all comments

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

אתמול (א') נמסר צו החרמה והריסה לבית המחבל אחמד דואבשה, שבכפר דומא. הצו נמסר לאחר שנדחתה ההשגה שהגישה משפחתו בנושא. המחבל ביצע פיגוע טרור ב-12 באפריל 2024, במסגרתו נרצח הנער בנימין אחימאיר ז"ל. באפשרות משפחת המחבל להגיש עתירה נגד הצו.

ניוז 360

ועדת החקירה הממשלתית לפרשת הצוללות שלחה הבוקר (שני) מכתבי אזהרה לחמישה אישיים, בהם ראש הממשלה בנימין נתניהו. מטעמו של ראש הממשלה נמסר לפני זמן קצר: "ראש הממשלה נתניהו קובע שהצוללות הן יסוד מרכזי בביטחון הלאומי של ישראל ובהבטחת קיומה נגד איראן שמנסה להשמידנו. רכש הצוללות וכלי השייט לא רק שלא פגע בביטחון המדינה – הוא […]

ניוז 360

משטרת ישראל פתחה לפני זמן קצר בחקירת חשד לאירוע ירי לעבר רכב בעיר שדרות, בשלב זה לא דווח על נפגעים. השוטרים נמצאים בזירה והחלו לאסוף ראיות וממצאים. מתחקור ראשוני, עולה החשד שהרקע פלילי.

ניוז 360

מטוסי קרב תקפו לאורך הלילה מטרות של ארגון הטרור חיזבאללה בדרום לבנון. בין המטרות שהותקפו, מבנה צבאי של חיזבאללה במרחב עיתרון, לצד תשתיות מבצעיות ותשתיות טרור של הארגון במרחבים כפר כילא ואל-חיאם שבדרום לבנון. כתוצאה מפגיעת טיל נ״ט אמש (א׳) במרחב מטולה, נפצעו שני חיילי צה״ל במילואים, חברי כיתת כוננות, באורח קשה וקל. חברי כיתת […]

ניוז 360

במהלך הלילה מטוסי קרב יירטו בהצלחה כלי טיס בלתי מאויש שעשה את דרכו מאזור מזרח לכיוון שטח הארץ. הכלי לא חצה לשטח הארץ ולא הופעלו התרעות על פי מדיניות.

ניוז 360

מוקדם יותר היום, טנק ביצע ירי פגז לעבר מטרה ברצועת עזה. כתוצאה מתקלה שמקורה מצוי בבדיקה, ירי הפגז סטה ממסלולו ונפל בשטח ישראל בסמוך לגדר הגבול. במסגרת תחקור האירוע, נבדק דיווח כי נפגע רכב במרחב מועצה אזורית חוף אשקלון כתוצאה מרסיסי הפגז. לא היו נפגעים, האירוע מתוחקר.

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 6:47, יום חמישי (4.07)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה