חדשות בארץ

מרדף הסתיים בתאונה קשה: ארבעה נפצעו קשה ובינוני בתאונה בין רכב לניידת משטרה בצומת פוריה

תאונה קשה במהלך מרדף משטרתי במחסום בצומת פוריה בצפון: ארבעה פצועים פונו לבית חולים, בהם: 2 צעירים כבני 20 במצב קשה, עם חבלה רב מערכתית, מורדמים ומונשמים, גבר נוסף כבן 47 במצב בינוני עם חבלה בפנים, וגבר כבן 31 במצב קל. בזירת התאונה התפתחה אלימות של בני משפחות הפצועים הערבים, שתקפו שוטרים ואזרחים. בוחני תאונות שהגיעו למקום פתחו בחקירת התאונה.

מדובר מד"א, זכי הלר נמסר: "בשעה 00:51 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירדן על תאונה בין 2 כלי רכב, סמוך לצומת פוריה. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח פוריה. 4 פצועים, בהם: 2 צעירים כבני 20 במצב קשה, עם חבלה רב מערכתית, מורדמים ומונשמים, גבר כבן 47 במצב בינוני עם חבלה בפנים, וגבר כבן 31 במצב קל."

צילום: דוברות ארגון הצלה.

ממשטרת ישראל נמסר: "סמוך לשעה 1:00 לפנות בוקר, ארעה תאונת דרכים בין 2 כלי רכב – רכב פרטי וניידת משטרה- בצומת פוריה. כתוצאה מהתאונה 2 צעירים תושבי טוראען מהרכב הפרטי נפצעו באורח קשה ופונו לבית החולים פוריה.

המתנדב שנהג בניידת המשטרה נפצע באורח בינוני והשוטר שישב לידו נפצע באורח קל וגם הם פונו לבית החולים פוריה.

בוחני תאונות שהגיעו למקום פתחו בחקירת התאונה – מחקירה ראשונית עולה כי ניידת המשטרה הגיעה מכוון מזרח למערב ופנתה שמאלה והרכב הפרטי הגיע מכוון מערב למזרח, ככל הנראה אחד הרכבים חצה את צומת הרמזורים באור אדום והתנגש חזיתית ברכב האחר.

בשלב זה החקירה בראשיתה ובוחני תאונות הדרכים אוספים ממצאים וממשיכים בחקירת נסיבות התאונה."

חובשי מד"א רכובים על אופנועי מד"א, דוד ברגר ואביעד עמר סיפרו: "ראינו שני כלי רכב מעוכים, באחד מהם נסעו שני צעירים כבני 20, הם היו בהכרה מעורפלת וסבלו מחבלה רב מערכתית, הענקנו להם טיפול רפואי מציל חיים שכלל הרדמה והנשמה ומהרכב השני יצאו שני גברים שהיו בהכרה מלאה וסבלו מחבלות הענקנו להם טיפול רפואי מהיר בשטח ופינינו את הפצועים לבית חולים פוריה הסמוך."

צילום: תיעוד מבצעי מד"א.

חובש בכיר בהצלה רועי דוד סיפר: "הגעתי לזירת תאונת דרכים קשה בין שני רכבים. יחד עם הפראמדיקים, הענקתי טיפול רפואי לשני גברים כבני 20 אשר סבלו מחבלה רב מערכתית, והם פונו כשהם מורדמים ומונשמים במצב קשה להמשך טיפול בבית החולים פדה-פוריה. בנוסף הענקתי טיפול רפואי לשני פצועים נוספים, בן 47 במצב בינוני עם חבלה בפנים ובן 31 במצב קל, והם פונו להמשך טיפול בבית החולים."

צילום: דוברות ארגון הצלה.
לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
0 התגובות שלכם
Inline Feedbacks
View all comments

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

לפי גורמים ישראלים: "ישראל תפתח בתגובה משמעותית למתקפה האיראנית בתוך ימים. התגובה עשויה לכלול את מתקני הנפט באיראן ויעדים אסטרטגיים אחרים."

ניוז 360

אחרי המתקפה של איראן על ישראל ‏הערב, סגנית נשיא ארה"ב קמלה האריס אמרה: "אני תמיד אבטיח שלישראל תהיה את היכולת להגן על עצמה נגד איראן".

ניוז 360

גנץ בצפון על רקע השיחות בדוחא: "נתניהו, הגיע הזמן שתפסיק להתעסק בגורלה של הממשלה, ותעסוק רק בגורלה של המדינה. פעם אחת, תהיה אמיץ." מהליכוד נמסר בתגובה לגנץ: "הפרוטוקולים יוכיחו שגנץ הוא זה שהתנגד להחלטות קריטיות לביטחון ישראל, כולל החלטות על פעולות צבאיות דרמטיות. חיסולי ראשי חמאס וחיזבאללה מאז עזיבת גנץ מעידים יותר מכל על שינוי […]

ניוז 360

אל״מ במיל׳ אבי עמירם וסרן ליאור פורת המייצגים את אחד החשודים בפרשה מטעם הסנגוריה הצבאית ניהלו את המגעים עם התביעה הצבאית לגבי שחרור כלל החשודים (על דעת באי כוחם), נוכח הימשכות החקירה הצפויה. עורכי הדין מטעם הסנגוריה הצבאית דרשו לבחון באופן מעמיק במסגרת החקירה טענות הגנה מהותיות נוכח קשיים שנתגלו בחקירה, מה גם שהחשודים הם […]

ניוז 360

‏בישראל מעריכים גם בשעות האחרונות, כי איראן עשויה להגיב בצורה נרחבת יותר ממה שהיה באפריל. עוד מעריכים כי התגובה של חיזבאללה לחיסול פואד שוכר עשויה להגיע בימים הקרובים, ונערכים לכך בהתאם.

ניוז 360

בפעילות משותפת של צה״ל ושב״כ, ב-24.7 הותקף ברצועת עזה איתור בו שהה המחבל נאיל סכל, ששימש כבכיר בחמאס. מספר ימים לאחר התקיפה, התקבל מידע כי סכל חוסל. סכל פעל למעלה מעשור במסגרת ׳מטה הגדה׳ של ארגון הטרור חמאס, גוף שאחראי על הכוונת הפעילות מול שטחי יהודה ושומרון. במקביל, היה מעורב בהכוונת פעילות טרור, מימון ואספקת […]

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 14:18, שבת (5.10)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה