חדשות בארץ, חם ברשת

‏מזעזע: אם מנתניה חשודה שסיממה שתיים מבנותיה במטרה לקבל קצבאות נכות ושירותי ביטוח לאומי

צוות חקירה מיוחד אגף החקירות של הביטוח הלאומי ומשטרת ישראל עצרו הבוקר בתום חקירה סמויה, תושבת נתניה בחשד לעבירות הונאה, מרמה והתעללות בחסרי ישע, ע"י מתן חומרי טשטוש לבנותיה הקטינות, במטרה לקבל קצבאות נכות ושירותים מיוחדים מהביטוח הלאומי. בביטוח הלאומי פתחו בחקירה ותיעדו את הילדות משחקות יחד – ושתיהן בתפקוד מלא. צפו:

סרטון בו רואים את הבנות משחקות בגן כשהן בריאות ושלמות.

חוקרי אגף החקירות של הביטוח הלאומי פתחו לאחרונה בחקירה סמויה, עם קבלת מידע מהקהילה, בדבר חשד כי תושבת נתניה נותנת עפ"י החשד לבנותיה, בנות 6 ו – 7, חומרים שונים על מנת לטשטש אותן בבואן לוועדות הרפואיות, במטרה להונות ולקבל קצבאות נכות ותקציבי עתק לשירותים מיוחדים.

בנוסף, עפ"י החשד האם יצרה מצג שווא, כאשר הביאה את כל 8 ילדיה לאבחון הוועדה, תוך טענות שונות בדבר היותם בעלי צרכים מיוחדים, בזמן שלפחות חלקם הופיעו בוועדה הרפואית עם קסדה וחיתול, שעה שהם בריאים לחלוטין, וזאת במטרה כאמור לקבל קצבאות במרמה הנאמדים בכ –50,000 שח כל חודש.

בהתאם לחשדות החמורים, הוקם צוות חקירה מיוחד (צח"מ) המשותף לאגף החקירות בביטוח הלאומי וחוקרי המשטרה בתחנת נתניה, אשר חקרו במישור הסמוי את את החשד לפגיעה בחסרי ישע, כאשר עם התפתחות החקירה עלה חשד בדבר יצירת מצג שווא של האם בפני הוועדות של הביטוח הלאומי, הנוגעים לכל שמונת ילדיה, תוך טענות שונות בדבר היותם בעלי צרכים מיוחדים, שעה שהם בריאים לחלוטין, כאמור במטרה לקבל קצבאות במרמה הנאמדים בכ –50,000 שח כל חודש.

נכון לרגע זה, הוקפאו יותר מחצי מיליון ש"ח(!) בחשבון הבנק שלה.

חוקרי המשטרה בתחנת נתניה פתחו בחקירה משותפת עם קבלת הדיווח מאגף החקירות של הביטוח הלאומי, כשהבוקר בהתאם לממצאי החקירה הסמויה, עצרו את החשודה, לצד חיפוש ותפיסת מסמכים רפואיים שונים וכיוב׳.

בנוסף, גורמי רווחה עורבו לטובת טיפול בכל ילדי המשפחה ותשאול הקטינים ע"י חוקר מוסמך מטעמם.

בכוונת המשטרה להביא את החשודה מחר, לדיון בבימ"ש השלום פ"ת, בבקשה להאריך את מעצרה בהתאם לצורכי החקירה וממצאיה.

מהביטוח הלאומי נמסר: ״מרגע שהמידע הגיע אלינו – בדקנו את הנושא לעומק מתוך חשש ודאגה לילדי המשפחה והחשד להתעללות בהם. הקצבאות לעניין זה, הן דבר שולי בהתייחס לפגיעה בחסרי ישע. לא היה לנו ספק כי החקירה צריכה להתבצע במהירות המירבית כדי להבטיח את שלומם הפיזי והנפשי של הילדים״.

עורך דינה של החשודה, שי רודה, מסר: "מרשתי אם מסורה שמגדלת בכוחות עצמה את שמונת ילדיה. התיעוד שקיים על ידי ביטוח לאומי אינו מקצועי ואינו רציני. הוא תיעוד חובבני שלא משקף את האבחונים שיש בידיה על ידי מספר גורמים ממשלתיים."

לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
0 התגובות שלכם
Inline Feedbacks
View all comments

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

לפי גורמים ישראלים: "ישראל תפתח בתגובה משמעותית למתקפה האיראנית בתוך ימים. התגובה עשויה לכלול את מתקני הנפט באיראן ויעדים אסטרטגיים אחרים."

ניוז 360

אחרי המתקפה של איראן על ישראל ‏הערב, סגנית נשיא ארה"ב קמלה האריס אמרה: "אני תמיד אבטיח שלישראל תהיה את היכולת להגן על עצמה נגד איראן".

ניוז 360

גנץ בצפון על רקע השיחות בדוחא: "נתניהו, הגיע הזמן שתפסיק להתעסק בגורלה של הממשלה, ותעסוק רק בגורלה של המדינה. פעם אחת, תהיה אמיץ." מהליכוד נמסר בתגובה לגנץ: "הפרוטוקולים יוכיחו שגנץ הוא זה שהתנגד להחלטות קריטיות לביטחון ישראל, כולל החלטות על פעולות צבאיות דרמטיות. חיסולי ראשי חמאס וחיזבאללה מאז עזיבת גנץ מעידים יותר מכל על שינוי […]

ניוז 360

אל״מ במיל׳ אבי עמירם וסרן ליאור פורת המייצגים את אחד החשודים בפרשה מטעם הסנגוריה הצבאית ניהלו את המגעים עם התביעה הצבאית לגבי שחרור כלל החשודים (על דעת באי כוחם), נוכח הימשכות החקירה הצפויה. עורכי הדין מטעם הסנגוריה הצבאית דרשו לבחון באופן מעמיק במסגרת החקירה טענות הגנה מהותיות נוכח קשיים שנתגלו בחקירה, מה גם שהחשודים הם […]

ניוז 360

‏בישראל מעריכים גם בשעות האחרונות, כי איראן עשויה להגיב בצורה נרחבת יותר ממה שהיה באפריל. עוד מעריכים כי התגובה של חיזבאללה לחיסול פואד שוכר עשויה להגיע בימים הקרובים, ונערכים לכך בהתאם.

ניוז 360

בפעילות משותפת של צה״ל ושב״כ, ב-24.7 הותקף ברצועת עזה איתור בו שהה המחבל נאיל סכל, ששימש כבכיר בחמאס. מספר ימים לאחר התקיפה, התקבל מידע כי סכל חוסל. סכל פעל למעלה מעשור במסגרת ׳מטה הגדה׳ של ארגון הטרור חמאס, גוף שאחראי על הכוונת הפעילות מול שטחי יהודה ושומרון. במקביל, היה מעורב בהכוונת פעילות טרור, מימון ואספקת […]

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 18:57, יום ראשון (6.10)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה