ניוז
ניוז 360 news

חדשות בארץ

חיסול עבריין באשקלון: הרוג ושני פצועים קשה בפיצוץ רכב • תיעוד

חיסול של העבריין הבכיר ביותר: כוחות משטרה הוזעקו לפני זמן קצר לרחוב בן צבי באשקלון בעקבות דיווח על פיצוץ שאירע ברכב בלב שכונת מגורים. במקום נקבע מותו של אבי ביטון מאנשיו של דומרני ופונו לבית חולים שלושה פצועים.

אבי ביטון.

בשעה 23:14 התקבל דיווח על מספר פצועים בפיצוץ ברכב, ברחוב יצחק בן צבי באשקלון. חובשים ופראמדיקים של מד"א ואיחוד הצלה קבעו את מותו של גבר בן 42 שנלכד ברכב, והעניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח ברזילי, 2 פצועים קשה, גבר כבן 31 בהכרה, עם חבלה רב מערכתית, וגבר כבן 26 עם פגיעות הדף. נפגעת חרדה כבת 30 במצב קל פונתה באמבולנס איחוד הצלה למרכז הרפואי ברזילי.

מבדיקה ראשונית עולה כי ההרוג בפיצוץ הוא – אבי ביטון, יד ימינו ובכיר בארגונו של שלום דומרני. לפני כמה שנים הוא ניצל מניסיון חיסול זהה באשקלון ונפצע קשה. חברו נהרג באותו פיצוץ. בעבר היה אחראי על תחום ההימורים באירגון הפשע, הלוואות בריבית, איומים וגביית חובות.

קרדיט דוברות המשטרה.

מפקד מחוז דרום, ניצב פרץ עמר, נמצא בזירת האירוע ומקיים הערכת מצב יחד עם פיקוד מרחב לכיש. חבלני המשטרה וחוקרי הזיהוי הפלילי אוספים ראיות וממצאים בזירה.

‏מישאל נחום סגן ראש סניף איחוד הצלה באשקלון מסר: "הגענו לזירה באמבולנס איחוד הצלה ונתקלנו ברכב שעולה באש לאחר שלדברי עוברי אורח נשמע פיצוץ. למרבה הצער ברכב נקבע מותו בזירה של אחד השוהים ברכב עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל.

יוסף זגורי חובש נוסף של איחוד הצלה מסר: "מהזירה פונו שני נפגעים באורח קשה. כמו כן נפגעת חרדה כבת 30 במצב קל פונתה באמבולנס איחוד הצלה למרכז הרפואי ברזילי".

חובש מד״א-הצלה דרום, סימון טטרו, סיפר: ״כשהגעתי למקום הבחנתי ברכב בוער, כשבצידו שכבו שני פצועים שיצאו ממנו. יחד עם חובשים ופרמדיקים נוספים של מד״א הענקנו להם סיוע רפואי ראשוני מציל חיים והם פונו למרכז הרפואי ברזילי כשמצבם קשה. אדם נוסף היה לכוד בתוך הרכב הבוער ומותו נקבע במקום״.

מאיר בוסקילה ראש צוות זק״א אשקלון שטיפל בזירה: ״כשהגענו למקום ראינו בלב שכונת המגורים רכב פרטי העולה באש לאחר פיצוץ של ככה״נ מטען, גבר כבן 42 היה לכוד בתוך הרכב הבוער עם פגיעה רב מערכתית, צוותי מד״א אישרו את מותו במקום ופינו שני נפגעים נוספים במצב קשה לביה״ח. מתנדבי זק״א לכיש צוות אשקלון טיפלו במשך שעות רבות יחד עם צוות מעבדה ניידת של המז״פ ושוטרי יחידת החבלה בטיפול בכבוד המת ובאיסוף הממצאים בזירה הקשה.״

צילום: דוברות זק״א.
לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
1 תגובה
Inline Feedbacks
View all comments
trackback
נעצרו 2 עבריינים מהארגון של דומרני באשקלון בחשד למעורבותם בחיסול אבי ביטון
לפני 2 שנים

[…] פרסום, החלה בתאריך ה- 13.2.22, כאשר סמוך לשעה 23:10, אירע פיצוץ רכב ברחוב יצחק בן צבי בעיר אשקלון, וכתוצאה מכך נהרג אבי […]

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח לפני זמן קצר בטלפון עם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן ובירך אותו ואת העם האמריקני לרגל יום העצמאות האמריקני. ראש הממשלה אמר שבלי ארה"ב אין חירות בעולם. הנשיא ביידן אמר שבלי ישראל אין ביטחון ליהודים בעולם. ראש הממשלה עדכן את הנשיא ביידן בהחלטתו לשלוח משלחת שתמשיך במשא ומתן לשחרור החטופים וחזר […]

ניוז 360

אתמול (א') נמסר צו החרמה והריסה לבית המחבל אחמד דואבשה, שבכפר דומא. הצו נמסר לאחר שנדחתה ההשגה שהגישה משפחתו בנושא. המחבל ביצע פיגוע טרור ב-12 באפריל 2024, במסגרתו נרצח הנער בנימין אחימאיר ז"ל. באפשרות משפחת המחבל להגיש עתירה נגד הצו.

ניוז 360

ועדת החקירה הממשלתית לפרשת הצוללות שלחה הבוקר (שני) מכתבי אזהרה לחמישה אישיים, בהם ראש הממשלה בנימין נתניהו. מטעמו של ראש הממשלה נמסר לפני זמן קצר: "ראש הממשלה נתניהו קובע שהצוללות הן יסוד מרכזי בביטחון הלאומי של ישראל ובהבטחת קיומה נגד איראן שמנסה להשמידנו. רכש הצוללות וכלי השייט לא רק שלא פגע בביטחון המדינה – הוא […]

ניוז 360

משטרת ישראל פתחה לפני זמן קצר בחקירת חשד לאירוע ירי לעבר רכב בעיר שדרות, בשלב זה לא דווח על נפגעים. השוטרים נמצאים בזירה והחלו לאסוף ראיות וממצאים. מתחקור ראשוני, עולה החשד שהרקע פלילי.

ניוז 360

מטוסי קרב תקפו לאורך הלילה מטרות של ארגון הטרור חיזבאללה בדרום לבנון. בין המטרות שהותקפו, מבנה צבאי של חיזבאללה במרחב עיתרון, לצד תשתיות מבצעיות ותשתיות טרור של הארגון במרחבים כפר כילא ואל-חיאם שבדרום לבנון. כתוצאה מפגיעת טיל נ״ט אמש (א׳) במרחב מטולה, נפצעו שני חיילי צה״ל במילואים, חברי כיתת כוננות, באורח קשה וקל. חברי כיתת […]

ניוז 360

במהלך הלילה מטוסי קרב יירטו בהצלחה כלי טיס בלתי מאויש שעשה את דרכו מאזור מזרח לכיוון שטח הארץ. הכלי לא חצה לשטח הארץ ולא הופעלו התרעות על פי מדיניות.

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 14:26, יום שישי (5.07)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה