ניוז
ניוז 360 news

חדשות בארץ

השלג החל להערם בירושלים: הלימודים מחר לא יתקיימו | צפו

בסביבות השעה 19:00 החל לרדת שלג מעורב עם גשם בשכונות הגבוהות בירושלים וסמוך לשעה 20:00 החל לרדת שלג כבד שנערם על הקרקע.

צילום מהכניסה לעיר: חדשות כל העולם.

בשל מזג האויר הסוער הכולל שלג ותנאי הכביש שעלולים להוות סכנה בטיחותית באזור הכניסה לעיר ירושלים, לפני זמן קצר, לאחר פעולות שבוצעו לפינוי קרח ושלג שהצטבר על הכביש באזור הכניסה לירושלים, נפתח לתנועה כביש מספר 1 מהעיר ירושלים לכיוון תל אביב. בכיוון ההפוך, נפתח הכביש בין שער הגיא לכיוון העיר ירושלים והתנועה מופנית לכיוון מנהרת הארזים.

בשעות הקרובות ייתכן וקטע הכביש יסגר שוב לסירוגין, זאת בהתאם להצטברות קרח/שלג והכרח בפעולות פינוי הכביש למניעת סיכון בטיחותי למשתמשי הדרך.

כמו כן חסום לתנועה ציר עין יעל לשני הכיוונים מהמחסום ועד להר גילה וכביש המנהרות חסום בין צומת הרוזמרין לגוש עציון בשני הכיוונים.

כמו כן נחסם כעת לתנועה כביש 436 במקטע שבין רמות לגבעת זאב בשני הכיוונים עקב הצטברות שלג בכביש.

ציבור הנהגים מתבקש לנהוג בזהירות ולהימנע מנסיעות שאינן הכרחיות באזור במהלך השעות הקרובות.

הערכת מצב בעירייה. צילום: נחמן גונן – חדשות כל העולם.

בתום הערכת מצב שהתקיימה הערב (ד) בראשות ראש העיר ירושלים, משה ליאון, ומנכל העירייה איציק לארי.

לאחר התייעצות עם הנהגת ההורים וכל גורמי החינוך בעיר הוחלט כי הלימודים בירושלים מחר לא יתקיימו, גם לא מעונות היום, להוציא בחינת הבגרות שכן תתקיים בשעה 11:00.

זאת לאור קבלת תחזית מעודכנת, לפיה צפויים להיערם כ -15 סמ בכל רחבי העיר.

הודעת ראש העיר על ביטול הלימודים.

גלריית תמונות, צילום: אליסף כהן ואיתמר כרמון – חדשות כל העולם.

מאות שוטרי ומתנדבי מחוז ירושלים ומשמר הגבול, פרוסים כבר החל משעות הצהריים תוך מוכנות מרבית ברחבי העיר והיישובים הסמוכים.

פעילות המשטרה מבוצעת בתיאום עם הרשויות המקומיות וכלל גורמי החירום וההצלה. מטרתה של ההיערכות הנה מתן שירות מיטבי לציבור משתמשי הדרך בכבישי הגישה לעיר ירושלים וממנה, בתוך העיר ובישובים הסמוכים, זאת במטרה לשמור על שלומם ובטיחותם של כלל התושבים ומשתמשי הדרך.

בכל אירוע חריג המצריך התערבות משטרתית מידית – יש לפנות ללא שיהוי למוקד החירום של המשטרה שמספרו 100.

עיקרי הנחיות והמלצות לציבור:

🔹 נסיעה על השלג ברכב שאינו מתאים לכך מסוכנת ויש להימנע מכך.

🔹 נוכח צפי מזג האויר הסוער והסיכוי להיערמות של שלג בדרכים, מומלץ לוותר על נסיעות שאינן הכרחיות, בפרט באזור הרי ירושלים.

🔹 יש להתאים את מהירות הנסיעה לתנאי הדרך ולהאט משמעותית בעת כניסה לעקומות וביצוע פניות חדות.

🔹 חשוב לשמור מרחק גדול יותר מהרכב שלפנים, ולנהוג לאט ובזהירות בפרט כשיש קרה על הכביש עקב סכנת החלקה.

🔹 יש להתרכז בנהיגה ולהימנע מהיסח דעת, בדגש על שימוש בטלפון הנייד.

🔹 שימו לב להולכי רגל- בעת מזג אויר גשום וסוער, יש להאט הנסיעה באזורי מגורים ולתת זכות קדימה להולכי רגל.

🔹 יש לאחוז את ההגה בשתי ידיים מאחר וכניסה עם הרכב לשלולית, ובורות המוסתרים ע"י הצטברות מים על הכביש – עלולה לגרום לסטייה פתאומית של הרכב.

לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
0 התגובות שלכם
Inline Feedbacks
View all comments

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

גנץ בצפון על רקע השיחות בדוחא: "נתניהו, הגיע הזמן שתפסיק להתעסק בגורלה של הממשלה, ותעסוק רק בגורלה של המדינה. פעם אחת, תהיה אמיץ." מהליכוד נמסר בתגובה לגנץ: "הפרוטוקולים יוכיחו שגנץ הוא זה שהתנגד להחלטות קריטיות לביטחון ישראל, כולל החלטות על פעולות צבאיות דרמטיות. חיסולי ראשי חמאס וחיזבאללה מאז עזיבת גנץ מעידים יותר מכל על שינוי […]

ניוז 360

אל״מ במיל׳ אבי עמירם וסרן ליאור פורת המייצגים את אחד החשודים בפרשה מטעם הסנגוריה הצבאית ניהלו את המגעים עם התביעה הצבאית לגבי שחרור כלל החשודים (על דעת באי כוחם), נוכח הימשכות החקירה הצפויה. עורכי הדין מטעם הסנגוריה הצבאית דרשו לבחון באופן מעמיק במסגרת החקירה טענות הגנה מהותיות נוכח קשיים שנתגלו בחקירה, מה גם שהחשודים הם […]

ניוז 360

‏בישראל מעריכים גם בשעות האחרונות, כי איראן עשויה להגיב בצורה נרחבת יותר ממה שהיה באפריל. עוד מעריכים כי התגובה של חיזבאללה לחיסול פואד שוכר עשויה להגיע בימים הקרובים, ונערכים לכך בהתאם.

ניוז 360

בפעילות משותפת של צה״ל ושב״כ, ב-24.7 הותקף ברצועת עזה איתור בו שהה המחבל נאיל סכל, ששימש כבכיר בחמאס. מספר ימים לאחר התקיפה, התקבל מידע כי סכל חוסל. סכל פעל למעלה מעשור במסגרת ׳מטה הגדה׳ של ארגון הטרור חמאס, גוף שאחראי על הכוונת הפעילות מול שטחי יהודה ושומרון. במקביל, היה מעורב בהכוונת פעילות טרור, מימון ואספקת […]

ניוז 360

שוטרי תחנת נתניה פתחו הלילה בסריקות עם קבלת דיווח בדבר חשד לביצוע עבירות מין ותקיפה בקטינה מתחת לגיל 16 בחוף הים בעיר. בתום סריקות נרחבות, עצרו שוטרי התחנה את החשוד – תושב נתניה כבן 18 במרכז העיר ובתום חקירתו במחלק משפחה בתחנת המשטרה בעיר החשוד נכלא. היום תבקש המשטרה בבית המשפט להאריך את מעצרו.

ניוז 360

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח לפני זמן קצר בטלפון עם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן ובירך אותו ואת העם האמריקני לרגל יום העצמאות האמריקני. ראש הממשלה אמר שבלי ארה"ב אין חירות בעולם. הנשיא ביידן אמר שבלי ישראל אין ביטחון ליהודים בעולם. ראש הממשלה עדכן את הנשיא ביידן בהחלטתו לשלוח משלחת שתמשיך במשא ומתן לשחרור החטופים וחזר […]

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 1:31, יום שישי (20.09)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה