ניוז
ניוז 360 news

חדשות בארץ

עוצמה יהודית: ההתנהלות של הבית היהודי מחפירה – מפסיקים את השותפות איתכם

מפלגת עוצמה יהודית הודיעה הבוקר (שלישי) ליו"ר הבית היהודי השר רפי פרץ כי לאור התנהלותו והתנהלות אנשי הבית היהודי, היא מפסיקה את השותפות עימה.

במכתב שנשלח מטעם המפלגה לרב פרץ, נכתב: "לצערנו במהלך כל החודשים האחרונים לא זכינו ליחס הוגן וההתנהלות שלך ושל גורמים בבית היהודי הייתה כמי שמשתמשים וזורקים את עוצמה יהודית.
כפי שאתה יודע היטב, וכפי שהכרזת בעצמך בשידור, החיבור בינינו הביא לניצחון בבחירות שאלמלא התנהלות ליברמן היה מאפשר הקמת ממשלת ימין".

לאחר שמציינים את מינוים של פרץ ובצלאל סמוטריץ' לשרים, בעוצמה יהודית הזכירו : " חרף כל אלה, וחרף העובדה שיותר משבעים אלף מצביעים של עוצמה יהודית הצביעו לאיחוד מפלגות הימין, לאורך כל החודשים האחרונים, לצערנו, ההתנהלות של גורמים בבית היהודי הייתה מחפירה. בתחילה היו גורמים שהודיעו כי לא יקיימו את החוק הנורווגי ויפרו את ההסכם (רק כדי שאתה תוכל ללמוד להיות חבר כנסת…). לאחר מכן עדכנו אותם גורמים כי "יואילו בטובם" לקיים את החוק, אך כספי המפלגה של עוצמה יהודית יישללו לטובת הבית היהודי (!) – צעד שמעבר להיותו בלתי חוקי, גם אינו מוסרי בעליל".

אנשי עוצמה הוסיפו : "כאשר נקבע שיש בחירות, התחלתם בתדרוכים נגד עוצמה יהודית, וזאת כנראה כדי "להוריד את המחיר" של עוצמה. כל יום שמענו תדרוך אחר והשמצה אחרת, ואם לא די באלה, אפילו סירבתם לשבת ביחד ולבחון אפשרות איך לקיים את ההבטחות שלכם, אף לאחר שאתה כבר נבחרת לשר. כך לא מתנהגים עם שותפים, כך לא אומרים תודה, וכשר חינוך אתה יודע שההגדרה המדוייקת להתנהלות זו היא כפיות טובה".

המכתב נחתם בהצהרת אנשי עוצמה לפיה השותפות עם הבית היהודי מפסיקה: "כפי שאתה יודע, שכבנו על הגדר למען החיבור, נדחקנו למקומות לא ריאליים וקיבלנו הרבה פחות ממה שמגיע לנו וחרף כל אלה, עשינו זאת בשל האחריות הציבורית, אך כנראה שהאצילות שלנו הביאה אצלכם לפרשנות שגויה לפיה ניתן להמשיך לדרוך על עוצמה יהודית.
בנסיבות אלה לא נוכל לשמש עוד כמקפצה עבור הבית היהודי, ואנו פועלים למען חיבורים אחרים שיחזקו את הכוח של הימין בבחירות הקרובות".

לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
0 התגובות שלכם
Inline Feedbacks
View all comments

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

גנץ בצפון על רקע השיחות בדוחא: "נתניהו, הגיע הזמן שתפסיק להתעסק בגורלה של הממשלה, ותעסוק רק בגורלה של המדינה. פעם אחת, תהיה אמיץ." מהליכוד נמסר בתגובה לגנץ: "הפרוטוקולים יוכיחו שגנץ הוא זה שהתנגד להחלטות קריטיות לביטחון ישראל, כולל החלטות על פעולות צבאיות דרמטיות. חיסולי ראשי חמאס וחיזבאללה מאז עזיבת גנץ מעידים יותר מכל על שינוי […]

ניוז 360

אל״מ במיל׳ אבי עמירם וסרן ליאור פורת המייצגים את אחד החשודים בפרשה מטעם הסנגוריה הצבאית ניהלו את המגעים עם התביעה הצבאית לגבי שחרור כלל החשודים (על דעת באי כוחם), נוכח הימשכות החקירה הצפויה. עורכי הדין מטעם הסנגוריה הצבאית דרשו לבחון באופן מעמיק במסגרת החקירה טענות הגנה מהותיות נוכח קשיים שנתגלו בחקירה, מה גם שהחשודים הם […]

ניוז 360

‏בישראל מעריכים גם בשעות האחרונות, כי איראן עשויה להגיב בצורה נרחבת יותר ממה שהיה באפריל. עוד מעריכים כי התגובה של חיזבאללה לחיסול פואד שוכר עשויה להגיע בימים הקרובים, ונערכים לכך בהתאם.

ניוז 360

בפעילות משותפת של צה״ל ושב״כ, ב-24.7 הותקף ברצועת עזה איתור בו שהה המחבל נאיל סכל, ששימש כבכיר בחמאס. מספר ימים לאחר התקיפה, התקבל מידע כי סכל חוסל. סכל פעל למעלה מעשור במסגרת ׳מטה הגדה׳ של ארגון הטרור חמאס, גוף שאחראי על הכוונת הפעילות מול שטחי יהודה ושומרון. במקביל, היה מעורב בהכוונת פעילות טרור, מימון ואספקת […]

ניוז 360

שוטרי תחנת נתניה פתחו הלילה בסריקות עם קבלת דיווח בדבר חשד לביצוע עבירות מין ותקיפה בקטינה מתחת לגיל 16 בחוף הים בעיר. בתום סריקות נרחבות, עצרו שוטרי התחנה את החשוד – תושב נתניה כבן 18 במרכז העיר ובתום חקירתו במחלק משפחה בתחנת המשטרה בעיר החשוד נכלא. היום תבקש המשטרה בבית המשפט להאריך את מעצרו.

ניוז 360

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח לפני זמן קצר בטלפון עם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן ובירך אותו ואת העם האמריקני לרגל יום העצמאות האמריקני. ראש הממשלה אמר שבלי ארה"ב אין חירות בעולם. הנשיא ביידן אמר שבלי ישראל אין ביטחון ליהודים בעולם. ראש הממשלה עדכן את הנשיא ביידן בהחלטתו לשלוח משלחת שתמשיך במשא ומתן לשחרור החטופים וחזר […]

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 19:08, יום חמישי (19.09)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה