חדשות בארץ

"מתווה עבודה בעיניים": המחאות נמשכות – אנשי ענף האירועים הפגינו מחוץ לביתו של שר החוץ

אנשי ענף האירועים ממשיכים במחאה על התעלמות הממשלה מסגירת הענף בצל הגל החמישי, בשעה זו הגיעו מפגינים אל ביתו של שר החוץ השוהה בבידוד: "שר החוץ שלא דואג לאף אזרח חוץ מעצמו, עוד חבר מנותק בממשלת ישראל"

קרדיט צילום: רוזנבאום תקשורת.

הבוקר הפגינו בעלי עסקים מתחום האירועים, בהם בעלי אולמות, מפיקים וספקים כנגד התנהלות ממשלת ישראל בצילו של הגל החמישי של הקורונה. המפגינים מסבירים כי ענף האירועים מושבת לחלוטין, וכי אירועים בוטלו עד לאחר חג הפורים, דבר שמביא לאובדן הכנסות כבד ולקריסה כלכלית של מאות אלפי עובדי הענף.

המצב לדבריהם קשה עוד יותר, שכן לצד אובדן ההכנסות ממשיכים בעלי העסקים לשלם תשלומי מיסים ותקורות גבוהות, כשבמקרים מסוימים כמו אצל בעלי האולמות וגני האירועים, הוצאות אלו מגיעים גם למאות אלפי שקלים בחודש.

"קשה להבין את מתי הממשלה הייתה מנותקת יותר, לפני מספר ימים שהודיעו שהכל בסדר ואין סיבה לפצות, או אתמול בערב שהציגו מתווה עבודה בעיניים שהוא לא פחות מיריקה בפנים של כולנו", אמר אחמד אבדאח, בעל אולם אירועים מעכו.

אורלי רפאלי, מפיקת אירועים: "יש פה ענף שנסגר באופן רשמי וממשלת ישראל ממשיכה לעשות הכל כדי להתעלם מאיתנו, אמרנו ואנחנו ממשיכים להגיד או שתיתנו לנו לעבוד, או שתתנו לנו פיצוי, או שתראו את הרחובות מלאים במאות אלפי אנשי הענף שאיבדו את פרנסתם".

אתמול בבוקר הפגינו אנשי הענף מחוץ לביתו של שר הבריאות ניצן הורביץ, שגם לאחר 3 שעות בהם שעו מתחת לביתו בחר להתעלם מהם ולא נתן כל מענה, הבוקר כאמור הגיעו המפגינים אל ביתו של החוץ ובימים הקרובים צפויה המחאה להמשיך ולגדול.

לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
0 התגובות שלכם
Inline Feedbacks
View all comments

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

לפי גורמים ישראלים: "ישראל תפתח בתגובה משמעותית למתקפה האיראנית בתוך ימים. התגובה עשויה לכלול את מתקני הנפט באיראן ויעדים אסטרטגיים אחרים."

ניוז 360

אחרי המתקפה של איראן על ישראל ‏הערב, סגנית נשיא ארה"ב קמלה האריס אמרה: "אני תמיד אבטיח שלישראל תהיה את היכולת להגן על עצמה נגד איראן".

ניוז 360

גנץ בצפון על רקע השיחות בדוחא: "נתניהו, הגיע הזמן שתפסיק להתעסק בגורלה של הממשלה, ותעסוק רק בגורלה של המדינה. פעם אחת, תהיה אמיץ." מהליכוד נמסר בתגובה לגנץ: "הפרוטוקולים יוכיחו שגנץ הוא זה שהתנגד להחלטות קריטיות לביטחון ישראל, כולל החלטות על פעולות צבאיות דרמטיות. חיסולי ראשי חמאס וחיזבאללה מאז עזיבת גנץ מעידים יותר מכל על שינוי […]

ניוז 360

אל״מ במיל׳ אבי עמירם וסרן ליאור פורת המייצגים את אחד החשודים בפרשה מטעם הסנגוריה הצבאית ניהלו את המגעים עם התביעה הצבאית לגבי שחרור כלל החשודים (על דעת באי כוחם), נוכח הימשכות החקירה הצפויה. עורכי הדין מטעם הסנגוריה הצבאית דרשו לבחון באופן מעמיק במסגרת החקירה טענות הגנה מהותיות נוכח קשיים שנתגלו בחקירה, מה גם שהחשודים הם […]

ניוז 360

‏בישראל מעריכים גם בשעות האחרונות, כי איראן עשויה להגיב בצורה נרחבת יותר ממה שהיה באפריל. עוד מעריכים כי התגובה של חיזבאללה לחיסול פואד שוכר עשויה להגיע בימים הקרובים, ונערכים לכך בהתאם.

ניוז 360

בפעילות משותפת של צה״ל ושב״כ, ב-24.7 הותקף ברצועת עזה איתור בו שהה המחבל נאיל סכל, ששימש כבכיר בחמאס. מספר ימים לאחר התקיפה, התקבל מידע כי סכל חוסל. סכל פעל למעלה מעשור במסגרת ׳מטה הגדה׳ של ארגון הטרור חמאס, גוף שאחראי על הכוונת הפעילות מול שטחי יהודה ושומרון. במקביל, היה מעורב בהכוונת פעילות טרור, מימון ואספקת […]

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 14:13, שבת (5.10)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה