ניוז
ניוז 360 news

חדשות בארץ

ישראלי נהרג במהמות בקזחסטן – הממשלה נערכת להגביל תפוסה בחנויות גדולות | כותרות השבת

לבן קוג׳יאשוילי, ישראלי בן 22, נהרג אתמול בערב מירי בעיר אלמהטי בקזחסטן כחלק מהמהומות האלימות במדינה. לבן (levan kogeashvili) התגורר בקזחסטן בשנים האחרונות, בשביל ללמוד רפואה, התחתן שם ונולד לו בן לפני כ-8 חודשים.

משרד החוץ, באמצעות המחלקה לישראלים בחו״ל באגף הקונסולרי ושגרירות ישראל בקזחסטן, עומד בקשר עם הוריו הנמצאים בקזחסטן ומשפחתו בארץ, ומסייע בהעברת הגופה לקבורה בישראל. משרד החוץ משתתף באבלה הכבד של המשפחה.

משרד החוץ מבקש להסב את תשומת ליבו של הציבור לאזהרת מסע שפורסמה ביום חמישי בעקבות המהומות בקזחסטן.

תצפיות צה"ל זיהו במהלך הלילה מספר חשודים שניסו להבריח סמים משטח מצרים לשטח ארצנו במרחב החטיבה המרחבית "פארן". כוחותינו פעלו לסיכול ההברחה ותפסו כ-100 ק״ג שהועברו למשטרה.

כוחות המשטרה הפלסטינים עצרו את בנו של המחבל זכרייא זביידי, מה שהוביל למהומות גדולות בג'נין. במהלך היום הוא שוחרר ונשקו הוחזר לו.

פאדל בריה (20) נהרג אמש כשרכב על אופנוע ונפגע מרכב בכביש 4, סמוך לפוריידיס שבאזור זכרון יעקב. פרמדיקים של מד"א שהוזעקו לזירת פינו לבית החולים רמב"ם בחיפה חמישה פצועים מהרכב – בהם ילד בן 4 במצב קשה עם חבלת ראש. מצבם של ארבעת הפצועים האחרים קל.

צילום: תיעוד מבצעי מד"א.

גבר כבן 40 נפצע קשה בתאונה בין רכב פרטי לאופנוע בכביש 721 סמוך לבית אורן לכיוון צומת דמון. חובשים ופראמדיקים של מד"א פינו אותו לבי"ח רמב"ם.

צעיר כבן 19 נפצע באורח קשה וצעיר נוסף באורח קל בהתנגשות רכבם בעץ בדרך משה פלימן בחיפה. חובשים ופראמדיקים של מד"א פינו אותם לבי"ח רמב"ם.

בפני השרים תעלה מחר להצבעה הצעה שמבטלת למעשה את התו הירוק בקניונים, בחנויות הרחוב ובמרכזי הקניות – ותנהיג תו סגול מחמיר שכולל הגבלת תפוסה בהתאם לשטח החנות (למעט חנויות מזון ופארם).

מתווה הבדיקות החדש נכנס לתוקפו החל מהיום לפיו רק בני 60 ומעלה או כאלה עם מחלות רקע יוכלו לבצע בדיקת PCR, שאר הציבור יבצע בדיקות ביתיות.

החל ממחר ייכנס לתוקף המתווה החדש במערכת החינוך שיכלול ביטול מודל הרמזור וכן לא תתקיים למידה מרחוק. במקרה של חשיפה לחולה מאומת יאלצו להתנהל כמו שאר המשק הפועל.

כ-150 אלף מטיילים יצאו אל שמורות הטבע והגנים הלאומיים. אדר סטולרו ממונת קהילה במחוז מרכז רשות טבע והגנים. בין האתרים הבולטים: הגן הלאומי ירקון תל אפק עם כ5000 מבקרים, הגן הלאומי קיסריה עם כ 3200 מבקרים, הגן הלאומי מגדל צדק ושמורת הטבע הבניאס עם כ 2800 מבקרים בכל אחד מהאתרים.

לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
0 התגובות שלכם
Inline Feedbacks
View all comments

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

גנץ בצפון על רקע השיחות בדוחא: "נתניהו, הגיע הזמן שתפסיק להתעסק בגורלה של הממשלה, ותעסוק רק בגורלה של המדינה. פעם אחת, תהיה אמיץ." מהליכוד נמסר בתגובה לגנץ: "הפרוטוקולים יוכיחו שגנץ הוא זה שהתנגד להחלטות קריטיות לביטחון ישראל, כולל החלטות על פעולות צבאיות דרמטיות. חיסולי ראשי חמאס וחיזבאללה מאז עזיבת גנץ מעידים יותר מכל על שינוי […]

ניוז 360

אל״מ במיל׳ אבי עמירם וסרן ליאור פורת המייצגים את אחד החשודים בפרשה מטעם הסנגוריה הצבאית ניהלו את המגעים עם התביעה הצבאית לגבי שחרור כלל החשודים (על דעת באי כוחם), נוכח הימשכות החקירה הצפויה. עורכי הדין מטעם הסנגוריה הצבאית דרשו לבחון באופן מעמיק במסגרת החקירה טענות הגנה מהותיות נוכח קשיים שנתגלו בחקירה, מה גם שהחשודים הם […]

ניוז 360

‏בישראל מעריכים גם בשעות האחרונות, כי איראן עשויה להגיב בצורה נרחבת יותר ממה שהיה באפריל. עוד מעריכים כי התגובה של חיזבאללה לחיסול פואד שוכר עשויה להגיע בימים הקרובים, ונערכים לכך בהתאם.

ניוז 360

בפעילות משותפת של צה״ל ושב״כ, ב-24.7 הותקף ברצועת עזה איתור בו שהה המחבל נאיל סכל, ששימש כבכיר בחמאס. מספר ימים לאחר התקיפה, התקבל מידע כי סכל חוסל. סכל פעל למעלה מעשור במסגרת ׳מטה הגדה׳ של ארגון הטרור חמאס, גוף שאחראי על הכוונת הפעילות מול שטחי יהודה ושומרון. במקביל, היה מעורב בהכוונת פעילות טרור, מימון ואספקת […]

ניוז 360

שוטרי תחנת נתניה פתחו הלילה בסריקות עם קבלת דיווח בדבר חשד לביצוע עבירות מין ותקיפה בקטינה מתחת לגיל 16 בחוף הים בעיר. בתום סריקות נרחבות, עצרו שוטרי התחנה את החשוד – תושב נתניה כבן 18 במרכז העיר ובתום חקירתו במחלק משפחה בתחנת המשטרה בעיר החשוד נכלא. היום תבקש המשטרה בבית המשפט להאריך את מעצרו.

ניוז 360

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח לפני זמן קצר בטלפון עם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן ובירך אותו ואת העם האמריקני לרגל יום העצמאות האמריקני. ראש הממשלה אמר שבלי ארה"ב אין חירות בעולם. הנשיא ביידן אמר שבלי ישראל אין ביטחון ליהודים בעולם. ראש הממשלה עדכן את הנשיא ביידן בהחלטתו לשלוח משלחת שתמשיך במשא ומתן לשחרור החטופים וחזר […]

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 22:38, יום שני (16.09)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה