ניוז
ניוז 360 news

חדשות בארץ

תאונה קטלנית: 8 הרוגים ושני פצועים קשה ובינוני בתאונה בין משאית לרכב בבקעת הירדן

צוותי הרפואה העניקו סיוע ראשוני לאחר חילוץ מורכב בזירת תאונה קשה בכביש 505 סמוך לצומת פצאל.

תיעוד רגע התאונה. צילום מחלקת ביטחון מ.א בקעת הירדן.

בשעה 15:09 התקבל דיווח על תאונת דרכים בין משאית לרכב בכביש 90 בחיבור עם כביש 505 לכיוון מעלה אפרים: סה"כ בתאונה 10 נפגעים פלשתינאים. חובשים ופראמדיקים של מד"א בסיוע כוח רפואה של צה"ל קבעו את מותם של 7 פצועים ופינו לבי"ח במסוקים 3 פצועים, בהם צעיר כבן 18 במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית במסוק מד"א לבי"ח הדסה עין כרם, גבר כבן 20 במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית וגבר כבן 35 במצב בינוני חבלות בפלג גופו העליון במסוק צבאי. מותו של פצוע נוסף נקבע בבית חולים.

צילום: תיעוד מבצעי מד"א.

בעקבות התאונה הקשה, אבו מאזן הכריז על יום אבל מחר ברשות הפלסטינית.

שמונת ההרוגים בתאונה הקטלנית בכביש 90.

פראמדיק מד"א יונתן שנבאי: "כשהגענו למקום המראה היה מזעזע. ראינו משאית ורכב פרטי מעוך בצד הכביש. 10 פצועים, מהם 7 נפגעים במצב אנוש היו חלקם מחוץ לרכב וחלקם לוכדים ברכב. עשינו מיון ראשוני מהיר במקום וביצענו בדיקות רפואיות, יחד עם כוח רפואה של צה"ל הענקנו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה שבסופן נאלצנו לקבוע את מותם של 7 מהנפגעים. צעיר כבן 18 ששכב על הכביש וסבל מפגיעה רב מערכתית הועבר למסוק מד"א שנחת במסלול המירוצים ופונה במצב קשה לבי"ח הדסה עין כרם כשהוא מורדם ומונשם. צעיר כבן 18 במצב קשה שסבל מפגיעה רב מערכתית קשה וגבר כבן 30 במצב בינוני פונו במסוק צבאי לבי"ח."

קרדיט: כבאות והצלה לישראל מחוז יו"ש.

להב האדי אבו זלף מפקד המשמרת תחנה אזורית שומרון בכבאות סיפר: "עם קבלת הדיווח במשל"ט יו"ש על התאונה הקשה הוזנקו צוותים רבים מתחנה אזורית שומרון. הצוות הראשון שהגיע לאירוע דיווח על זירה קשה ומורכבת, על מספר רב של נפגעים מחוסרי הכרה אשר שניים מתוכם לכודים ברכב. לאחר ביצוע הערכת מצב ראשונית ותעדוף החילוץ החלו לוחמי האש בביצוע פעולות חילוץ בעזרת כלים הידראוליים.
פעולות החילוץ ארכו זמן רב עקב אופי הפגיעה ברכב, ואופי הפגיעה בנוסעיו. עוד אוסיף ואומר שזו מבין התאונות הקשות שראיתי וחוויתי, מדובר בזירה קטלנית ובלתי שגרתית."

מפקד המשמרת של תחנה אזורית שומרון, להב האדי אבו זלף מספר מזירת האירוע.

מילה ליאני מתנדבת זק״א מחוז ש״י: ״מדובר בתאונה חזיתית בין משאית לרכב הסעות, הייתי סמוך לזירת התאונה, כשהגעתי למקום ראיתי המולה רבה מאוד, חלק מנוסעי הרכב ההסעות שכבו על הכביש כשהם ללא סימני חיים, כוחות הכיבוי פעלו במקום לחלץ פצועים נוספים שנלכדו בתוך הרכב. לצערי צוותי מד״א נאלצו לקבוע את מותם של 7 פצועים במקום, 2 פצ׳ במצב אנוש ופצ׳ נוסף בינוני פונו לביה״ח. צוות זק״א מחוז ש״י מטפלים בכבוד המת בזירת התאונה הקשה.

צילום: דוברות איחוד הצלה.

משה עורף חובש איחוד הצלה מסר: "מדובר בתאונה עם מעורבות רכב פרטי שהסיע 10 נוסעים ומשאית. למרבה הצער שבעה צעירים ששהו ברכב נהרגו. כמו כן בסיוע צוותי רפואה של צה"ל הענקנו בזירה סיוע רפואי לשני צעירים במצב אנוש ולפצוע נוסף במצב בינוני שפונה במסוק של צה"ל לבית החולים. כוחות כיבוי פעלו בזירה לחילוץ הלכודים".

לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
0 התגובות שלכם
Inline Feedbacks
View all comments

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

גנץ בצפון על רקע השיחות בדוחא: "נתניהו, הגיע הזמן שתפסיק להתעסק בגורלה של הממשלה, ותעסוק רק בגורלה של המדינה. פעם אחת, תהיה אמיץ." מהליכוד נמסר בתגובה לגנץ: "הפרוטוקולים יוכיחו שגנץ הוא זה שהתנגד להחלטות קריטיות לביטחון ישראל, כולל החלטות על פעולות צבאיות דרמטיות. חיסולי ראשי חמאס וחיזבאללה מאז עזיבת גנץ מעידים יותר מכל על שינוי […]

ניוז 360

אל״מ במיל׳ אבי עמירם וסרן ליאור פורת המייצגים את אחד החשודים בפרשה מטעם הסנגוריה הצבאית ניהלו את המגעים עם התביעה הצבאית לגבי שחרור כלל החשודים (על דעת באי כוחם), נוכח הימשכות החקירה הצפויה. עורכי הדין מטעם הסנגוריה הצבאית דרשו לבחון באופן מעמיק במסגרת החקירה טענות הגנה מהותיות נוכח קשיים שנתגלו בחקירה, מה גם שהחשודים הם […]

ניוז 360

‏בישראל מעריכים גם בשעות האחרונות, כי איראן עשויה להגיב בצורה נרחבת יותר ממה שהיה באפריל. עוד מעריכים כי התגובה של חיזבאללה לחיסול פואד שוכר עשויה להגיע בימים הקרובים, ונערכים לכך בהתאם.

ניוז 360

בפעילות משותפת של צה״ל ושב״כ, ב-24.7 הותקף ברצועת עזה איתור בו שהה המחבל נאיל סכל, ששימש כבכיר בחמאס. מספר ימים לאחר התקיפה, התקבל מידע כי סכל חוסל. סכל פעל למעלה מעשור במסגרת ׳מטה הגדה׳ של ארגון הטרור חמאס, גוף שאחראי על הכוונת הפעילות מול שטחי יהודה ושומרון. במקביל, היה מעורב בהכוונת פעילות טרור, מימון ואספקת […]

ניוז 360

שוטרי תחנת נתניה פתחו הלילה בסריקות עם קבלת דיווח בדבר חשד לביצוע עבירות מין ותקיפה בקטינה מתחת לגיל 16 בחוף הים בעיר. בתום סריקות נרחבות, עצרו שוטרי התחנה את החשוד – תושב נתניה כבן 18 במרכז העיר ובתום חקירתו במחלק משפחה בתחנת המשטרה בעיר החשוד נכלא. היום תבקש המשטרה בבית המשפט להאריך את מעצרו.

ניוז 360

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח לפני זמן קצר בטלפון עם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן ובירך אותו ואת העם האמריקני לרגל יום העצמאות האמריקני. ראש הממשלה אמר שבלי ארה"ב אין חירות בעולם. הנשיא ביידן אמר שבלי ישראל אין ביטחון ליהודים בעולם. ראש הממשלה עדכן את הנשיא ביידן בהחלטתו לשלוח משלחת שתמשיך במשא ומתן לשחרור החטופים וחזר […]

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 6:15, יום שלישי (17.09)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה