חדשות בארץ

אחרי שזומן לבירור | הרשימה המשותפת בפנייה ליועמ"ש: "פתח בחקירה פלילית נגד ח"כ בן גביר"

בעקבות האירוע אמש, קצין הכנסת יובל חן זימן היום (ד') את ח"כ איתמר בן גביר לשיחת רענון נהלים ולהערכת מצב לגבי האיומים הנשקפים לחייו.

מאוחר יותר, הרשימה המשותפת פנתה ליועמ"ש בדרישה כי תפתח חקירה פלילית נגד ח"כ איתמר בן גביר בעקבות התקרית המתועדת במהלכה שלף אקדח ואיים על שני מאבטחים ערבים בחניון אמש.

עוד פנו חברי הרשימה המשותפת לקצין הכנסת בדרישה לשלול מח"כ בן גביר את רשיון הנשק שנתן לו.

מהרשימה המשותפת נמסר: "בן גביר הוא מצית סדרתי וטרוריסט מורשע שכל מטרתו היא הסתה לאלימות והבערת השטח. שיטת הפעולה שלו ברורה: אמירות מסיתות ומעשים אלימים ופרובוקטיביים אותם הוא דואג לצלם ולהפיץ ברשתות החברתיות ולתומכיו בארגון להב"ה, כדי להוות להם דוגמה ולעודד אלימות וטרור."

מתוך הפנייה: "אין כל ספק שמדובר באדם מסוכן שאינו מסתפק בהסתה מילולית- שהיא כשלעצמה מדרבנת אנשים לנקוט בפעולות פיזיות אלימות- אלא באדם שעלול להוציא את ההסתה לפועל במו ידיו."

כזכור, שני "מאבטחים" ערבים איימו לתקוף את יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר בכניסתו לאירוע של ישיבת כסא רחמים בראשות הגאון רבי מאיר מאזוז שליט"א בגני התערוכה בתל אביב.

לאחר המקרה שתועד, נמלטו השניים מהמקום, אך המשטרה איתרה אותם במקום סמוך ועצרה אותם לחקירה. ח"כ בן גביר מסר אחרי המקרה עדות בתחנת משטרת צפון תל אביב.

כמו כן, לאחר המקרה התקבלו תלונות רבות נגד חברת "האבטחה" בה מועסקים השניים, גם נגד נער אוטיסט ונגד משתתפים רבים בארוע מצד אותם "מאבטחים".

יצוין כי בחצי השנה האחרונה התקבלו עשרות איומים כלפי ח"כ בן גביר ברשתות החברתיות ובהודעות אישיות וכמו כן נסיונות תקיפה שנחקרו במשטרה.

ח"כ בן גביר מסר: "האירוע היה עלול להיגמר ברצח, כאשר החנינו את הרכב התחילו השניים לקלל, עניתי שישתקו ואז הגיעו לעברי בצורה מאיימת תוך שהם מאיימים "נהרוג אותך" "נזיין אותך" "נרביץ לך" בשלב זה הרגשתי מאויים ושלפתי את הנשק, כיוונתי כלפי מטה,זה הרגיע אותם לזמן מה. ראיתי מולי שני ערבים שהיו אמורים לאבטח, עם שנאה בעיניים שקיללו ואיימו לפגוע בי ולרצוח אותי. אני מצפה שהמשטרה תחקור את השניים ותגיש כתב אישום. מקומם בכלא יהיה בטוח יותר עבור הציבור".

מדובר הכנסת נמסר: "קצין הכנסת, ניצב יובל חן, זימן היום (21/12) בצהריים לפגישה את ח״כ איתמר בן גביר, בה ביקש לשמוע ממנו את פרטי השתלשלות האירוע החריג שארע אמש באחד מחניוני גני התערוכה שבת״א.

בנוסף ולבקשת ח״כ בן גביר, הבטיח קצין הכנסת להעביר לבחינה משטרתית נוספת את סוגיית אבטחתו וזאת נוכח טענותיו בדבר מסכת האיומים על חיו."

לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
2 התגובות שלכם
Inline Feedbacks
View all comments
trackback
"אתה ברשימת ההתנקשות": אלו האיומים כלפי ח"כ איתמר בן גביר בתקופה האחרונה
לפני 2 שנים

[…] ניסיון התקיפה אמש בו איימו שני "מאבטחים" ערבים לתקוף את יו"ר […]

trackback
נקמת המשטרה בבן גביר – זימון לחקירה בגין האירוע בחניון: "בר לב הפך את המשטרה לכלי פוליטי"
לפני 2 שנים

[…] אחרי שזומן לבירור | הרשימה המשותפת בפנייה ליועמ"ש: &quo… […]

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

לפי גורמים ישראלים: "ישראל תפתח בתגובה משמעותית למתקפה האיראנית בתוך ימים. התגובה עשויה לכלול את מתקני הנפט באיראן ויעדים אסטרטגיים אחרים."

ניוז 360

אחרי המתקפה של איראן על ישראל ‏הערב, סגנית נשיא ארה"ב קמלה האריס אמרה: "אני תמיד אבטיח שלישראל תהיה את היכולת להגן על עצמה נגד איראן".

ניוז 360

גנץ בצפון על רקע השיחות בדוחא: "נתניהו, הגיע הזמן שתפסיק להתעסק בגורלה של הממשלה, ותעסוק רק בגורלה של המדינה. פעם אחת, תהיה אמיץ." מהליכוד נמסר בתגובה לגנץ: "הפרוטוקולים יוכיחו שגנץ הוא זה שהתנגד להחלטות קריטיות לביטחון ישראל, כולל החלטות על פעולות צבאיות דרמטיות. חיסולי ראשי חמאס וחיזבאללה מאז עזיבת גנץ מעידים יותר מכל על שינוי […]

ניוז 360

אל״מ במיל׳ אבי עמירם וסרן ליאור פורת המייצגים את אחד החשודים בפרשה מטעם הסנגוריה הצבאית ניהלו את המגעים עם התביעה הצבאית לגבי שחרור כלל החשודים (על דעת באי כוחם), נוכח הימשכות החקירה הצפויה. עורכי הדין מטעם הסנגוריה הצבאית דרשו לבחון באופן מעמיק במסגרת החקירה טענות הגנה מהותיות נוכח קשיים שנתגלו בחקירה, מה גם שהחשודים הם […]

ניוז 360

‏בישראל מעריכים גם בשעות האחרונות, כי איראן עשויה להגיב בצורה נרחבת יותר ממה שהיה באפריל. עוד מעריכים כי התגובה של חיזבאללה לחיסול פואד שוכר עשויה להגיע בימים הקרובים, ונערכים לכך בהתאם.

ניוז 360

בפעילות משותפת של צה״ל ושב״כ, ב-24.7 הותקף ברצועת עזה איתור בו שהה המחבל נאיל סכל, ששימש כבכיר בחמאס. מספר ימים לאחר התקיפה, התקבל מידע כי סכל חוסל. סכל פעל למעלה מעשור במסגרת ׳מטה הגדה׳ של ארגון הטרור חמאס, גוף שאחראי על הכוונת הפעילות מול שטחי יהודה ושומרון. במקביל, היה מעורב בהכוונת פעילות טרור, מימון ואספקת […]

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 16:23, שבת (5.10)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה