חדשות בארץ

חברי הכנסת בקריאה: "לא להרוס את ישיבת חומש"

ח"כ של הליכוד הגיעו יחד עם ראש מועצת שומרון יוסי דגן לנחם את משפחת נרצח הפיגוע, ח"כ מירי רגב: ברגע שסוגרים את הישיבה זה לתת גב לטרור.

חברי הכנסת מירי רגב, מיקי זוהר, יואב גלנט, אופיר אקוניס ויובל שטייניץ הגיעו אתמול לנחם את משפחת דימנטמן ששכלה את יהודה שנרצח בפיגוע ירי בסוף השבוע בזמן שחזר לביתו מישיבת חומש.

הוריו של יהודה אמרו לחברי הכנסת: "הדבר היחידי שבאמת יכול לנחם כאן זה קודם כל שיסירו את המצור מעל חומש וכמובן לאפשר את המשך שהות הישיבה"

ח"כ רגב אמרה להורים השכולים. "ברגע שסוגרים את הישיבה זה פשוט לתת גב לטרור. העובדה שהורסים את הישיבה ולא בית המחבל זה מתן גב לטרור, וזו ממש המשמעות של 'הרצחת וגם ירשת'. אני מקווה שתתקבל החלטה אחרת" הוסיפה ח"כ רגב.

ח"כ אבי דיכטר: "חומש ושא -נור כמו גם גנים וכדים, יוקמו מחדש. הם פונו ללא תאום עם הרשות הפלסטינית ויוקמו ללא תאום עימה".

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן אמר: "הדרג המדיני מתעלם מזעקות האלמנה וממשיך להערך לפינוי חומש. זה דבר חמור. אני קורא לממשלה להתעשת ולעצור את העקירה. לא לתת פרס לטרור".

דבריהם של חברי הכנסת מגיעים בעקבות דברים שנאמרו קודם לכן, אלמנתו של יהודה הודיעה כי נודע לה כי יש כוונה להרוס את הישיבה מייד בתום השבעה. ולא לאפשר יותר הגעה של יהודים למקום.

אתיה דימנטמן, אלמנתו של יהודה, בשנית לראש הממשלה בנט ודרשה ממנו לעצור את ההרס ולשנות את ההחלטה. "לתדהמתי נודע לנו שמייד אחרי השבעה יש כוונה להרוס את הישיבה. ישיבה שקיימת כבר 16 שנה. זו המחווה שמדינת ישראל בחרה לעשות לנו. זו ירייה בלב שלנו. אני מבקשת ומתחננת בפני ראש הממשלה – עצור את ההרס למען זכרו של יהודה" אמרה אתיה.

(קרדיט: שירה איגל).
לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
0 התגובות שלכם
Inline Feedbacks
View all comments

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

לפי גורמים ישראלים: "ישראל תפתח בתגובה משמעותית למתקפה האיראנית בתוך ימים. התגובה עשויה לכלול את מתקני הנפט באיראן ויעדים אסטרטגיים אחרים."

ניוז 360

אחרי המתקפה של איראן על ישראל ‏הערב, סגנית נשיא ארה"ב קמלה האריס אמרה: "אני תמיד אבטיח שלישראל תהיה את היכולת להגן על עצמה נגד איראן".

ניוז 360

גנץ בצפון על רקע השיחות בדוחא: "נתניהו, הגיע הזמן שתפסיק להתעסק בגורלה של הממשלה, ותעסוק רק בגורלה של המדינה. פעם אחת, תהיה אמיץ." מהליכוד נמסר בתגובה לגנץ: "הפרוטוקולים יוכיחו שגנץ הוא זה שהתנגד להחלטות קריטיות לביטחון ישראל, כולל החלטות על פעולות צבאיות דרמטיות. חיסולי ראשי חמאס וחיזבאללה מאז עזיבת גנץ מעידים יותר מכל על שינוי […]

ניוז 360

אל״מ במיל׳ אבי עמירם וסרן ליאור פורת המייצגים את אחד החשודים בפרשה מטעם הסנגוריה הצבאית ניהלו את המגעים עם התביעה הצבאית לגבי שחרור כלל החשודים (על דעת באי כוחם), נוכח הימשכות החקירה הצפויה. עורכי הדין מטעם הסנגוריה הצבאית דרשו לבחון באופן מעמיק במסגרת החקירה טענות הגנה מהותיות נוכח קשיים שנתגלו בחקירה, מה גם שהחשודים הם […]

ניוז 360

‏בישראל מעריכים גם בשעות האחרונות, כי איראן עשויה להגיב בצורה נרחבת יותר ממה שהיה באפריל. עוד מעריכים כי התגובה של חיזבאללה לחיסול פואד שוכר עשויה להגיע בימים הקרובים, ונערכים לכך בהתאם.

ניוז 360

בפעילות משותפת של צה״ל ושב״כ, ב-24.7 הותקף ברצועת עזה איתור בו שהה המחבל נאיל סכל, ששימש כבכיר בחמאס. מספר ימים לאחר התקיפה, התקבל מידע כי סכל חוסל. סכל פעל למעלה מעשור במסגרת ׳מטה הגדה׳ של ארגון הטרור חמאס, גוף שאחראי על הכוונת הפעילות מול שטחי יהודה ושומרון. במקביל, היה מעורב בהכוונת פעילות טרור, מימון ואספקת […]

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 8:44, שבת (5.10)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה