חדשות בארץ

יוסי דגן על השר בר לב: "שפל ערכי שיש אדם כזה בממשלה"

סערת בר לב – לאחר ששר הבט"פ עומר בר לב סירב להתנצל, ראש מועצת שומרון יוסי דגן: "ההשוואה לטרור הערבי הרצחני היא כשל ערכי חמור, ומאיים לא נוותר – דמנו לא הפקר"

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן יוצא למתקפה על שר הבט"פ עומר בר לב, זאת לאחר שביום ב' צייץ שר הבט"פ בטוויטר כי שוחח עם תת מזכירת המדינה האמריקאית על "אלימות המתנחלים" ואתמול והבוקר סירב להתנצל כתב לשרה איילת שקד שביקשה להגן על המתיישבים: "תשתו מים". ואף הגדיל לעשות והשווה בין אירועים שוליים בהתיישבות לבין הטרור הערבי וכתב: "אמשיך להילחם בטרור הפלסטיני כאילו אין אלימות מתנחלים קיצוניים – ובאלימות מתנחלים קיצוניים כאילו אין טרור פלסטיני" מה שמשתמע ציבורית כהשוואה בין שני הדברים. וההשוואה הזו היא כשל ערכי.

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן תוקף את השר לבטחון פנים בר לב בחריפות ואומר:

"ההשוואה של השר לבטחון פנים בין אירועים בשוליים של ההתיישבות, לבין הטרור הערבי כנגד המתיישבים החלוצים וכנגד כלל אזרחי מדינת ישראל היא כשל ערכי ברמה החמורה ביותר"

ומוסיף: "שר במדינת ישראל, בחוצפה ובהתנשאות, מכפיש חצי מליון מאזרחי מדינת ישראל. מכפיש את החלוצים הגיבורים, מלח הארץ מיישבי הארץ תושבי ההתיישבות ביו"ש. אולי הוא חטשב בשנאתו כי הוא חצי מליון מתיישבים ביהודה ושומרון אולם למעשה הוא מכפיש את תושבי מדינת ישראל ואת צה"ל בעולם מכיוון שכולם מבינים את המסר שכביכול יש כאן אלימות כלפי הערבים ברשות הפלסטינית כדבר יום ביומו, שאין דבר שקרי יותר ממנו,

בזמן שבר לב נפגש עם מזכירת המדינה האמריקאית, הותקפו בשומרון על הכביש המרכזי 505, אזרחים יהודים, באבנים ובבקבוקי תבערה, כלומר ניסו לרצוח אותם, על כך הוא לא טרח לדבר עם מזכירת המדינה".

דגן דורש מבר לב להתנצל ומוסיף: "זהו שפל ערכי שיש אדם כזה בממשלה,

שר במדינת ישראל שאומר כאלו מילים, ואף מסרב להתנצל, וחוזר שוב ושוב על דברי השנאה והבלע שלו, זהו שפל ערכי שיש אדם כזה בממשלה. לא נוותר. דמנו אינו הפקר".

כזכור ביום ב' כתב השר לבטחון פנים עומר בר לב בחשבון הטוויטר שלו כי: "שוחח עם תת מזכירת המדינה האמריקאית על אלימות המתנחלים". הדבר עורר סערה. השרה לבטחון פנים איילת שקד כתבה על כך: "התבלבלת, המתיישבים הם מלח הארץ. אלימות ממנה יש להזדעזע היא עשרות מקרי זריקות אבנים ובקת"בים על יהודים"
ולאחר שראש מועצת שומרון יוסי דגן דרש מראש הממשלה לגנות את דבריו כתב גם ראש הממשלה נפתלי בנט:"המתנחלים הם חומת המגן של כולנו ועלינו לחזק אותם"

(בתמונה: ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן בזירת הפיגוע בצומת גיתי אביסר. קרדיט: רועי חדי).
לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
0 התגובות שלכם
Inline Feedbacks
View all comments

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

לפי גורמים ישראלים: "ישראל תפתח בתגובה משמעותית למתקפה האיראנית בתוך ימים. התגובה עשויה לכלול את מתקני הנפט באיראן ויעדים אסטרטגיים אחרים."

ניוז 360

אחרי המתקפה של איראן על ישראל ‏הערב, סגנית נשיא ארה"ב קמלה האריס אמרה: "אני תמיד אבטיח שלישראל תהיה את היכולת להגן על עצמה נגד איראן".

ניוז 360

גנץ בצפון על רקע השיחות בדוחא: "נתניהו, הגיע הזמן שתפסיק להתעסק בגורלה של הממשלה, ותעסוק רק בגורלה של המדינה. פעם אחת, תהיה אמיץ." מהליכוד נמסר בתגובה לגנץ: "הפרוטוקולים יוכיחו שגנץ הוא זה שהתנגד להחלטות קריטיות לביטחון ישראל, כולל החלטות על פעולות צבאיות דרמטיות. חיסולי ראשי חמאס וחיזבאללה מאז עזיבת גנץ מעידים יותר מכל על שינוי […]

ניוז 360

אל״מ במיל׳ אבי עמירם וסרן ליאור פורת המייצגים את אחד החשודים בפרשה מטעם הסנגוריה הצבאית ניהלו את המגעים עם התביעה הצבאית לגבי שחרור כלל החשודים (על דעת באי כוחם), נוכח הימשכות החקירה הצפויה. עורכי הדין מטעם הסנגוריה הצבאית דרשו לבחון באופן מעמיק במסגרת החקירה טענות הגנה מהותיות נוכח קשיים שנתגלו בחקירה, מה גם שהחשודים הם […]

ניוז 360

‏בישראל מעריכים גם בשעות האחרונות, כי איראן עשויה להגיב בצורה נרחבת יותר ממה שהיה באפריל. עוד מעריכים כי התגובה של חיזבאללה לחיסול פואד שוכר עשויה להגיע בימים הקרובים, ונערכים לכך בהתאם.

ניוז 360

בפעילות משותפת של צה״ל ושב״כ, ב-24.7 הותקף ברצועת עזה איתור בו שהה המחבל נאיל סכל, ששימש כבכיר בחמאס. מספר ימים לאחר התקיפה, התקבל מידע כי סכל חוסל. סכל פעל למעלה מעשור במסגרת ׳מטה הגדה׳ של ארגון הטרור חמאס, גוף שאחראי על הכוונת הפעילות מול שטחי יהודה ושומרון. במקביל, היה מעורב בהכוונת פעילות טרור, מימון ואספקת […]

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 13:31, שבת (5.10)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה