חדשות בארץ, חרדים ויהדות

התחזה לפסיכולוג ופגע בצעיר עם מוגבלות: כתב אישום נגד דוד פלבני מירושלים

פרקליטות מחוז ירושלים (פלילי) הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד דוד פלבני (25), תושב ירושלים, בגין ביצוע עבירות מין בצעיר בבית כנסת בירושלים.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד אביעד דוויק, לפני כשלושה שבועות פנה הנאשם לצעיר המתמודד עם מוגבלות ואמר לו בכזב כי הוא פסיכולוג אשר יוכל לסייע לו למצוא מסגרת לימודית. הנאשם הוביל את הצעיר לתא שירותים בבית כנסת סמוך, אז ביצע בו עבירות מין בניגוד לרצונו.

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של מעשים מגונים וגרם מעשה סדום.

הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

בכתב האישום עולה כי בשעה 23:30 או בסמוך לכך. הגיע י.ב יליד 1998, לרחוב בר אילן בירושלים.

הנאשם, דוד פלבני הבחין כי המתלונן סובל ממגבלות כלשהי ובעקבות כך פנה אל המתלונן תוך שהוא אומר למתלונן כי הוא מוכר לך. לאחר שהנאשם שאל את המתלון לשמו, שאל הנאשם את המתלונן באיזה ישיבה הוא לומד והמתלונן השיב כי הוא לא מצא ישיבה ללמוד בה. בעקבות כך אמר הנאשם למתלונן בכזב כי הוא פסיכולוג וכי יש לו קליניקה בקרבת מקום ללא מסגרת ישיבה בה יוכל ללמוד, וזאת על אף שהדבר אינו נכון ועל מנת לגרום למתלונן לבוא איתו למקום נסתר. המתלונן האמין לדברי הנאשם ועל כן הלך עימו.

הנאשם הוביל את המתלונן לדירה בקרבת מקום. ברחוב עזרת תורה 39, ולאחר שהמתלונן נכנס לדירה עם הנאשם נעל הנאשם את דלת לדירה. לאחר מכן שאל הנאשם את המתלונן היכן למד בעבר ומי ראש הישיבה, ולאחר שהמתלונן השיב אמר הנאשם למתלונן כי הוא מכיר את ראש הישיבה והכל על מנת לרכוש את אמונו של המתלונן. בשלב כלשהו נשמעו דפיקות על דלת הדירה ובעקבות כך נבהל הנאשם ואמר כי עליהם לעבור למקום אחר.

בעקבות כך הוביל הנאשם את המתלונן לספסל ברחוב. שם ישבו הנאשם והמתלונן והמשיכו לדבר על ישיבות וזאת תוך שהנאשם אומר הוא מבין בחוכמת הפנים וחוכמת הידיים ועל כן יוכל לסייע לתלונן, וזאת על אף שהדבר איננו נכון ועל מנת לגרום למתלונן להמשיך ולהאמין בנאשם.

לאחר מבפר דקות, הוביל הנאשם את המתלונן לבית כנסת סמוך. הנאשם והמתלונן נכנסו לבית הכנסת, אך לאחר שהנאשם הבחין כי המקום מואר וכי יש בו אנשים, הוביל הנאשם את המתלונן לבית כנסת סמוך אחר ברחוב עזרת תורה אשר היה חשוך באותה העת וריק מאנשים.

הנאשם והמתלונן נכנסו לבית הכנסת וישנו על אחד הספסלים. הנאשם שאל את המתלונן אם הוא מעוניין בעיסוי, אך המתלונן השיב שלא. למרות האמור, בשלב כלשהו הרים הנאשם את רגליו של המתלונן על רגליו והחל לעסות את המתלונן ברגליו ובבטנו, בשלב כלשהו עמד המתלונן ואז הוביל הנאשם את המתלונן לתאי השירותים שהיו במקום.

הנאשם אמר למתלונך להישען על הדלת של השירותים, ולאחר שהמתלונן עשה זאת המשיך הנאשם ועיסה את גבו ואת רגליו של המתלונן.

לאחר מכך פתח הנאשם את אחד מתאי השירותים ודחף את המתלונן לתוך התא, ולאחר מכן נעל את תא השירותים כשהשניים בתוכו.

בתוך תא השירותים הוריד הנאשם את מכנסיו ואת תחתוניו של המתלונן, ולאחר מכן החל לשפשף את איבר מינו של המתלונן. במהלך השפשוף, מצץ הנאשם את איבר מינו ואת אשכיו של המתלון פעמיים, והכל בניגוד להסכמתו של המתלונן.

בשלב כלשהו שאל הנאשם את המתלונן אם הוא מעוניין שגם לעצמו יוריד את מכנסיו ותחתוניו והמתלונן השיב שלא, אך למרות זאת הנאשם הוריד את מכנסיו וביקש מהמתלונן למצוץ את איבר מינו, המתלונך סירב לכך.

לאחר מכך החל הנאשם לשפשף את איבר מינו ובמקביל המשיך לשפשף את אבר מינו של המתלונן עד שהנאשם הניע לפורקן מיני.

במהלך המתואר לעיל אמר המתלונן לנאשם מספר פעמים להפסיק ממעשיו, אמר לנאשם כי הוא לא מרגיש בנוח וביקש מהנאשם לעזוב אותו וכן ביקש מהנאשם להראות מסמכים המאשרים כי הוא אכן פסיכולוג, אך הנאשם התעלם מדברים אלו והמשיך במעשיו.

בשלב מסוים המתלונן אף נתן מכה בראשו של הנאשם על מנת שזה יפסיק ממעשיו.

במעשיו המתוארים לעיל עשה הנאשם במתלונך מעשים מגונים וכך גרם למעשה סדום והכל בניגוד להסכמתו של המתלונן.

כזכור, לפני כשבועיים עצרו שוטרי תחנת לב הבירה במחוז ירושלים את החשוד דוד פלבני, תושב ירושלים בן 25, בחשד לביצוע עבירות מין.

מעצרו הוארך, לטובת המשך פעולות החקירה וחקירת המשטרה נמשכת.

מחקירת המשטרה עולה החשד כי פלבני נהג לאתר במקומות הומי אדם, בהם: הפגנות, מקוואות, בתי כנסת ועוד, קורבנות מוחלשים עמם היה מפתח שיחות חולין ועל סמך מצוקותיהם היה מציע להם סיוע.

בהמשך היה מוביל את הקורבנות למקומות שונים באמתלה ששם יוכל לסייע להם, אך בפועל עפ״י החשד היה מבצע בהם מעשים מגונים ועבירות מין ובהמשך לכך הוא חשוד כי היה מטריד אותם טלפונית ואף מאיים לפגוע בהם.

גם למערכת חדשות כל העולם הגיעו תלונות על אותו דפוס פעולה: החשוד מאתר צעירים חרדים, מדבר איתם על מספר נושאים ומוציא מהם את המספר טלפון. מספר ימים אחרי המפגש, היה מתקשר ומטריד מינית ואף מאיים על הצעירים.

במספר מפגשים, החשוד סרב להתייחס לשאלותינו, היה מתחמק מתשובות ואף בורח מהזירות.

נפגעתם ממנו? המשטרה קוראת לקורבנות להתלונן על דוד פלבני מירושלים שתקף והטריד צעירים

המשטרה קוראת לכל מי שנפל קורבן למעשיו של החשוד, לסור מיד לתחנת המשטרה הקרובה לביתו לצורך הגשת תלונה בנושא.

החשוד בשיחה עם צעירים חרדים. צילום: חדשות כל העולם.
לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
2 התגובות שלכם
Inline Feedbacks
View all comments
אפרת מלכת היופי
אפרת מלכת היופי
לפני 8 חודשים

הפלבני הזה היה עובד בימי שיש אצלנו בנקיון אחרי שקראתי את הכתבה הזאת עד כמה שהוא מסכן ושזה לא רק אחד רשמתם צעירים הרבה מאיים מטריד ושטיות פעולה עייפנו אותו מהעובדה לאלפי עזאזל ולא שילמנו לו משכורות של חצי שנה חחחח כך יעשה ובערת הרע מקרבך תודה לכם … ❤️

רוני העבריין
רוני העבריין
לפני 8 חודשים

למה לא מפרסמים בכל העיר בפשקלווים אותו אם הוא כל כך מוסכן כמו שרשמתם אני יעשה את זה אני עובד עם וועד הצניעות מודעות שיימנג על פלבני נהרוס לו את החיים מכות אני יתן לו פוגש אותו במכלות זבל אנשים

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

לפי גורמים ישראלים: "ישראל תפתח בתגובה משמעותית למתקפה האיראנית בתוך ימים. התגובה עשויה לכלול את מתקני הנפט באיראן ויעדים אסטרטגיים אחרים."

ניוז 360

אחרי המתקפה של איראן על ישראל ‏הערב, סגנית נשיא ארה"ב קמלה האריס אמרה: "אני תמיד אבטיח שלישראל תהיה את היכולת להגן על עצמה נגד איראן".

ניוז 360

גנץ בצפון על רקע השיחות בדוחא: "נתניהו, הגיע הזמן שתפסיק להתעסק בגורלה של הממשלה, ותעסוק רק בגורלה של המדינה. פעם אחת, תהיה אמיץ." מהליכוד נמסר בתגובה לגנץ: "הפרוטוקולים יוכיחו שגנץ הוא זה שהתנגד להחלטות קריטיות לביטחון ישראל, כולל החלטות על פעולות צבאיות דרמטיות. חיסולי ראשי חמאס וחיזבאללה מאז עזיבת גנץ מעידים יותר מכל על שינוי […]

ניוז 360

אל״מ במיל׳ אבי עמירם וסרן ליאור פורת המייצגים את אחד החשודים בפרשה מטעם הסנגוריה הצבאית ניהלו את המגעים עם התביעה הצבאית לגבי שחרור כלל החשודים (על דעת באי כוחם), נוכח הימשכות החקירה הצפויה. עורכי הדין מטעם הסנגוריה הצבאית דרשו לבחון באופן מעמיק במסגרת החקירה טענות הגנה מהותיות נוכח קשיים שנתגלו בחקירה, מה גם שהחשודים הם […]

ניוז 360

‏בישראל מעריכים גם בשעות האחרונות, כי איראן עשויה להגיב בצורה נרחבת יותר ממה שהיה באפריל. עוד מעריכים כי התגובה של חיזבאללה לחיסול פואד שוכר עשויה להגיע בימים הקרובים, ונערכים לכך בהתאם.

ניוז 360

בפעילות משותפת של צה״ל ושב״כ, ב-24.7 הותקף ברצועת עזה איתור בו שהה המחבל נאיל סכל, ששימש כבכיר בחמאס. מספר ימים לאחר התקיפה, התקבל מידע כי סכל חוסל. סכל פעל למעלה מעשור במסגרת ׳מטה הגדה׳ של ארגון הטרור חמאס, גוף שאחראי על הכוונת הפעילות מול שטחי יהודה ושומרון. במקביל, היה מעורב בהכוונת פעילות טרור, מימון ואספקת […]

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 18:21, שבת (5.10)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה