ניוז
ניוז 360 news

חדשות בארץ

עו"ד אבי חימי נבחר לתפקיד יו"ר לשכת עורכי הדין ‎

‏עו"ד אבי חימי נבחר לתפקיד יו"ר לשכת עורכי הדין, רומי קנבל נבחרה ליו"ר המחוז, ומשה תורגמן לחבר ועד המחוז.

עו"ד ציון אמיר, שהפסיד בבחירות, בירך את עו"ד אבי חימי שנבחר לראשות לשכת עורכי הדין: "אני מקווה כי ראש הלשכה הנכנס יתייחס לתפקיד בכובד ראש, ויפעל ללכד את השורות ולשקם את מעמד עורכי הדין וכבוד המקצוע. הצלחתו הכרחית לכולנו. אבי, בהצלחה בדרכך".

שרת המשפטים לשעבר איילת שקד על בחירת עו"ד אבי חימי לתפקיד ראש לשכת עורכי הדין: "אני מברכת את אבי חימי על בחירתו. אני בטוחה שהוא יעשה עבודה חשובה למען עורכי הדין בישראל. קוראת לו להמשיך יחד עם שרי המשפטים במהפכה השמרנית בה התחלתי".

אבי חימי נולד נולד ב-6 באפריל 1959 וגדל בקריית שמונה, במשפחה בת שבעה אחים ואחיות.

הוריו וחמישה מאחיו עלו ממרוקו והתיישבו בקריית שמונה בשנת 1956, ואילו אבי ואח נוסף נולדו בישראל. את לימודיו התיכוניים עשה בפנימייה הצבאית שליד בית הספר הריאלי בחיפה. שירת בצה"ל במשך שש שנים, תחילה בגולני ואחר כך כקצין בבסיס הדרכה לטירונים, והשתחרר בדרגת סרן.

חימי בוגר הפקולטה למשפטים (LLB) של אוניברסיטת תל אביב (1990). במהלך לימודיו באוניברסיטת תל אביב עבד כטרום מתמחה במשרדו של עו"ד צבי לידסקי, והמשיך בהתמחות באותו משרד. לאחר מכן המשיך בהתמחות בבית משפט השלום בנתניה ובפרקליטות מחוז מרכז.

מיד לאחר הסמכתו פתח משרד עצמאי המתמקד בתחום המשפט הפלילי. בין השאר ייצג את שלום דומרני, את השר שלמה בניזרי, את הכדורגלן עומרי קנדה, ואת ראש עיריית קריית מלאכי, מוטי מלכה.

מאז שנת 2011 הוא משמש יו"ר (משותף) של הפורום הפלילי הארצי של לשכת עורכי הדין, ומכהן כיו"ר הוועדה המייעצת לשר הפנים לענייני פליטים.

משמש מרצה לסדר דין פלילי במכללה האקדמית נתניה.

חימי מונה על ידי ראש הלשכה, אפי נוה, לממונה על מחוז מרכז בהקמה בלשכת עורכי הדין (תפקיד מקביל ליושב ראש ועד מחוז, שכן מחוז המרכז טרם הופרד סופית ממחוז תל אביב בלשכת עורכי הדין).

הוא משמש יו"ר עמותת "עתיד לצעירים", המנהלת מאבק נגד שימוש בסמים, אלכוהול ואלימות בקרב בני נוער במגזרים היהודי, הערבי והבדואי.
התמודד על ראשות עיריית ראש העין וכיהן כחבר מועצה בעיר בשנים 1998–2003.

בפברואר 2019, בעקבות פרשת מינויי שופטים תמורת שוחד ופרישתו של אפי נוה מראשות לשכת עורכי הדין, נבחר חימי, המועמד מטעם אפי נוה שאף הגיע להצביע עבורו, לראש הלשכה הזמני עד לבחירות הכלליות בלשכה שיתקיימו ב־18 ביוני 2019.

בתחילת אפריל 2019 החל חימי לפעול למינוי שופט בית המשפט העליון בדימוס, עו"ד יורם דנציגר, כנציג לשכת עורכי הדין בוועדה למינוי שופטים.[7] ב-19 ביוני 2019 גבר בבחירות לראשות לשכת עורכי הדין על עו"ד ציון אמיר, ונבחר לתפקיד.

אבי חימי נשוי לחנה חימי, ד"ר לקרימינולוגיה, מרצה ועובדת סוציאלית, הם מתגוררים בראש העין ולהם שתי בנות.

לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
0 התגובות שלכם
Inline Feedbacks
View all comments

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

גנץ בצפון על רקע השיחות בדוחא: "נתניהו, הגיע הזמן שתפסיק להתעסק בגורלה של הממשלה, ותעסוק רק בגורלה של המדינה. פעם אחת, תהיה אמיץ." מהליכוד נמסר בתגובה לגנץ: "הפרוטוקולים יוכיחו שגנץ הוא זה שהתנגד להחלטות קריטיות לביטחון ישראל, כולל החלטות על פעולות צבאיות דרמטיות. חיסולי ראשי חמאס וחיזבאללה מאז עזיבת גנץ מעידים יותר מכל על שינוי […]

ניוז 360

אל״מ במיל׳ אבי עמירם וסרן ליאור פורת המייצגים את אחד החשודים בפרשה מטעם הסנגוריה הצבאית ניהלו את המגעים עם התביעה הצבאית לגבי שחרור כלל החשודים (על דעת באי כוחם), נוכח הימשכות החקירה הצפויה. עורכי הדין מטעם הסנגוריה הצבאית דרשו לבחון באופן מעמיק במסגרת החקירה טענות הגנה מהותיות נוכח קשיים שנתגלו בחקירה, מה גם שהחשודים הם […]

ניוז 360

‏בישראל מעריכים גם בשעות האחרונות, כי איראן עשויה להגיב בצורה נרחבת יותר ממה שהיה באפריל. עוד מעריכים כי התגובה של חיזבאללה לחיסול פואד שוכר עשויה להגיע בימים הקרובים, ונערכים לכך בהתאם.

ניוז 360

בפעילות משותפת של צה״ל ושב״כ, ב-24.7 הותקף ברצועת עזה איתור בו שהה המחבל נאיל סכל, ששימש כבכיר בחמאס. מספר ימים לאחר התקיפה, התקבל מידע כי סכל חוסל. סכל פעל למעלה מעשור במסגרת ׳מטה הגדה׳ של ארגון הטרור חמאס, גוף שאחראי על הכוונת הפעילות מול שטחי יהודה ושומרון. במקביל, היה מעורב בהכוונת פעילות טרור, מימון ואספקת […]

ניוז 360

שוטרי תחנת נתניה פתחו הלילה בסריקות עם קבלת דיווח בדבר חשד לביצוע עבירות מין ותקיפה בקטינה מתחת לגיל 16 בחוף הים בעיר. בתום סריקות נרחבות, עצרו שוטרי התחנה את החשוד – תושב נתניה כבן 18 במרכז העיר ובתום חקירתו במחלק משפחה בתחנת המשטרה בעיר החשוד נכלא. היום תבקש המשטרה בבית המשפט להאריך את מעצרו.

ניוז 360

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח לפני זמן קצר בטלפון עם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן ובירך אותו ואת העם האמריקני לרגל יום העצמאות האמריקני. ראש הממשלה אמר שבלי ארה"ב אין חירות בעולם. הנשיא ביידן אמר שבלי ישראל אין ביטחון ליהודים בעולם. ראש הממשלה עדכן את הנשיא ביידן בהחלטתו לשלוח משלחת שתמשיך במשא ומתן לשחרור החטופים וחזר […]

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 19:10, יום חמישי (19.09)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה