ניוז
ניוז 360 news

חדשות בארץ

הטרגדיה סמוך לעופרים: טוב ראי והללי נהרגו בתאונה הקשה, האב ואם במצב קשה | כל פרטי החקירה

בכניסת שבת אירעה תאונת דרכים קשה סמוך לעופרים. בתאונה הייתה מעורבת משפחה מהישוב ברוכין שבשומרון. אם אב ו-2 ילדים.

נהג ערבי שיצא מהכפר שקבא, בלי רישיון שהורד מהכביש ("משטובה"), ביצע פניית פרסה פרועה באמצע הכביש, כתוצאה מכך הרכבים התנגשו.

שני הנוסעים הערבים ב"משטובה" נהרגו במקום, תוצאה קשה לרכב הישראלי שנסע בכביש, משפחת מעודד שעברו מרחובות להתגורר בברוכין רק לפני כמה ימים.

שני הילדים נהרגו, הילד טוב ראי בן ה-3 נהרג במקום, הבת הללי, הגיעה לבית החולים ושם נקבע מותה, שני ההורים במצב קשה, האב בבי"ח בילינסון והאם בבית החולים שיבא. שמם לתפילה: הודיה בת אסתר, יניב בן אהובה מעודד.

אב המשפחה יניב למד בישיבת אלון מורה, לאחר החתונה התגוררו לזמן קצר באלון מורה, לאחר מכן עברו לרחובות ולאחר מכן, לפני מספר ימים עברו לישוב ברוכין שבשומרון.

הלוויתם של הילדים, תתקיים הלילה בשעה 23:00 בבית העלמין ברחובות.

בהודעה שנמסרה מהמשפחה נכתב: "ברוך דיין האמת – הלוויתם של הילדים הללי וטוב ראי (הנכדים של משפחת ראוכברגר שנהרגו בתאונת הדרכים בבנימין), תתקיים הלילה בשעה 23:00 בבית העלמין ברחובות. בשורות טובות".

לאורך ליל השבת פעלו בתיאום עם מטה החירום של המועצה האזורית שומרון: האגף לשירותים חברתיים של המועצה האזורית שומרון, יחד עם אגף שירותים חברתיים של מועצה אזורית גזר, משם הורי האשה, ובשיתוף עם אגף לשירותים חברתיים של עיריית פתח תקווה משם הורי האב.

במסגרת חקירת נסיבות התאונה ומאיסוף ממצאים ראשוניים בשטח על ידי בוחני התנועה של מחוז ש"י עולה בשלב זה כי הרכב הפלסטיני שהגיע מכיוון כללי שוקבא, מדרום לצפון ביצע ככל הנראה פרסה בקו הפרדה רצוף, רכב ישראלי שהגיע מהנתיב הנגדי ונסע לכיוון כללי מודיעין עילית התנגש בדופן של הרכב הפלסטיני שביצע פרסה.

טרגדיה סמוך לעופרים: ארבעה הרוגים ושלושה פצועים בדרגות שונות בתאונה חזיתית.

עוד עולה מהחקירה כי מבדיקת הרכב הפלסטיני מדובר ברכב "משטובה" – רכב שהורד לפירוק ואסור בשימוש.

רב פקד גליל אליהו, קצין בוחני התנועה של מחוז ש"י ציין: "מיד עם קבלת הדיווח על התאונה הגענו למקום והתחלנו לבצע פעולות לאיסוף ממצאים ראשוניים ולברור נסיבות התאונה. גם בשעה זו אנו פועלים בשטח במטרה למצות את חקירת נסיבות התאונה הטרגית."

צילום: דוברות המשטרה.

מועצה אזורית שומרון מרכינה ראש. ואבלה על מותם של שני הילדים הרכים. ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן הביע זעזוע וצער על האסון הנורא: "בעיצומו של חג האורות נכבה אור כל כך גדול, כל משפחת השומרון ועם ישראל כולו אבלים וכואבים עם המשפחות, הלב נשבר על שני הילדים הרכים, כל עם ישראל מתפלל לרפואת ההורים, המאושפזים במצב קשה".

עוד הוסיף דגן ואמר: "כתוצאה מתת תקצוב של שנים, כבישים רבים ביהודה ושומרון צרים, מפותלים, ומסוכנים בדיוק כמו הכביש הזה בו קרתה התאונה; בשנים האחרונות חל שיפור מסויים אולם כבישים רבים עדיין לא עומדים בשום סטנדרט מינימאלי, כולל הכביש הזה. כמו כן העדר האכיפה וההרתעה כלפי התופעה של העבריינות והנהיגה של הנהגים מהרשות הפלסטינית שרבים מהם נוהגים ברכבים שלא אמורים להיות על הכביש, ללא רשיון ואין מספיק אכיפה על התנועה, זה מצב שצריך להשתנות באופן מיידי. לטובת כל הנוסעים על הכביש".

ראש מועצת בנימין, ישראל גנץ: "בנימין משתתפת בצער הנורא של משפחת מעודד – ביום שישי, שעה קלה לפני כניסת השבת נספו בתאונת דרכים שני ילדי משפחת מעודד, תושבי השומרון. ההורים יניב והודיה נפגעו ומצבם גם עכשיו קשה.

התאונה התרחשה בתחומי בנימין בכביש 446 ליד היישוב עופרים. רכב ערבי בלתי חוקי ובלי רישיון עלה לכביש ופגע במשפחה. חובשים, אנשי הצלה ואנשי אגף הבטחון שלנו טיפלו בזירה הקשה וחילצו את הפצועים. תודה לעובדי האגף שטיפלו במסירות בכל ההיבטים אל תוך השבת.

אנו, תושבי בנימין מרכינים ראש ומשתתפים בצער הנורא של משפחת מעודד על הסתלקות הילדים, ומתפללים להחלמה מהירה של ההורים יניב והודיה.

הערבים שנהגו במכונית וגרמו לתאונה נסעו בכלי משחית ופגעו במשפחה היקרה. נדרשות פעולות אכיפה מסיביות אל מול העבריינות הערבית בכבישים.

כשאנחנו דורשים לקדם את שיפור הכבישים אנחנו מדברים על חיי אדם. הכביש המפותל ליד עופרים מיושן ולא סלחני לשום סטייה או טעות. אני קורא לשרת התחבורה לשקול מחדש את המדיניות עליה הכריזה שלא לקדם כבישים ביו"ש."

מועצת יש״ע אמרו בתגובה: "כואבים ועצובים על המוות הטרגי של הילדים הרכים הללי וטוב ראי. התאונה הקשה קרתה במקטע מסוכן, בכביש 446 אשר גבה כבר כמה פעמים את חייהם של אזרחים והכל כתוצאה מנהיגה רשלנית ופרועה. שנים שאנחנו מתריעים ודורשים אכיפה בכבישים ביהודה, בשומרון ובבקעת הירדן. האירוע הטרגי אמש מחזק לצערנו את הבעיה הקשה – בכל יום עולים לכביש נהגים פלסטינים ברכבים שאינם מיועדים לנהיגה, לא נשמעים להוראות על הכביש ונוהגים בצורה בלתי זהירה שגובה עוד ועוד קורבנות. אנחנו שבים ודורשים – הגברת נוכחות משטרתית בכבישים, התקנת אמצעים מגבירי בטיחות בכבישים והסדרה של מקטעים מסוכנים לנהיגה. הכבישים ביהודה, בשומרון ובבקעת הירדן דרושים לתשומת לב מיוחדת ולטיפול דחוף של הממשלה וגורמי האכיפה. שולחים את תנחומינו למשפחת מעודד היקרה ומתפללים לרפואתם השלמה של ההורים יניב והודיה."

לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
0 התגובות שלכם
Inline Feedbacks
View all comments

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח לפני זמן קצר בטלפון עם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן ובירך אותו ואת העם האמריקני לרגל יום העצמאות האמריקני. ראש הממשלה אמר שבלי ארה"ב אין חירות בעולם. הנשיא ביידן אמר שבלי ישראל אין ביטחון ליהודים בעולם. ראש הממשלה עדכן את הנשיא ביידן בהחלטתו לשלוח משלחת שתמשיך במשא ומתן לשחרור החטופים וחזר […]

ניוז 360

אתמול (א') נמסר צו החרמה והריסה לבית המחבל אחמד דואבשה, שבכפר דומא. הצו נמסר לאחר שנדחתה ההשגה שהגישה משפחתו בנושא. המחבל ביצע פיגוע טרור ב-12 באפריל 2024, במסגרתו נרצח הנער בנימין אחימאיר ז"ל. באפשרות משפחת המחבל להגיש עתירה נגד הצו.

ניוז 360

ועדת החקירה הממשלתית לפרשת הצוללות שלחה הבוקר (שני) מכתבי אזהרה לחמישה אישיים, בהם ראש הממשלה בנימין נתניהו. מטעמו של ראש הממשלה נמסר לפני זמן קצר: "ראש הממשלה נתניהו קובע שהצוללות הן יסוד מרכזי בביטחון הלאומי של ישראל ובהבטחת קיומה נגד איראן שמנסה להשמידנו. רכש הצוללות וכלי השייט לא רק שלא פגע בביטחון המדינה – הוא […]

ניוז 360

משטרת ישראל פתחה לפני זמן קצר בחקירת חשד לאירוע ירי לעבר רכב בעיר שדרות, בשלב זה לא דווח על נפגעים. השוטרים נמצאים בזירה והחלו לאסוף ראיות וממצאים. מתחקור ראשוני, עולה החשד שהרקע פלילי.

ניוז 360

מטוסי קרב תקפו לאורך הלילה מטרות של ארגון הטרור חיזבאללה בדרום לבנון. בין המטרות שהותקפו, מבנה צבאי של חיזבאללה במרחב עיתרון, לצד תשתיות מבצעיות ותשתיות טרור של הארגון במרחבים כפר כילא ואל-חיאם שבדרום לבנון. כתוצאה מפגיעת טיל נ״ט אמש (א׳) במרחב מטולה, נפצעו שני חיילי צה״ל במילואים, חברי כיתת כוננות, באורח קשה וקל. חברי כיתת […]

ניוז 360

במהלך הלילה מטוסי קרב יירטו בהצלחה כלי טיס בלתי מאויש שעשה את דרכו מאזור מזרח לכיוון שטח הארץ. הכלי לא חצה לשטח הארץ ולא הופעלו התרעות על פי מדיניות.

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 20:33, יום שני (8.07)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה