חדשות בארץ

טרגדיה סמוך לעופרים: ארבעה הרוגים ושלושה פצועים בדרגות שונות בתאונה חזיתית

בשעה 15:34 התקבל דיווח על תאונה חזיתית קשה בכביש 465 בצומת עופרים.

לוחמי אש מתחנה אזורית בנימין פועל ולחילוץ שני לכודים בתאונה.

חובשים ופראמדיקים של מד"א בסיוע כוח רפואה של צה"ל קבעו את מותם של 3 נפגעים ופינו לבי"ח בלינסון ושיבא בתל השומר 3 פצועים במצב קשה, בהם אישה בת 34 עם חבלת ראש, גבר כבן 30 עם פגיעה רב מערכתית וילדה כבת 9 עם פגיעה רב מערכתית. בצאת השבת נקבע מותה של הילדה שנפצעה אנושות.

צילום: תיעוד מבצעי מד"א.

במסגרת חקירת נסיבות התאונה ומאיסוף ממצאים ראשוניים בשטח על ידי בוחני התנועה של מחוז ש"י עולה בשלב זה כי הרכב הפלסטיני שהגיע מכיוון כללי שוקבא, מדרום לצפון ביצע ככל הנראה פרסה בקו הפרדה רצוף, רכב ישראלי שהגיע מהנתיב הנגדי ונסע לכיוון כללי מודיעין עילית התנגש בדופן של הרכב הפלסטיני שביצע פרסה.

כתוצאה מהתאונה נקבע מותם של 3 בניהם ילד כבן 3 ושלושה פצועים באורח קשה גבר, אישה וילדה פונו לטיפול רפואי בבתי החולים.

עוד עולה מהחקירה כי מבדיקת הרכב הפלסטיני מדובר ברכב "משטובה" – רכב שהורד לפירוק ואסור בשימוש.

רב פקד גליל אליהו, קצין בוחני התנועה של מחוז ש"י ציין: "מיד עם קבלת הדיווח על התאונה הגענו למקום והתחלנו לבצע פעולות לאיסוף ממצאים ראשוניים ולברור נסיבות התאונה. גם בשעה זו אנו פועלים בשטח במטרה למצות את חקירת נסיבות התאונה הטרגית."

קרדיט צילום: דוברות המשטרה.

מנהל מרחב ירקון במד"א דורי חיים סיפר: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד עם מעורבות רכב ישראלי ופלשתינאי. הצוותים הגדולים של מד"א וכוחות הרפואה של צה"ל שהגיעו למקום החלו מיד בבדיקות רפואית לפצועים שהיו לכודים ברכבים. 2 פצועים הפלשתינאים היו מחוסרי הכרה, ללא דופק וללא נשימה ולאחר בדיקות רופא צבאי קבע את מותם. מהרכב השני חילצנו בסיוע כוחות הכיבוי 4 פצועים, ילד כבן 6 היה ללא סימני חיים ולאחר בדיקות רפואיות בשטח נקבע מותו. ילדה כבת 9 שהייתה מחוסרת הכרה סבלה מפגיעה אנושה, היא הייתה ללא דופק וללא נשימה ולאחר פעולות החייאה ממושכות היא פונתה לבית חולים בלינסון כשמצבה קריטי, גבר ואישה בשנות ה 30 שנפגעו באורח קשה מאוד היו בהכרה מעורפלת, העברנו אותם לניידות לטיפול נמרץ ופינינו אותם במצב קשה מאוד לבתי החולים שיבא בתל השומר ובלינסון."

להב ליאור אלקריף סגן מפקד המשמרת: "התקבל דיווח במשל"ט יו"ש על תאונת דרכים בין שני כלי רכב. למקום יצאו צוותים מתחנה אזורית בנימין.
עם ההגעה למקום זיהינו תאונת דרכים קשה מאוד, פצועים בדרגות פציעה שונות ולצערי אף הרוגים אשר שניים מהם לכודים בשני כלי רכב שונים. לאחר הערכת מצב ביצענו פיצול של הצוותים לצורך ביצוע פעולות חילוץ בזמן הקצר ביותר. עקב אופי הפגיעות ברכבים החילוץ מורכב ביותר וממושך."

עוד מוסיף להב ליאור אלקריף כי זהו כביש בו יש תאונות דרכים רבות, וכי הוא מבקש מציבור משתמשי הדרך לנהוג בזהירות ובאחריות.

מהמועצה אזורית שומרון נמסר: "בכניסת שבת אירעה תאונת דרכים קשה סמוך לעופרים. בתאונה הייתה מעורבת משפחה מהישוב ברוכין שבשומרון. אם אב ו-2 ילדים. נהג ערבי שיצא מהכפר שקבא, בלי רשיון שהורד מהכביש ("משטובה"), ביצע פניית פרסה פרועה באמצע הכביש, כתוצאה מכך הרכבים התנגשו. שני הנוסעים ב"משטובה" נהרגו במקום, תוצאה קשה לרכב הישראלי שנסע בכביש, משפחת מעודד שעברו להתגורר בברוכין רק לפני כמה ימים.

שני הילדים נהרגו, הילד בן ה 3 נהרג במקום, הבת הגיעה לבית החולים ושם נקבע מותה, שני ההורים במצב קשה. האב בביח בילינסון והאם בבית החולים שיבא. לאורך ליל השבת פעלו בתיאום עם מטה החירום של המועצה האזורית שומרון: האגף לשירותים חברתיים של המועצה האזורית שומרון, יחד עם אגף שירותים חברתיים של מועצה אזורית גזר, משם הורי האשה, ובשיתוף עם אגף לשירותים חברתיים של עיריית פתח תקווה משם הורי האב, משפחת מעודד עברה להתגורר בישוב ברוכין רק לפני מספר ימים.

מועצה אזורית שומרון מרכינה ראש. ואבלה על מותם של שני הילדים הרכים. ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן הביע זעזוע וצער על האסון הנורא: "בעיצומו של חג האורות נכבה אור כל כך גדול, כל משפחת השומרון ועם ישראל כולו אבלים וכואבים עם המשפחות, הלב נשבר על שני הילדים הרכים, כל עם ישראל מתפלל לרפואת ההורים, המאושפזים במצב קשה" עוד הוסיף דגן ואמר: "כתוצאה מתת תקצוב של שנים, כבישים רבים ביהודה ושומרון צרים, מפותלים, ומסוכנים בדיוק כמו הכביש הזה בו קרתה התאונה; בשנים האחרונות חל שיפור מסויים אולם כבישים רבים עדיין לא עומדים בשום סטנדרט מינימאלי, כולל הכביש הזה. כמו כן העדר האכיפה וההרתעה כלפי התופעה של העבריינות והנהיגה של הנהגים מהרשות הפלסטינית שרבים מהם נוהגים ברכבים שלא אמורים להיות על הכביש, ללא רשיון ואין מספיק אכיפה על התנועה, זה מצב שצריך להשתנות באופן מיידי. לטובת כל הנוסעים על הכביש".

לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
2 התגובות שלכם
Inline Feedbacks
View all comments
trackback
הטרגדיה סמוך לעופרים: טוב ראי והללי נהרגו בתאונה הקשה, האב ואם במצב קשה | כל הפרטים
לפני 2 שנים

[…] שבת אירעה תאונת דרכים קשה סמוך לעופרים. בתאונה הייתה מעורבת משפחה מהישוב ברוכין שבשומרון. אם […]

trackback
טרגדיה קשה: 4 חודשים אחרי שנפצעה בתאונה שבה נהרגו ילדיה‏ – נפטרה האם הודיה מעודד
לפני 2 שנים

[…] בתאונה דרכים קשה סמוך לעופרים הייתה מעורבת משפחת מעודד מהיישוב ברוכין בשומרון, ושני […]

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

לפי גורמים ישראלים: "ישראל תפתח בתגובה משמעותית למתקפה האיראנית בתוך ימים. התגובה עשויה לכלול את מתקני הנפט באיראן ויעדים אסטרטגיים אחרים."

ניוז 360

אחרי המתקפה של איראן על ישראל ‏הערב, סגנית נשיא ארה"ב קמלה האריס אמרה: "אני תמיד אבטיח שלישראל תהיה את היכולת להגן על עצמה נגד איראן".

ניוז 360

גנץ בצפון על רקע השיחות בדוחא: "נתניהו, הגיע הזמן שתפסיק להתעסק בגורלה של הממשלה, ותעסוק רק בגורלה של המדינה. פעם אחת, תהיה אמיץ." מהליכוד נמסר בתגובה לגנץ: "הפרוטוקולים יוכיחו שגנץ הוא זה שהתנגד להחלטות קריטיות לביטחון ישראל, כולל החלטות על פעולות צבאיות דרמטיות. חיסולי ראשי חמאס וחיזבאללה מאז עזיבת גנץ מעידים יותר מכל על שינוי […]

ניוז 360

אל״מ במיל׳ אבי עמירם וסרן ליאור פורת המייצגים את אחד החשודים בפרשה מטעם הסנגוריה הצבאית ניהלו את המגעים עם התביעה הצבאית לגבי שחרור כלל החשודים (על דעת באי כוחם), נוכח הימשכות החקירה הצפויה. עורכי הדין מטעם הסנגוריה הצבאית דרשו לבחון באופן מעמיק במסגרת החקירה טענות הגנה מהותיות נוכח קשיים שנתגלו בחקירה, מה גם שהחשודים הם […]

ניוז 360

‏בישראל מעריכים גם בשעות האחרונות, כי איראן עשויה להגיב בצורה נרחבת יותר ממה שהיה באפריל. עוד מעריכים כי התגובה של חיזבאללה לחיסול פואד שוכר עשויה להגיע בימים הקרובים, ונערכים לכך בהתאם.

ניוז 360

בפעילות משותפת של צה״ל ושב״כ, ב-24.7 הותקף ברצועת עזה איתור בו שהה המחבל נאיל סכל, ששימש כבכיר בחמאס. מספר ימים לאחר התקיפה, התקבל מידע כי סכל חוסל. סכל פעל למעלה מעשור במסגרת ׳מטה הגדה׳ של ארגון הטרור חמאס, גוף שאחראי על הכוונת הפעילות מול שטחי יהודה ושומרון. במקביל, היה מעורב בהכוונת פעילות טרור, מימון ואספקת […]

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 18:17, יום ראשון (6.10)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה