חדשות בארץ

ליברמן בפתח ישיבת הסיעה: "אנו רוצים לקדם בחודש בקרוב את נושא הגיור ע"י רבני העיר ומתווה הכותל"

שר האוצר ויו"ר מפלגת ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, בפתח ישיבת הסיעה: "מבחינתנו נושא הגיור על ידי רבני העיר ומתווה הכותל, אלה דברים שנרצה לקדם כבר בחודש הקרוב".

עוד אמר השר ליברמן: "אני מברך את צה״ל וכוחות הביטחון על יירוט הכתב״מ של חמאס מעל הים, אסור לשכוח שגם בדרום וגם בצפון ניצבים מולנו כוחות שלא נחים לרגע והיום קיבלנו תזכורת נוספת.

אני רוצה לנצל את ההזדמנות ולהודות לחבריי לסיעה על העברת התקציב ועל הכתף שתמיד הייתה. ליו״ר הסיעה, למנהל הסיעה, לחברי הכנסת ולשרים שעבדו לילות כימים כדי שהתקציב יעבור. כל הסיעה תפקדה כמקשה אחת, תודה לכולם.

העברת התקציב יצרה נכס חשוב מאוד שחייבים לשמור עליו והנכס הזה נקרא יציבות פוליטית, ולכן אני מנצל את ישיבת הסיעה ופונה לכל ראשי המפלגות שלא יפתיעו או יביכו אחד את השני כדי שהכל יהיה מתואם ומוסכם מראש.
יש לנו מספיק הסכמות שמופיעות בהסכמים קואליציונים שחייבים לממש אותם כבר עכשיו.

יש גם נושאים שעדיין לא חתומים ומבחינתנו נושא הגיור על ידי רבני העיר ומתווה הכותל, אלה דברים שנרצה לקדם כבר בחודש הקרוב. בנוסף יש עוד שורה של חוקים שאנחנו מקדמים, כמו למשל קרן העושר.

יש פה סיעה שהיא מוסכמת על כולם ואני מקווה שכולנו, כל המפלגות והסיעות נפעל באופן אחראי ומסונכרן.

עוד שתי נקודות שאני רוצה לגעת בהן, הן נושא יוקר המחיה והתעמולה בנוסח סובייטי מבית היוצר של נתניהו.

אני מציע לכולם להסתכל על המגמה העולמית, ראיתי השבוע הודעה של ארגון המזון וחקלאות של האו״ם שהוא גוף מאוד רציני ומכובד. בהודעה נכתב כי מחירי המזון בעולם זינקו ב-30 אחוז תוך שנה, שיא של העשור האחרון. צריך להבין שכלכלות בעולם, במיוחד במדינות מפותחות זה כמו כלים שלובים – כשמחירים בסיסיים של חיטה, סויה ומרכיבים אחרים קופצים בעשרות אחוזים יש לזה השפעה. כשמחירי הדלק זינקו ב-130 אחוז אז יש לזה השפעה על כולם, כשמחיר הובלה ימית עלה בשנתיים ב-780 אחוז אז יש לזה השפעה גדולה, כיוון שאם אנחנו מדברים על שוק הדיוק אז חלק גדול ממפרט הדירה מיובא בהובלה ולצערי אין לנו השפעה על מחירי ההובלה הימית.

יחד עם זאת, אנחנו נמצאים בכושר טוב כאשר אני מסתכל על נתוני הגרעון שפרסמנו היום – אלה נתונים פנטסטיים. אנחנו חתכנו מאז הקמת הממשלה את הגירעון בכ- חצי וכל מה שתלוי בנו אנחנו עושים.

בנושא תהמולת אגרת הגודש, האגרה תכנס לתוקף ב2025 וזה לא במקרה. אנחנו נתנו את פרק הזמן הזה כדי שכולנו נוכל להתארגן, גם האזרחים וגם המדינה.
אנחנו נכניס עד 2025 עוד קווי רכבת קלה בתל אביב ונוסיף עוד מסילה בקו חיפה – תל אביב. יש עוד הרבה עבודה שאנחנו מתכוונים לעשות במשך 4 שנים כדי לשפר ולהעמיד אפשרויות טובות יותר של תחבורה צבורית."

הציוניות הדתית הגיבה: ממשלת ישראל שמה לה למטרה לקעקע את זהותה היהודית של המדינה. מסתבר שלשם כך השר לשירותי דת מתן כהנא הוא לא יותר מבובה על חוט שכל תפקידה לקדם את חלוקת הכותל והרפורמה בגיור כפי מופיע במצע ישראל ביתנו.

לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
0 התגובות שלכם
Inline Feedbacks
View all comments

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

לפי גורמים ישראלים: "ישראל תפתח בתגובה משמעותית למתקפה האיראנית בתוך ימים. התגובה עשויה לכלול את מתקני הנפט באיראן ויעדים אסטרטגיים אחרים."

ניוז 360

אחרי המתקפה של איראן על ישראל ‏הערב, סגנית נשיא ארה"ב קמלה האריס אמרה: "אני תמיד אבטיח שלישראל תהיה את היכולת להגן על עצמה נגד איראן".

ניוז 360

גנץ בצפון על רקע השיחות בדוחא: "נתניהו, הגיע הזמן שתפסיק להתעסק בגורלה של הממשלה, ותעסוק רק בגורלה של המדינה. פעם אחת, תהיה אמיץ." מהליכוד נמסר בתגובה לגנץ: "הפרוטוקולים יוכיחו שגנץ הוא זה שהתנגד להחלטות קריטיות לביטחון ישראל, כולל החלטות על פעולות צבאיות דרמטיות. חיסולי ראשי חמאס וחיזבאללה מאז עזיבת גנץ מעידים יותר מכל על שינוי […]

ניוז 360

אל״מ במיל׳ אבי עמירם וסרן ליאור פורת המייצגים את אחד החשודים בפרשה מטעם הסנגוריה הצבאית ניהלו את המגעים עם התביעה הצבאית לגבי שחרור כלל החשודים (על דעת באי כוחם), נוכח הימשכות החקירה הצפויה. עורכי הדין מטעם הסנגוריה הצבאית דרשו לבחון באופן מעמיק במסגרת החקירה טענות הגנה מהותיות נוכח קשיים שנתגלו בחקירה, מה גם שהחשודים הם […]

ניוז 360

‏בישראל מעריכים גם בשעות האחרונות, כי איראן עשויה להגיב בצורה נרחבת יותר ממה שהיה באפריל. עוד מעריכים כי התגובה של חיזבאללה לחיסול פואד שוכר עשויה להגיע בימים הקרובים, ונערכים לכך בהתאם.

ניוז 360

בפעילות משותפת של צה״ל ושב״כ, ב-24.7 הותקף ברצועת עזה איתור בו שהה המחבל נאיל סכל, ששימש כבכיר בחמאס. מספר ימים לאחר התקיפה, התקבל מידע כי סכל חוסל. סכל פעל למעלה מעשור במסגרת ׳מטה הגדה׳ של ארגון הטרור חמאס, גוף שאחראי על הכוונת הפעילות מול שטחי יהודה ושומרון. במקביל, היה מעורב בהכוונת פעילות טרור, מימון ואספקת […]

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 20:34, יום ראשון (6.10)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה