ניוז
ניוז 360 news

חדשות בארץ

"יחד נחזור לשלטון": ‏אלפים השתתפו יחד עם חברי כנסת בהפגנת הימין בתל אביב | צפו

אלפים השתתפו במחאת הימין בכיכר הבימה בתל אביב בסימן: "המחנה הלאומי באים לשמור על ישראל יהודית ודמוקרטית – לא ניתן לכם לגנוב את קולם של מיליוני אזרחים!"

חברי כנסת שהשתתפו בהפגנה: אמיר אוחנה, מירי רגב, אופיר אקוניס, בצלאל סמוטריץ', גלית דיסטל, צחי הנגבי, שלמה קרעי, עמיחי שיקלי, איתמר בן גביר גדי יברקן, מאי גולן, אוסנת מארק, קטי שיטרית, פטין מולא, אורית סטרוק ואריאל קליינר.

צילום: חדשות כל העולם.

ח"כ איתמר בן גביר אמר: "אני גאה להיות קיצוני באהבת עם ישראל, אני גאה להיות קיצוני באהבת העם שלנו, באהבת המדינה שלנו, למען חיילי צה"ל.

הכי כואב לי לראות איך הם הרימו ראש בכנסת ישראל, מסתובבים שם בגאווה, בחוצפה וביוהרה. אומר לי אחמד טיבי המחבל, אתה תגיד לי אדוני היו"ר, אני אומר לו אתה לא אדוני, לך לסוריה שם תהיה אדוני.

והשיא, איימן עודה מרים עלי יד, ח"כ במדינת ישראל מרים ידיים, בושה, איפה אביחי מנדלבליט לאן הוא נעלם".

צילום: חדשות כל העולם.

ח"כ אורית סטרוק אמרה: "הממשלה המסוכנת הזו, תתכנס מחר בבוקר בשביל לאשר הסתרה של התיישבות בדואית בנגב. ולא לאשר את ההתיישבות היהודית ביהודה ושומרון – את ההתיישבות הצעירה שנפתלי בנט הבטיח, התחייב להסדיר אותה בישיבת הממשלה הראשונה בראשותו. אז לבדואים של מנסור עבאס נותנים, ולחלוצים שלנו ביו"ש לא נותנים".

המפגינים בתגובה – 'בוזזזז' בושה בושה בושה.

צילום: חדשות כל העולם.

ח"כ בצלאל סמוטריץ' אמר: "אנחנו רוצים מדינה יהודית, אנחנו רוצים דמוקרטיה אמיתית אנחנו רוצים לתקן את מערכת המשפט. אנחנו רוצים ליישב את הנגב והגליל ויהודה ושומרון, אנחנו רוצים ממשלת ימין".

צילום: חדשות כל העולם.

דבריו המלאים של יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' הערב:

"ערב טוב למחנה הלאומי,
אני אוהב אתכם ושמח לראות את האלפים, אלפים שנמצאים פה. אתם לא מבינים כמה כח זה נותן לנו כדי להמשיך להאבק.

שמענו כאן על כל הדברים הרעים שהממשלה הזאת, שנשענת על תומכי טרור, עושה.

אבל אני רוצה שנרים כולנו את הראש ואת הלב.

מרימים את האור גבוה, מדליקים את האור במדינת ישראל.
אנחנו מדליקים את האור היום כיון שאנחנו הרוב בעם ומכיון שאנחנו צודקים ומכיוון שאנחנו מאמינים בקב"ה ובעם ישראל ובמדינת ישראל.

אנחנו יודעים שאף פוליטיקאי, ואף ממשלה או תנועה לא תצליח לנצח את מדינת ישראל, ולא תצליח לנצח את הציונות או את המדינה היהודית ואת התחיה הלאומית שלנו.

אנחנו רוצים מדינה יהודית, אנחנו רוצים דמוקרטיה אמיתית אנחנו רוצים לתקן את מערכת המשפט. אנחנו רוצים ליישב את הנגב והגליל ויהודה ושומרון, אנחנו רוצים ממשלת ימין.

יש לנו תפקיד אחד, לשמור על האחדות הגדולה במחנה הלאומי. דתיים וחילונים וחרדים, אנשי הכפר ומתיישבים ומרכז ופריפריה. יש לנו אחריות להרים את הרוח ולזקוף את הקומה לכל העם הזה. נשמור על אחדות המחנה כאיש אחד בלב אחד ונחליף את הממשלה הרעה הזאת כמה שיותר מהר. בעזרת ה' נעשה ונצליח!"

נאומו המלא של ח״כ עמיחי שיקלי:

"הימים הקרובים הם ימים גורליים לעתידה של מדינת ישראל. לראשונה מיום היוסדה קמה בישראל
ממשלה שכוחות פוסט ציוניים הם שותפים בכירים בהובלתה וכוחות אנטי-ציוניים איסלאמיסטיים סוחטים ממנה דמי פרוטקשן ממשלתיים שיעצימו את תהליכי הניכור, הבדלנות וההקצנה הלאומנית והדתית בחברה הערבית ויעמידו אותנו בעתיד הלא רחוק למול אתגר לאומי אדיר.

רק לפני שעות ספורות עמד מעל דוכן הכנסת כשבגבו דגל ישראל ומימינו דיוקנו של הרצל אוסמה סעדי, המתכנה חבר כנסת וקונן בעזות מצח מקוממת על ״החלטת בלפור הארורה״, בפלסטין המדומיינת, ״לפני 104 שנה״.

אוסאמה סעדי שם לנו אצבע בעין כשמכנה את הצהרת בלפור ״ארורה״, זו אותה אצבע שתעביר את התקציב ותשאיר את הממשלה המסוכנות הזו בחיים.

רק לפני שבוע העז איימן עודה לתקוף באלימות חבר כנסת בישראל ואף להתגאות בכך לאחר מעשה.

את עזות המצח הבלתי נסבלת הזו אנחנו רואים יום יום בשטח בהיקפים חריגים: בקניון בבאר שבע, באזור התעשייה של חצור הגלילית, בשדות הגליל, במחצבות הנגב, בעכו, בלוד וברמלה וגם כאן בדרום תל אביב.

עזות המצח הזו היא תולדה ישירה של הקמת הממשלה הזו, המבטאת חולשה ורפיון, חולשה רעיונית חולשה ציונית.

הממשלה הזו נולדה בחטא משולש: שוחד פוליטי, מרמת הציבור והפרת אמונים.

שוחד: השבוע אנחנו עומדים לחזות בשוחד הפוליטי המסואב ביותר בהיסטוריה של מדינת ישראל.

אנחנו לא זקוקים לא למנדלבליט ולא לשי ניצן, כדי לדעת מי הוא נותן השוחד ומי הוא זה שמקבל אותו.
אנחנו לא צריכים לא את לייזר לא את שפיצר ולא את זילבר כדי להבין מה הוצע למקבל השוחד ומה ניתן לו בתמורה.

מרמה: ״לעולם ובשום תנאי, נשבע בנט,
לא אתן את ידי להקמת ממשלה עם יאיר לפיד
– לא בדרך הרגילה ולא ברוטציה,
כיוון שהוא איש שמאל ואני איש ימין –
ואני לא בוגד בערכים שלי״.

מי שנתן את אמונו ברשימת ימינה ובהנהגתה זכה גם ללוקסוס של הפרת אמונים; הבוחרים שהולכו שולל,
הפעילים ורכזי השטח שזמנם נגזל, שליש מחברי המפלגה שעזבו אותה בטריקת דלת, וכמובן שותפינו למחנה הלאומי, שלא העלו בדמיונם תסריט שכזה.

שוחד, מרמה והפרת אמונים.
אלה העובדות, הקרות, הקשות.

הגם שהשבר הוא גדול, הגם שנרמס עד אפר כבודן של מילים, אין לנו את הלוקסוס ליפול למקומות של ייאוש ודכדוך. אל לנו לתת לרגשות של שנאה וכעס למשול בנו ולהוביל. אל לנו להניף דגלים שחורים.

היה לנו, יש לנו ויהיה לנו רק דגל אחד
חד נס:
״לָבָן-תָּכֹל וְאֵין שֵׁנִי״.

תודה רבה."

ח״כ גלית דיסטל אטבריאן: ״אני רואה מלב הכיכר הזאת עמוד ענק שמתחיל מלב הכיכר הזאת עד לשמיים, אני קוראת לו עמוד האש. כי אתם עמוד האש.

חברים, אנחנו צריכים להבין זה לא נתניהו מותקף, זה לא הליכוד מותקף, זה לא הימין מותקף – הציונות מותקפת, הזהות היהודית שלנו מותקפת, המדינה היהודית היחידה בעולם זה מה שמותקף.

אתם הגחלת, אתם הזיכרון, אתם החומה. אתם הקשר בין אברהם אבינו ודוד המלך, בין רחל אימנו, זבוטינסקי וחנה סנש. אתם חומת המגן מפני הפיכת מדינת ישראל למדינת כל אזרחיה. מהר סיני עד הכיכר הזאת, אתם הגחלת של העם היהודי.

הטוב ינצח, החופש שלנו ינצח, מדינת ישראל היהודית תנצח. זה קרב ובא ובגלל זה הם מפחדים.

יש בן אדם אחד שעומד כמו חומה, ששם את האצבע בסכר. שמשלם בחפותו, במשפחתו, בילדיו ובאשתו. שלא מכר אותנו. הוא לא אולמרט, הוא לא שרון, הוא לא מכר אותנו.

בנימין בן צילה ובן ציון נתניהו, לעולם לא תצעד לבד!״

צילום: יובל גוטלין.

ח"כ קטי שטרית מהליכוד:

"ערב טוב לאנשי הימין והמחנה הלאומי.
איזה כיף לראות אתכם.
עם דגלי ישראל, להבדיל מהפגנות אחרות בהם ראינו בובות מין ודגלי קומוניזם.

עם ישראל חי!
הימין חי!

כיף לראות כמה יש בכם את אהבת ארץ ישראל, עם ישראל, תורת ישראל.

אתם מרגשים אותי!
זה מחזיר אותי לילדות להפגנות בהם אבא שלי עליו השלום לקח אותי בימי מפא"י ההרסניים.

בא לי לחבק כל אחד ואחת מכם.

אני רוצה להגיד תודה לאיילה חסון על הפרסום המטלטל שהראה לנו בדיוק מי המרוויח הגדול מאחורי אישור התקציב הרע הזה: ראזי עיסא יו״ר האסיפה הכללית של התנועה האיסלמית וחבר מועצת השורא, אלמנות ויתומי שאהידים, גם מנהלת סניף העמותה בטול כרם, שאחיה הוא המחבל שאחראי לפיגוע במלון פארק, ובעלה ובנה הם חלק מהג׳יהאד האיסלאמי, גם היא הולכת להנות מהתקציב הזה.

בנט ושקד?
אתם השתגעתם?!

לא הפסקתם לתקוף את הממשלה הקודמת, אבל עכשיו אתם מתכוונים להעביר כסף ישראלי- כספי המיסים של אזרחי ישראל, למימון אלמנות ויתומי שאהידים!
איזו מדינה בעולם דואגת למשפחות האויבים שלה? ועוד על חשבון האזרחים החלשים והמוחלשים שלה עצמה? אתם השתגעתם?!

אתם מעדיפים לשבת עם הסניף המקומי של האחים המוסלמים, להתרפס בפניהם ולהעביר דרכם מיליארדים לשותפים שלהם בחמאס. אתם מעדיפים זאת על פני ישיבה עם הליכוד והימין.

ראש ממשלה עם אפס תמיכה ציבורית שעסוק כל היום בלגייס תמיכה אצל השותפים הקואליציוניים שלו, זה לא רק מביך, זה גם מסוכן.

בנט גנב את השלטון בלי קלאס ועבאס עקץ באפס מאמץ.

השתגעתם!

אל תדאגו חברים יקרים אנחנו נחזור ובגדול!
סוף האמת תמיד לנצח!
שנאה לא יכולה להחזיק מעמד לאורך זמן.

תודה לכם! אוהבת אתכם!"

לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
0 התגובות שלכם
Inline Feedbacks
View all comments

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

גנץ בצפון על רקע השיחות בדוחא: "נתניהו, הגיע הזמן שתפסיק להתעסק בגורלה של הממשלה, ותעסוק רק בגורלה של המדינה. פעם אחת, תהיה אמיץ." מהליכוד נמסר בתגובה לגנץ: "הפרוטוקולים יוכיחו שגנץ הוא זה שהתנגד להחלטות קריטיות לביטחון ישראל, כולל החלטות על פעולות צבאיות דרמטיות. חיסולי ראשי חמאס וחיזבאללה מאז עזיבת גנץ מעידים יותר מכל על שינוי […]

ניוז 360

אל״מ במיל׳ אבי עמירם וסרן ליאור פורת המייצגים את אחד החשודים בפרשה מטעם הסנגוריה הצבאית ניהלו את המגעים עם התביעה הצבאית לגבי שחרור כלל החשודים (על דעת באי כוחם), נוכח הימשכות החקירה הצפויה. עורכי הדין מטעם הסנגוריה הצבאית דרשו לבחון באופן מעמיק במסגרת החקירה טענות הגנה מהותיות נוכח קשיים שנתגלו בחקירה, מה גם שהחשודים הם […]

ניוז 360

‏בישראל מעריכים גם בשעות האחרונות, כי איראן עשויה להגיב בצורה נרחבת יותר ממה שהיה באפריל. עוד מעריכים כי התגובה של חיזבאללה לחיסול פואד שוכר עשויה להגיע בימים הקרובים, ונערכים לכך בהתאם.

ניוז 360

בפעילות משותפת של צה״ל ושב״כ, ב-24.7 הותקף ברצועת עזה איתור בו שהה המחבל נאיל סכל, ששימש כבכיר בחמאס. מספר ימים לאחר התקיפה, התקבל מידע כי סכל חוסל. סכל פעל למעלה מעשור במסגרת ׳מטה הגדה׳ של ארגון הטרור חמאס, גוף שאחראי על הכוונת הפעילות מול שטחי יהודה ושומרון. במקביל, היה מעורב בהכוונת פעילות טרור, מימון ואספקת […]

ניוז 360

שוטרי תחנת נתניה פתחו הלילה בסריקות עם קבלת דיווח בדבר חשד לביצוע עבירות מין ותקיפה בקטינה מתחת לגיל 16 בחוף הים בעיר. בתום סריקות נרחבות, עצרו שוטרי התחנה את החשוד – תושב נתניה כבן 18 במרכז העיר ובתום חקירתו במחלק משפחה בתחנת המשטרה בעיר החשוד נכלא. היום תבקש המשטרה בבית המשפט להאריך את מעצרו.

ניוז 360

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח לפני זמן קצר בטלפון עם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן ובירך אותו ואת העם האמריקני לרגל יום העצמאות האמריקני. ראש הממשלה אמר שבלי ארה"ב אין חירות בעולם. הנשיא ביידן אמר שבלי ישראל אין ביטחון ליהודים בעולם. ראש הממשלה עדכן את הנשיא ביידן בהחלטתו לשלוח משלחת שתמשיך במשא ומתן לשחרור החטופים וחזר […]

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 22:30, יום שני (16.09)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה