שבועיים בדיוק לאחר התקלה העולמית שהתרחשה באפליקציות של החברה – ווטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק – שתוקנה כעבור שש שעות ועל רקע הביקורת החריפה נגדה, חברת פייסבוק שוקלת לשנות את שמה.
על פי הדיווח, על שינוי השם שנשמר עד כה בסודיות, מתכוון להודיע מייסד החברה מארק צוקרברג, במהלך הכנס השנתי של חברת COnnect שייערך בשבוע הבא, אך הוא עשוי לחשוף את זה מוקדם יותר.
עוד דווח, כי השינוי משקף את כוונת החברה להיות ידועה בשל השירותים האחרים שהיא מספקת, ולא רק בשל הרשת החברתית. המיתוג המחודש עשוי לאותת לרשויות בארצות הברית ובעולם על הפרדה בעבודת חטיבות החברה השונות.
לפני כשש שנים, בשנת 2015, עשתה חברת גוגל מהלך דומה ושינתה את שמה לאלפאבית, בין השאר כדי לאותת שהיא כבר לא רק מנוע חיפוש, אלא קונצרן רחב ידיים הכולל גם חברות שמייצרות מכוניות אוטונומיות וטכנולוגיות מעולם הבריאות.