חדשות בארץ, חם ברשת

אירוע חריג בעמק יזרעאל: ‏יוגב כהן בן 28 נהרג לאחר שנפל מכדור פורח ופגע ברכב

בשעה 06:37 התקבל דיווח על גבר שנפל מכדור פורח ופגע ברכב שנסע בכביש 60 עפולה נצרת, סמוך למושב בלפורייה שבעמק יזראל. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהגיעו למקום, דיווחו על גבר בן 28 ללא סימני חיים וקבעו את מותו.

ההרוג הוא איש צוות בכדור פורח בשם יוגב כהן קיבוץ יזרעאל.

יוגב כהן ז"ל.

מחקירה ראשונית עולה כי יוגב עבד ביחד עם שלושה אנשי צוות והיה אמור לאזן את הכדור בהמראה ואז לשחרר, השלושה שחררו והוא נשאר תלוי, צעקו לו לעזוב והוא לא שחרר. איש צוות נוסף הנחית את הכדור מיד אחרי הנפילה, באזור התאונה.

צילום: אשר עמר.

צילום רגע הנפילה.

שוטרי משטרת ישראל הגיעו למקום האירוע והחלו בחקירת נסיבות המקרה. הנוסעים שהיו בכדור מתושאלים כעת על ידי חוקרי המשטרה.

תמונה אחרונה, דקות לפני האירוע.

הכביש נחסם משני הכוונים למשך מספר שעות.

צילום: תיעוד מבצעי מד"א.

פאראמדיק מד"א מאור אטדגי, סיפר: "כשהגענו למקום, ראינו במרכז הכביש גבר כבן 30 מחוסר הכרה עם חבלה רב מערכתית קשה מאוד , הוא היה ללא נשימה וללא דופק, ביצענו בדיקות רפואיות ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו. במרחק של כ- 150 מטר, ראינו בצד הכביש רכב עם פגיעה, נוסעי הרכב לא נזקקו לטיפול."

יוסי ברמינקה מתנדב זק"א צפון שטיפל בזירה, אמר: "מדובר במקרה חריג, גבר בשנות ה20 לחייו איש צוות קרקע שמתפעל את הבלון מסיבה שאינה ברורה נתלה על הבלון שהתרומם לפתע ונפל מגובה כ-50 מטר והתרסק על רכב בכביש 60 סמוך לצומת בלפוריה, כשהגענו לזירה מצאנו את הגבר מוטל על הכביש ללא רוח חיים, לצערי נותר לנו רק לעשות את מלאכת הקודש ולטפל בכבוד המת בזירה הקשה."

צילום: דוברות זק"א.

לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
0 התגובות שלכם
Inline Feedbacks
View all comments

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

לפי גורמים ישראלים: "ישראל תפתח בתגובה משמעותית למתקפה האיראנית בתוך ימים. התגובה עשויה לכלול את מתקני הנפט באיראן ויעדים אסטרטגיים אחרים."

ניוז 360

אחרי המתקפה של איראן על ישראל ‏הערב, סגנית נשיא ארה"ב קמלה האריס אמרה: "אני תמיד אבטיח שלישראל תהיה את היכולת להגן על עצמה נגד איראן".

ניוז 360

גנץ בצפון על רקע השיחות בדוחא: "נתניהו, הגיע הזמן שתפסיק להתעסק בגורלה של הממשלה, ותעסוק רק בגורלה של המדינה. פעם אחת, תהיה אמיץ." מהליכוד נמסר בתגובה לגנץ: "הפרוטוקולים יוכיחו שגנץ הוא זה שהתנגד להחלטות קריטיות לביטחון ישראל, כולל החלטות על פעולות צבאיות דרמטיות. חיסולי ראשי חמאס וחיזבאללה מאז עזיבת גנץ מעידים יותר מכל על שינוי […]

ניוז 360

אל״מ במיל׳ אבי עמירם וסרן ליאור פורת המייצגים את אחד החשודים בפרשה מטעם הסנגוריה הצבאית ניהלו את המגעים עם התביעה הצבאית לגבי שחרור כלל החשודים (על דעת באי כוחם), נוכח הימשכות החקירה הצפויה. עורכי הדין מטעם הסנגוריה הצבאית דרשו לבחון באופן מעמיק במסגרת החקירה טענות הגנה מהותיות נוכח קשיים שנתגלו בחקירה, מה גם שהחשודים הם […]

ניוז 360

‏בישראל מעריכים גם בשעות האחרונות, כי איראן עשויה להגיב בצורה נרחבת יותר ממה שהיה באפריל. עוד מעריכים כי התגובה של חיזבאללה לחיסול פואד שוכר עשויה להגיע בימים הקרובים, ונערכים לכך בהתאם.

ניוז 360

בפעילות משותפת של צה״ל ושב״כ, ב-24.7 הותקף ברצועת עזה איתור בו שהה המחבל נאיל סכל, ששימש כבכיר בחמאס. מספר ימים לאחר התקיפה, התקבל מידע כי סכל חוסל. סכל פעל למעלה מעשור במסגרת ׳מטה הגדה׳ של ארגון הטרור חמאס, גוף שאחראי על הכוונת הפעילות מול שטחי יהודה ושומרון. במקביל, היה מעורב בהכוונת פעילות טרור, מימון ואספקת […]

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 16:19, שבת (5.10)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה