ניוז
ניוז 360 news

חדשות בארץ

צפו: מרדף של המשטרה אחרי ערבי שירה לעבר שוטרים,ירה לעבר אדם,רכבו וביתו ונעצר כשהוא חמוש באקדח

בתאריך 28/4/19 סמוך לשעה 02:00 האחים אמל עסאקלה(30) ואמג'ד עסאקלה(27), הגיעו בכלי רכב סמוך לביתו של תושב הכפר מע'ר(מראר) עימו אמל מסוכסך.סמוך לבית ירד אמל כשהוא חמוש ברובה מסוג M-16 ופתח בירי לעבר כלי רכב של משפחת הקורבן.באותה עת ישב הקורבן עם חבריו במבנה מעץ השייך לו וסמוך לכביש.הקורבן יצא וצעק בשמו של הנאשם שבתגובה ירה לעברו, הקורבן השתטח על הקרקע ולא נפגע והנאשמים נמלטו מהמקום.לבית ולכלי הרכב נגרמו נזקים בשווי עשרות אלפי שקלים.

בתום הארוע נמלטו הנאשמים בכלי הרכב אל מחוץ לכפר מע'ר.בסמוך לשעה 02:15 הגיעו הנאשמים בסמוך לכפר ראס אל עין, שוטרים שפעלו במקום סימנו לנהג הרכב לעצור,הרכב נעצר ועם התקרבות השוטרים החשודים נמלטו מהמקום בנסיעה מהירה.השוטרים פתחו במרדף אחר הרכב הנמלט ובמהלכו הנאשם אמל הוציא דרך החלון האחורי שמאלי את הרובה, הניפו באויר וירה חמש יריות לעבר השוטרים בניידת במטרה לפגוע בשוטרים ולהתנגד למעצר. השוטרים התכופפו והאטו את מהירות נסיעתם.הנאשמים המשיכו בנסיעה מהירה,חצו צומת באור אדום ונמלטו לכפר ראמה.בכפר ובמטרה לפגוע בחקירה הציתו הנאשמים את כלי הרכב ונמלטו בריצה מהמקום.

השוטרים שביצעו סריקות בכפר לאיתור החשודים,הבחינו בנאשם אמג'ד,עצרו בסמוך אליו ולאחר תישאול קצר הנ"ל עוכב,ניסה להימלט ונעצר ע"י שוטרים נוספים שפעלו במקום.הנאשם אמל שהה בבריחה ולא הגיע לביתו בזמן שזומן למשטרה וידע שהינו דרוש לחקירה.במהלך החקירה שהוטלה על היחידה המרכזית נעצרו מספר חשודים נוספים לחקירה.
בתאריך 26/5/19 סמוך לשעה 20:15 לוחמי יס"מ שפעלו לאיתורו של החשוד, הבחינו בסמוך למאפייה בכפר מע'ר ברכב מסוג יונדאי גטס ובתוכו נוסע החשוד.השוטרים כרזו לנהג הרכב לעצור ובזמן שהרכב נעצר,הנאשם אמל נמלט מתוכו בריצה, לוחמי היס"מ פתחו במרדף רגלי אחר הנאשם ובתום מרדף קצר הנאשם אמל נעצר, בחיפוש על גופו נתפס אקדח בגרב מתחת למכנס.

בתום גיבוש התשתית הראייתית על ידי חוקרי היחידה המרכזית ,היום בבימ"ש מחוזי בנצרת פרקליטות מחוז צפון הגישה נגד שני הנאשמים כתב אישום ובקשה למעצרם עד תום ההליכים.

מתחילת השנה שוטרי משטרת ישראל בצפון עצרו 682 חשודים בגין סחר, החזקה ושימוש באמצעי לחימה והוגשו 172 כתבי אישום ובקשות למעצר עד תום ההליכים. נתפסו כ- 172 נשקים ולמעלה מ- 120 אמצעי לחימה שונים ביניהם רימונים ומטעני חבלה ועוד מאות בקבוקי תבערה וסוגים שונים של תחמושת וזיקוקים.

ממשטרת ישראל נמסר שהיא תמשיך להשקיע מאמצים במאבק בשימוש והחזקה של אמצעי לחימה על מנת למגר את תופעת האלימות והשימוש בירי הפוגעת בחיי היום יום של האזרחים הנורמטיבים ומעמידה חפים מפשע בסכנת חיים. משטרת ישראל פועלת גם באכיפה אינטנסיבית וגם נוקטת בפעולות של מניעה במטרה לחזק את נורמות הציות לחוק תוך שיתוף פעולה עם כל גורם הנהגה שיהיה מוכן לפעול למיגור האלימות.

לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
0 התגובות שלכם
Inline Feedbacks
View all comments

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

גנץ בצפון על רקע השיחות בדוחא: "נתניהו, הגיע הזמן שתפסיק להתעסק בגורלה של הממשלה, ותעסוק רק בגורלה של המדינה. פעם אחת, תהיה אמיץ." מהליכוד נמסר בתגובה לגנץ: "הפרוטוקולים יוכיחו שגנץ הוא זה שהתנגד להחלטות קריטיות לביטחון ישראל, כולל החלטות על פעולות צבאיות דרמטיות. חיסולי ראשי חמאס וחיזבאללה מאז עזיבת גנץ מעידים יותר מכל על שינוי […]

ניוז 360

אל״מ במיל׳ אבי עמירם וסרן ליאור פורת המייצגים את אחד החשודים בפרשה מטעם הסנגוריה הצבאית ניהלו את המגעים עם התביעה הצבאית לגבי שחרור כלל החשודים (על דעת באי כוחם), נוכח הימשכות החקירה הצפויה. עורכי הדין מטעם הסנגוריה הצבאית דרשו לבחון באופן מעמיק במסגרת החקירה טענות הגנה מהותיות נוכח קשיים שנתגלו בחקירה, מה גם שהחשודים הם […]

ניוז 360

‏בישראל מעריכים גם בשעות האחרונות, כי איראן עשויה להגיב בצורה נרחבת יותר ממה שהיה באפריל. עוד מעריכים כי התגובה של חיזבאללה לחיסול פואד שוכר עשויה להגיע בימים הקרובים, ונערכים לכך בהתאם.

ניוז 360

בפעילות משותפת של צה״ל ושב״כ, ב-24.7 הותקף ברצועת עזה איתור בו שהה המחבל נאיל סכל, ששימש כבכיר בחמאס. מספר ימים לאחר התקיפה, התקבל מידע כי סכל חוסל. סכל פעל למעלה מעשור במסגרת ׳מטה הגדה׳ של ארגון הטרור חמאס, גוף שאחראי על הכוונת הפעילות מול שטחי יהודה ושומרון. במקביל, היה מעורב בהכוונת פעילות טרור, מימון ואספקת […]

ניוז 360

שוטרי תחנת נתניה פתחו הלילה בסריקות עם קבלת דיווח בדבר חשד לביצוע עבירות מין ותקיפה בקטינה מתחת לגיל 16 בחוף הים בעיר. בתום סריקות נרחבות, עצרו שוטרי התחנה את החשוד – תושב נתניה כבן 18 במרכז העיר ובתום חקירתו במחלק משפחה בתחנת המשטרה בעיר החשוד נכלא. היום תבקש המשטרה בבית המשפט להאריך את מעצרו.

ניוז 360

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח לפני זמן קצר בטלפון עם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן ובירך אותו ואת העם האמריקני לרגל יום העצמאות האמריקני. ראש הממשלה אמר שבלי ארה"ב אין חירות בעולם. הנשיא ביידן אמר שבלי ישראל אין ביטחון ליהודים בעולם. ראש הממשלה עדכן את הנשיא ביידן בהחלטתו לשלוח משלחת שתמשיך במשא ומתן לשחרור החטופים וחזר […]

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 23:18, יום שני (16.09)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה