ניוז
ניוז 360 news

חדשות בארץ

סערת שגריר ארצות הברית, שני ילדים במצב קשה לאחר שטבעו: סיכום חדשות השבת והחג

שגריר ארצות הברית בישראל דיוויד פרידמן אמר כי ישראל זכאית לספח חלק משטחי הגדה המערבית. פרידמן התייחס להבטחת הבחירות של ראש הממשלה בנימין נתניהו להתחיל בסיפוח יישובים יהודיים בגדה, ואמר כי "בנסיבות מסוימות, אני חושב שישראל זכאית לשמור על חלק מהגדה המערבית, אבל לא סביר שאת כל השטח".

השר גלעד ארדן התייחס לדברים: ״תפיסת העולם של ממשל טראמפ שאותה ביטא פרידמן, היא אולי היחידה שתביא לשינוי ותגרום לפלסטינים להבין שחרם על ישראל ותמיכה בטרור והסתה לא יביאו לשום הישג״.

גבר בן 46 נורה ביום שבת למוות ברמלה ואישה נוספת נפצעה באורח בינוני. השניים פונו עצמאית לבית החולים אסף הרופא בצריפין, ובהמשך נקבע מותו. המשטרה איתרה את זירת הירי ברמלה ופתחה בחקירה. מפרטים ראשונים עולה כי אלמוני ירה לעבר בני הזוג בפתח ביתם. הרקע ככל הנראה פלילי.

15 בני אדם נעצרו בלילה בין שישי לשבת בהפגנה בהשתתפות אלפי בני אדם בכיכר רבין בתל אביב במחאה על ביטול פסטיבל הטראנס "דוף", שתוכנן להיערך בחמת גדר. חלק מהמוחים חסמו את רחוב אבן גבירול לתנועת כלי רכב בקטע שבין צייטלין ודוד המלך. המפגינים נעצרו לאחר שהשליכו בקבוקי זכוכית ואבנים לעבר שוטרים ולא נשמעו להוראותיהם. המשטרה החליטה שלא לאשר את האירוע בשל מידע מודיעיני לפיו יימכרו בו סמים בהיקף משמעותי.

צוותי מד"א הוזעקו לשתי זירות בתל אביב ובראש פינה, זאת בעקבות מקרי טביעה של ילדים. בשעות הצהריים הוזעק צוות מד"א לבריכה פרטית בראש פינה, זאת לאחר שדווח על ילד בן ארבע שטבע. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום פתחו בפעולות להחייאתו במקום ופינו אותו לבית החולים זיו. באירוע אחר שהתרחש בהפרש תוך כמה דקות, ילד בן שש חולץ מהים סמוך לחוף ירושלים בתלן אביב לאחר שטבע.

צילום: תיעוד מבצעי מד"א

ערבי כבן 17 נעצר כשהוא חמוש בסכין באזור עין יעל. הצעיר, תושב חברון, נעצר לאחר שאזרחים דיווחו על אדם חשוד באזור.

קרדיט: דוברות המשטרה.

ערביה תושבת השטחים כבת 20 נעצרה במעבר קלנדיה, החשודה הגיעה לעמדת הבידוק, ובתיק שנשאה עמה אותרה סכין. החשודה נעצרה והועברה לחקירה.

קרדיט: דוברות המשטרה.

גבר כבן 40 נפצע קשה וילד כבן 10 באורח בינוני בתאונת דרכים שאירעה בכביש 977, סמוך לצומת כפר בלום.

קרדיט: דוברות כבאות והצלה לישראל מחוז צפון.

שלושה נפצעו באורח בינוני בתאונת דרכים שאירעה בשדרות רחבעם זאבי בראשון לציון.

צילום: תיעוד מבצעי מד"א.

אשה כבת 35 נפצעה באורח בינוני בתאונת אופניים סמוך לבארי.

קשיש בן 97 פונה במצב בינוני לאחר שטבע בבריכה בתל אביב.

שני פצועים בינוני וקל בתאונת דרכים שאירעה בדרך יפו בחיפה.

חמישה פצועים – צעיר באורח בינוני וארבעה קל בתאונת דרכים שאירעה סמוך לצומת חורשת טל בכביש 91 בצפון.

צעיר כבן 22 נפצע באורח בינוני בעת שרכב על אופניים חשמליים ונפגע מרכב סמוך לצומת חביבה על כביש 9 באזור השרון.

כ-270 אלף מטיילים פקדו במהלך השבת והחג (היום – יום ראשון) את שמורות הטבע והגנים הלאומיים

מסיכום השבת והחג של רשות הטבע והגנים (שבת-ראשון) עולה כי כ-270 אלף מטיילים ביקרו בשמורות הטבע והגנים הלאומיים וכ-12,000 מטיילים לנו בחניוני הלילה של רשות הטבע והגנים במהלך סוף השבוע הארוך כאשר בין החניונים הבולטים היו: חורשת טל, אכזיב, מעיין חרוד ואשקלון.

בין הפעילויות הבולטות שערכה רשות הטבע והגנים לכבוד סוף השבוע וחג שבועות היו: שבועות על גדות הנחל בגן הלאומי מקורות הירקון, עולים לרגל בגן הלאומי כורזים, שבועות בשמורת עין פרת עם מסלולי חבלים וטיפוס וחג המים במאגר המים שבגן הלאומי תל באר שבע.
פעילות דגל נוספת שהתקיימה במהלך סוף השבוע הארוך היתה פסטיבל הים בחוף דור שערכו רשות הטבע והגנים וקואליציית אנשי הים התיכון מבית "אנו עושים שינוי" במסגרת יום האוקיינוסים הבינלאומי ו"שבוע אדם וים" במטרה להעלות את מודעות הציבור לחשיבות ההכרזה על שמורות טבע ימיות בישראל למען עתידו של הים התיכון.

לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
0 התגובות שלכם
Inline Feedbacks
View all comments

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

גנץ בצפון על רקע השיחות בדוחא: "נתניהו, הגיע הזמן שתפסיק להתעסק בגורלה של הממשלה, ותעסוק רק בגורלה של המדינה. פעם אחת, תהיה אמיץ." מהליכוד נמסר בתגובה לגנץ: "הפרוטוקולים יוכיחו שגנץ הוא זה שהתנגד להחלטות קריטיות לביטחון ישראל, כולל החלטות על פעולות צבאיות דרמטיות. חיסולי ראשי חמאס וחיזבאללה מאז עזיבת גנץ מעידים יותר מכל על שינוי […]

ניוז 360

אל״מ במיל׳ אבי עמירם וסרן ליאור פורת המייצגים את אחד החשודים בפרשה מטעם הסנגוריה הצבאית ניהלו את המגעים עם התביעה הצבאית לגבי שחרור כלל החשודים (על דעת באי כוחם), נוכח הימשכות החקירה הצפויה. עורכי הדין מטעם הסנגוריה הצבאית דרשו לבחון באופן מעמיק במסגרת החקירה טענות הגנה מהותיות נוכח קשיים שנתגלו בחקירה, מה גם שהחשודים הם […]

ניוז 360

‏בישראל מעריכים גם בשעות האחרונות, כי איראן עשויה להגיב בצורה נרחבת יותר ממה שהיה באפריל. עוד מעריכים כי התגובה של חיזבאללה לחיסול פואד שוכר עשויה להגיע בימים הקרובים, ונערכים לכך בהתאם.

ניוז 360

בפעילות משותפת של צה״ל ושב״כ, ב-24.7 הותקף ברצועת עזה איתור בו שהה המחבל נאיל סכל, ששימש כבכיר בחמאס. מספר ימים לאחר התקיפה, התקבל מידע כי סכל חוסל. סכל פעל למעלה מעשור במסגרת ׳מטה הגדה׳ של ארגון הטרור חמאס, גוף שאחראי על הכוונת הפעילות מול שטחי יהודה ושומרון. במקביל, היה מעורב בהכוונת פעילות טרור, מימון ואספקת […]

ניוז 360

שוטרי תחנת נתניה פתחו הלילה בסריקות עם קבלת דיווח בדבר חשד לביצוע עבירות מין ותקיפה בקטינה מתחת לגיל 16 בחוף הים בעיר. בתום סריקות נרחבות, עצרו שוטרי התחנה את החשוד – תושב נתניה כבן 18 במרכז העיר ובתום חקירתו במחלק משפחה בתחנת המשטרה בעיר החשוד נכלא. היום תבקש המשטרה בבית המשפט להאריך את מעצרו.

ניוז 360

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח לפני זמן קצר בטלפון עם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן ובירך אותו ואת העם האמריקני לרגל יום העצמאות האמריקני. ראש הממשלה אמר שבלי ארה"ב אין חירות בעולם. הנשיא ביידן אמר שבלי ישראל אין ביטחון ליהודים בעולם. ראש הממשלה עדכן את הנשיא ביידן בהחלטתו לשלוח משלחת שתמשיך במשא ומתן לשחרור החטופים וחזר […]

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 4:11, יום ראשון (8.09)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה