חדשות בארץ

טרגדיה בבית שמש: נחמיה אהרוני טבע בטיול בית הספר ואותר אחרי שעות – המורה והמנהל נעצרו

הנער נחמיה אהרוני בן 14 שיצא הבוקר לטיול עם חבריו בפארק האקליפטוס הסמוך לבית שמש נעלם במהלך הטיול ונעדר, לאחר שעות נמצא ע״י יחידת הצוללים של זק״א.

הנער נחמיה אהרוני ז”ל.

בשעות הערב נמסר מהמשטרה כי החלו בחיפוש לאיתור נער כבן 14 שאבד עמו הקשר בשעות אחר הצהריים בעת שהיה באזור חורשת קק"ל הסמוכה למנזר בית ג'מאל שעל יד בית שמש במסגרת טיול בית ספר.

צילום: יחל"צ עציון-יהודה.

אחה"צ התקבל דיווח ממורה ביה"ס אודות הנער שנראה לאחרונה מעט לאחר השעה 16:00 ביער האקליפטוס במהלך הטיול ומאז אבדו עקבותיו. הנעדר תושב בית שמש ללא טלפון סלולרי. מסוק היחידה האווירית של משטרת ישראל הוזעק אף הוא למקום על מנת לסייע מהאוויר לכוחות הקרקע בסריקות.

צילום: יחל"צ עציון-יהודה.

לאחר עבודה מאומצת של כל הכוחות הפועלים במקום, סמוך לחצות לילה, אותרה גופת הנער על ידי לוחמי האש ללא רוח חיים בתוך בור. חובשים ופראמדיקים של מד"א דיווחו על נער כבן 14 ללא סימני חיים וקבעו את מותו.

במסגרת חקירת המקרה הטרגי, עצרה המשטרה הלילה את המנהל והמורה במוסד החינוכי והם הועברו לחקירה שלאחריה נכלאו. במהלך היום צפויה המשטרה לבקש בבית המשפט להאריך את מעצרם של השניים.

פראמדיק מד"א ניסים סלם סיפר: "כשהגענו למקום הבחנו במאגר מים שממנו נמשה הנער, הוא היה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה, ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

צילום: תיעוד מבצעי מד"א.

חיים אוטמזגין מפקד יחידות המיוחדות בזק״א: הערב סמוך לשעה 20:00 הוזנקו צוותי יחידת הצוללים ומתנדבי זק״א בחיפושים אחר נער כבן 14 שיצא עם בני כיתתו לטיול בפארק הקליפטוס הסמוך לבית שמש ונעדר. חבריו חיפשו אחריו במשך שעות ולא הצליחו לאתרו, בני המשפחה פונו לזק״א בבקשת סיוע כדי לאתרו, לאחר מאמצים וחיפושים נרחבים אותר הנער ע״י מתנדבי יחידת הצוללים של זק״א והועבר לטיפול צוותי מד״א במקום.

צילום: דוברות זק״א.

רשף יוסי אסרף, מפקד היחידה לחילוצים מיוחדים בית שמש אשר פיקד על כוחות כב"ה באירוע: "בשעות הערב נתקבלה בקשה ממשטרת ישראל להצטרף לחיפושים אחר נער שנעדר משעות אחה"צ. במקום נמצאים מספר בורות מים מלאכותיים שהיה צורך לסרוק אותם. מיקמנו שם את החיפושים בסיוע כלים הנדסיים שפעלו בסמוך וכן בהשתתפות יחידת להבה. בשלב מסוים, לאחר מאמצים רבים, אותרה גופת הנער בקרקעית אחד הבורות".

צילום: דוברות המשטרה.

ראש העיר ד"ר עליזה בלוך שנמצאת כעת בזירה: "ערב קשה, טרגדיה נוראה. אני שולחת חיזוק גדול למשפחה. אנחנו אחרי שעות רבות של מאמצי חיפוש אדירים. קיווינו לנשום לרווחה בסיום הערב הזה, אך למרבה הצער אירע האסון הקשה. היה זה מחזה מרגש לראות גברים ונשים, מאות תושבים שגילו ערבות הדדית וסייעו במאמצי החיפוש.

תודה גדולה לכוחות הביטחון, שוטרי משטרת ישראל, כב"ה, מד"א וארגוני ההצלה והחסד כמו גם למועצה האזורית מטה יהודה ששיגרה מתנדבים לסיוע. בית שמש הוכיחה הערב בשעתה הקשה אחווה הדדית, סולידריות ואכפתיות.

שוחחתי מקודם גם עם ח"כ משה אבוטבול וחבר מועצת העיר הרב יגאל חדד שמלווים יחד איתנו את המשפחה. עיריית בית שמש תסייע למשפחה ולקהילה בכל הנדרש ובכלל זה מנהלי החינוך והרווחה ילוו את הדרוש ליווי".

לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
0 התגובות שלכם
Inline Feedbacks
View all comments

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

לפי גורמים ישראלים: "ישראל תפתח בתגובה משמעותית למתקפה האיראנית בתוך ימים. התגובה עשויה לכלול את מתקני הנפט באיראן ויעדים אסטרטגיים אחרים."

ניוז 360

אחרי המתקפה של איראן על ישראל ‏הערב, סגנית נשיא ארה"ב קמלה האריס אמרה: "אני תמיד אבטיח שלישראל תהיה את היכולת להגן על עצמה נגד איראן".

ניוז 360

גנץ בצפון על רקע השיחות בדוחא: "נתניהו, הגיע הזמן שתפסיק להתעסק בגורלה של הממשלה, ותעסוק רק בגורלה של המדינה. פעם אחת, תהיה אמיץ." מהליכוד נמסר בתגובה לגנץ: "הפרוטוקולים יוכיחו שגנץ הוא זה שהתנגד להחלטות קריטיות לביטחון ישראל, כולל החלטות על פעולות צבאיות דרמטיות. חיסולי ראשי חמאס וחיזבאללה מאז עזיבת גנץ מעידים יותר מכל על שינוי […]

ניוז 360

אל״מ במיל׳ אבי עמירם וסרן ליאור פורת המייצגים את אחד החשודים בפרשה מטעם הסנגוריה הצבאית ניהלו את המגעים עם התביעה הצבאית לגבי שחרור כלל החשודים (על דעת באי כוחם), נוכח הימשכות החקירה הצפויה. עורכי הדין מטעם הסנגוריה הצבאית דרשו לבחון באופן מעמיק במסגרת החקירה טענות הגנה מהותיות נוכח קשיים שנתגלו בחקירה, מה גם שהחשודים הם […]

ניוז 360

‏בישראל מעריכים גם בשעות האחרונות, כי איראן עשויה להגיב בצורה נרחבת יותר ממה שהיה באפריל. עוד מעריכים כי התגובה של חיזבאללה לחיסול פואד שוכר עשויה להגיע בימים הקרובים, ונערכים לכך בהתאם.

ניוז 360

בפעילות משותפת של צה״ל ושב״כ, ב-24.7 הותקף ברצועת עזה איתור בו שהה המחבל נאיל סכל, ששימש כבכיר בחמאס. מספר ימים לאחר התקיפה, התקבל מידע כי סכל חוסל. סכל פעל למעלה מעשור במסגרת ׳מטה הגדה׳ של ארגון הטרור חמאס, גוף שאחראי על הכוונת הפעילות מול שטחי יהודה ושומרון. במקביל, היה מעורב בהכוונת פעילות טרור, מימון ואספקת […]

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 10:26, שבת (5.10)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה