ניוז
ניוז 360 news

חדשות בארץ

"תשובה ניצחת לארגוני הטרור": אלפי השתתפו בריקודגלים בירושלים – 17 ערבים נעצרו

אלפי משתמשים הגיעו היום (ג') לציין את ריקוד הדגלים בירושלים לאחר שבחודש שעבר חגיגות האירוע הופסקו בעקבות אירועי טרור שהחל החמאס. על אף זאת מארגני מצעד ריקודגלים לא התייאשו והודיעו על קיומו של האירוע.

אלפי הצועדים החלו את צעידתם ברחוב הנביאים בירושלים, המשיכו משם לשער שכם בו נערכה הרקדה מרכזית ומשם המשיכו אל שער יפו ונכנסו לעיר העתיקה דרך השוק ברובע היהודי המתחדש.

בין הארגונים שהשתתפו באירוע ניתן היה למצוא את : תנועת "אם תרצו", , מועצות אזוריות שומרון, קריית ארבע, גוש עציון, בנימין, הר חברוןז, חניכי תנועות הנוער בני עקיבא, עזרא ואריאל,ישראל שלי ועוד.

נתנאל וקנין, תושב בית שאן שהשתתף באירוע מסר כי: "מציאות בה ישראל לא יכלה לחגוג את יום איחוד ירושלים היא הזוייה. באנו כאן אלפי צועדים מכל רחבי הארץ כדי להניף את דגלי ישראל בגאון ולהעביר מסר ברור לחמאס- ירושלים היא בירת ישראל הנצחית".

מתן פלג יו"ר תנועת "אם תרצו" אשר תנועתו היא אחת ממארגני האירוע אמר כי: "ירושלים מעולם לא הייתה חופשית ובטוחה יותר לכלל העדות והדתות מאשר בזמן הריבונות הישראלית. אסור לנו לקפל את הדגלים ולוותר על הנכסים ההיסטוריים הללו בגלל ארגוני טרור ושאר מבקשי רעה ואנו שמחים שאלפי אנשים בחרו להניף את דגלי ישראל פה בגאון וללא כל פחד. מדובר באירוע ערכי, חינוכי, לאומי וציוני מהמעלה הראשונה. נגד ארגוני נטרור אנחנו מעבירים מסר חד וברור- ירושלים היא בירתה הנצחית של ישראל".

דביר עמיאור מזכ"ל תנועת הנוער אריאל אמר: "אנחנו שמחים שהצעדה יוצאת לפועל במתווה מוסכם עם המשטרה, בכל אירוע בתנועתנו אנו חותמים בשירת התקווה ובמשפט "להיות עם חופשי בארצנו ארץ ציון וירושלים" . אני מקווה שלא יכנעו שנית לאיומי הטרור ונוכל לשמוח ולחגוג באיחודה של בירת ישראל לאחר 2000 שנה".

קרדיט צילום: חדשות כל העולם.

מדוברות המשטרה נמסר: משטרת ישראל נערכה היום ל"מצעד הדגלים" תוך פריסתם של אלפי שוטרים, כוחות תגבור שוטרי תנועה ולוחמי משמר הגבול, במטרה לאבטח את האירוע ולשמור על ביטחונם של המשתתפים הרבים אשר נטלו בו חלק.

החל משעות הצהריים נפרסו כוחות המשטרה במסלול המצעד במטרה לאפשר את קיום האירוע, תוך הקפדה על שמירת ביטחונם של המשתתפים הרבים, שמירה על הסדר הציבורי, הסדרת והכוונת התנועה. האירוע התקיים תוך הדברות עם מארגני הצעדה.

מפכ"ל המשטרה, רב ניצב יעקב שבתאי יחד עם מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג'מן אשר פיקד על כלל הכוחות, עמדו מקרוב על היערכותם של השוטרים אשר פעלו במצעד.

במהלך המצעד, כוחות המשטרה עצרו 17 חשודים ברחובות הסמוכים למסלול המצעד בשל הפרת סדר של עשרות מפגינים שחלקם יידו אבנים ותקפו שוטרים . במהלך הפרות הסדר, נפצעו 2 שוטרים שפונו לטיפול רפואי. "

צילום: אליסף כהן – חדשות כל העולם.

לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
0 התגובות שלכם
Inline Feedbacks
View all comments

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח לפני זמן קצר בטלפון עם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן ובירך אותו ואת העם האמריקני לרגל יום העצמאות האמריקני. ראש הממשלה אמר שבלי ארה"ב אין חירות בעולם. הנשיא ביידן אמר שבלי ישראל אין ביטחון ליהודים בעולם. ראש הממשלה עדכן את הנשיא ביידן בהחלטתו לשלוח משלחת שתמשיך במשא ומתן לשחרור החטופים וחזר […]

ניוז 360

אתמול (א') נמסר צו החרמה והריסה לבית המחבל אחמד דואבשה, שבכפר דומא. הצו נמסר לאחר שנדחתה ההשגה שהגישה משפחתו בנושא. המחבל ביצע פיגוע טרור ב-12 באפריל 2024, במסגרתו נרצח הנער בנימין אחימאיר ז"ל. באפשרות משפחת המחבל להגיש עתירה נגד הצו.

ניוז 360

ועדת החקירה הממשלתית לפרשת הצוללות שלחה הבוקר (שני) מכתבי אזהרה לחמישה אישיים, בהם ראש הממשלה בנימין נתניהו. מטעמו של ראש הממשלה נמסר לפני זמן קצר: "ראש הממשלה נתניהו קובע שהצוללות הן יסוד מרכזי בביטחון הלאומי של ישראל ובהבטחת קיומה נגד איראן שמנסה להשמידנו. רכש הצוללות וכלי השייט לא רק שלא פגע בביטחון המדינה – הוא […]

ניוז 360

משטרת ישראל פתחה לפני זמן קצר בחקירת חשד לאירוע ירי לעבר רכב בעיר שדרות, בשלב זה לא דווח על נפגעים. השוטרים נמצאים בזירה והחלו לאסוף ראיות וממצאים. מתחקור ראשוני, עולה החשד שהרקע פלילי.

ניוז 360

מטוסי קרב תקפו לאורך הלילה מטרות של ארגון הטרור חיזבאללה בדרום לבנון. בין המטרות שהותקפו, מבנה צבאי של חיזבאללה במרחב עיתרון, לצד תשתיות מבצעיות ותשתיות טרור של הארגון במרחבים כפר כילא ואל-חיאם שבדרום לבנון. כתוצאה מפגיעת טיל נ״ט אמש (א׳) במרחב מטולה, נפצעו שני חיילי צה״ל במילואים, חברי כיתת כוננות, באורח קשה וקל. חברי כיתת […]

ניוז 360

במהלך הלילה מטוסי קרב יירטו בהצלחה כלי טיס בלתי מאויש שעשה את דרכו מאזור מזרח לכיוון שטח הארץ. הכלי לא חצה לשטח הארץ ולא הופעלו התרעות על פי מדיניות.

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 12:55, יום שני (8.07)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה