ניוז
ניוז 360 news

חדשות בארץ

‏נתניהו בישיבת סיעות הימין: ״יש לנו אופוזיציה חזקה מאוד – מלוכדים ואיתנים להפיל את ממשלת ההונאה״

יו"ר סיעת הליכוד ח"כ מיקי זוהר שניהל את ישיבת סיעות האופוזיציה, בפתח הישיבה: "מי שנמצא איתנו כאן היום אלו כל סיעות גוש הימין האמיתי, השותפים שלא זיגזגו, שלא מכרו את האידיאולוגיה והערכים שלהם בתמורה לכיסאולוגיה".

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו בישיבת ראשי המחנה הלאומי:

יש לנו אופוזיציה חזקה מאוד – 53 ח״כים, מלוכדים ואיתנים כדי להפיל את ממשלת השמאל המסוכנת הזאת, ממשלת ההונאה. היא תיפול מהר ואגיד לכם למה: הדבר היחיד שמחבר ביניהם זה שנאה, הדרה ושררה. על זה אי אפשר להחזיק ממשלה. יש בהם כל כך הרבה ניגודים ועם שנאה כזו אי אפשר להחזיק ממשלה לאורך זמן. מי שהעביר 6 מנדטים במעשה הונאה מימין לשמאל יכול אולי להוליך שולל ולהקים ממשלה זמנית אבל לא יותר מזה. אנחנו נעמוד מולם באופוזיציה חזקה ומאוחדת ונפיל את הממשלה הזאת בהזדמנות הראשונה. אני אומר את זה מתוך הניסיון האישי שלי. הובלתי אופוזיציות ב-1995 ושוב ב-2005. עבדנו קשה, יחד, והבאנו בשני המקרים ניצחונות גדולים. זה יקרה גם הפעם רק הרבה יותר מהר.

אני מבקש משמעת אופוזיציונית. יש להם מרווח של סיכה ולכן אני מבקש משמעת ברזל בכל מה שכרוך בנוכחות ואני מתכוון לשמש דוגמה אישית. אני רוצה גם לכידות, והלכידות מתבטאת בישיבה הזאת, בישיבת ראשי הסיעות שקבענו שניפגש כל שבוע ביום שני ומעת לעת במהלך השבוע. אנחנו יודעים ואני מרגיש בקצות האצבעות איפה נקודות התורפה שלהם. חלק מכם כבר דיברו איתי על זה, אפשר להפיל אותם וזה אפשרי אם נפעל יחד מלוכדים במשמעת ברזל.

יש לי עוד בקשה: אם אנחנו עובדים כלפי חוץ, כלפי היעד הזה, נשיג אותו. אם נתכתש פנימה – לא נשיג אותו. לכן אני מבקש לירות מהנגמ״ש החוצה ולפגוע ויש לנו אפשרויות לעשות זאת. אם נרכז את כל המאמץ שלנו אנחנו נפיל אותם ויש לנו סיבה טובה להפיל אותם כי זו טובת המדינה.

הממשלה הזו היא ממשלת הונאה, ממשלת ניגודים ושעטנז, שלא מסוגלת לעשות כלום למען הביטחון שלנו, למען כלכלה בריאה. אנחנו נקבע כללים בינינו ואנחנו נעמוד בהם שיחייבו את כולנו ונלך בדרך הזאת – ונושיע את מדינת ישראל ואת עם ישראל, בעזרת השם. תודה רבה לכם.

יו"ר ש"ס ח"כ אריה דרעי: "רצו לקחת לנו את השלטון ושנשתוק ונגיד תודה רבה. יש להם בעיה שצעקנו? לדעתי לא היה מספיק, היה צריך יותר, ‏אמרו שנעשה קפיטול, שלא נעביר שלטון. הזיות שנאמרו באולפנים", דרעי פנה לליכוד: "אין יותר ביקורת פנימית בבית, נגמר מספיק. צריך להסתכל עם הפנים קדימה".

‏ח״כ יעקב ליצמן: ״האחדות שלנו זה האיום היחיד על הקואליציה המסוכנת שקמה אתמול. הוכח שאין להם 61. יש לקרוע קריעה על ההסכמים הנוראיים שמחללים שם שמים בישראל״.

בסיום הישיבה אמר ‏ראש האופוזיציה נתניהו:

"לא ראיתי ישיבת אופוזיציה כזאת וזה דבר חזק מאוד, ואני בוגר עשרות שנים פה. אנחנו מגובשים וחזקים. כולנו מאמינים לא רק במורשת ישראל אלא גם במורשת הלאומית שלנו והעובדה שהקדוש ברוך הוא וההיסטוריה לא יתנו לנו אפשרות נוספת. אנחנו חייבים לדאוג לעתידו וקיומו של עם ישראל. הדרך שלנו הביאה הישגים כבירים ואנחנו נמשיך בה. שלא תיפול רוחכם, תזקפו קומתכם. אנחנו ננצח ביחד. אני מאמין בזה באובססיביות, אני רואה פה אמונה ושליחות ואני מאמין בכם. נחליף את הממשלה הרבה יותר מהר ממה שהם חושבים.

אני מבקש משמעת ברזל אופוזיציונית. אני מתכוון לשמש דוגמה אישית. ניפגש כל יום שני לפני ישיבות הסיעה. אני אפגש עם כל אחת ואחד מחברות וחברי סיעת הליכוד. נמנה מרכז לאופוזיציה ונחלק את הועדות בינינו מתוך הידברות והסכמה.

תודה לכל אחת ואחד מכם על מה שעשינו עד עכשיו ומה שנעשה מעכשיו."

לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
0 התגובות שלכם
Inline Feedbacks
View all comments

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

גנץ בצפון על רקע השיחות בדוחא: "נתניהו, הגיע הזמן שתפסיק להתעסק בגורלה של הממשלה, ותעסוק רק בגורלה של המדינה. פעם אחת, תהיה אמיץ." מהליכוד נמסר בתגובה לגנץ: "הפרוטוקולים יוכיחו שגנץ הוא זה שהתנגד להחלטות קריטיות לביטחון ישראל, כולל החלטות על פעולות צבאיות דרמטיות. חיסולי ראשי חמאס וחיזבאללה מאז עזיבת גנץ מעידים יותר מכל על שינוי […]

ניוז 360

אל״מ במיל׳ אבי עמירם וסרן ליאור פורת המייצגים את אחד החשודים בפרשה מטעם הסנגוריה הצבאית ניהלו את המגעים עם התביעה הצבאית לגבי שחרור כלל החשודים (על דעת באי כוחם), נוכח הימשכות החקירה הצפויה. עורכי הדין מטעם הסנגוריה הצבאית דרשו לבחון באופן מעמיק במסגרת החקירה טענות הגנה מהותיות נוכח קשיים שנתגלו בחקירה, מה גם שהחשודים הם […]

ניוז 360

‏בישראל מעריכים גם בשעות האחרונות, כי איראן עשויה להגיב בצורה נרחבת יותר ממה שהיה באפריל. עוד מעריכים כי התגובה של חיזבאללה לחיסול פואד שוכר עשויה להגיע בימים הקרובים, ונערכים לכך בהתאם.

ניוז 360

בפעילות משותפת של צה״ל ושב״כ, ב-24.7 הותקף ברצועת עזה איתור בו שהה המחבל נאיל סכל, ששימש כבכיר בחמאס. מספר ימים לאחר התקיפה, התקבל מידע כי סכל חוסל. סכל פעל למעלה מעשור במסגרת ׳מטה הגדה׳ של ארגון הטרור חמאס, גוף שאחראי על הכוונת הפעילות מול שטחי יהודה ושומרון. במקביל, היה מעורב בהכוונת פעילות טרור, מימון ואספקת […]

ניוז 360

שוטרי תחנת נתניה פתחו הלילה בסריקות עם קבלת דיווח בדבר חשד לביצוע עבירות מין ותקיפה בקטינה מתחת לגיל 16 בחוף הים בעיר. בתום סריקות נרחבות, עצרו שוטרי התחנה את החשוד – תושב נתניה כבן 18 במרכז העיר ובתום חקירתו במחלק משפחה בתחנת המשטרה בעיר החשוד נכלא. היום תבקש המשטרה בבית המשפט להאריך את מעצרו.

ניוז 360

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח לפני זמן קצר בטלפון עם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן ובירך אותו ואת העם האמריקני לרגל יום העצמאות האמריקני. ראש הממשלה אמר שבלי ארה"ב אין חירות בעולם. הנשיא ביידן אמר שבלי ישראל אין ביטחון ליהודים בעולם. ראש הממשלה עדכן את הנשיא ביידן בהחלטתו לשלוח משלחת שתמשיך במשא ומתן לשחרור החטופים וחזר […]

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 19:04, יום חמישי (19.09)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה