חדשות בארץ, חם ברשת

ירושלים: בולען נפער בחניית בית החולים שערי צדק – אין נפגעים | תיעוד

לפני זמן קצר בולען נפער בחלקו של חניון חיצוני בבית חולים שערי צדק בירושלים. כוחות משטרה, חילוץ והצלה נמצאים במקום, בשלב זה קיים חשש לקריסת חלקים נוספים בחניון וכוחות המשטרה פועלים להרחקת אנשים לטווח בטחון מירבי.

תיעוד הרגע שבו נפער הבולען.

תיעוד מהרגעים הראשונים.

שמונה צוותי כיבוי, חילוץ והצלה בשיתוף יל"מ כבאות והצלה מחוז ירושלים פועלים כעת במקום.

בשלב זה לא ידוע על לכודים או נפגעים, לוחמי האש בסיוע משטרת ישראל מבצעים פעולות בכדי לשלול הימצאות לכודים בבור שנפער במקום.

בנוסף, לוחמי האש מהיחידה לחילוצים מיוחדים של כבאות והצלה לישראל מחוז ירושלים מבצעים סריקה עם מערכות ייעודיות באזור הבולען בכדי לשלול הימצאות לכודים פוטנציאליים.

כוחות משטרה נוספים הגיעו למקום בפיקוד מפקד מחוז ירושלים, ניצב דורון תורג'מן אשר מקיים הערכת מצב במקום ביחד עם כלל הגורמים האחראיים לטיפול באירוע.

קרדיט: דוברות המשטרה.

מפקד מחוז ירושלים ועמיתיו מגופי החירום החבירים בהם משטרה, מד"א, פקע"ר, הנהלת בית החולים ועוד חילקו משימות וגזרות אחריות לצורת פעולות הפינוי והחילוץ.

היחידות לחילוצים מיוחדים של ירושלים ובית שמש החלו בפעולות בשטח לאיתור וחילוץ לכודים באם יימצאו כאלה.

צילום כבאות והצלה ירושלים.

צוותי שערי צדק ממשיכים בשגרה ואין סכנה לתשתיות בית החולים. הצוותים נותנים מענה לכל המטופלים בבית החולים ומענה להגעת הצוותים הרפואיים ופועלים יחד עם כוחות החילוץ וההצלה לתת מענה לכל הצרכים.

על פי החשד: זה הגורם לקריסה – עבודות לבניית מנהרה סמוך למקום:

מדובר בחניון חיצוני הממוקם מעל תוואי מנהרת כביש 16 סמוך למרכז הרפואי: ככל הידוע 7 רכבים שחנו בחניון נפגעו ללא נפגעים בנפש. מבנה שערי צדק בטוח לחלוטין ואין בו כל סכנה. שערי צדק ממשיך לפעול כרגיל.

בשל שינויי התנועה הצפויים ברחוב שמואל בייט – הכניסה לשערי צדק תתבצע דרך הכניסה הדרומית מרחוב שחראי. חניה למבקרים תתאפשר בחניון החדש דרך הכניסה הדרומית.

כדי לסייע בהגעת מטופלים- סדרנים יכווינו את התנועה בסמוך ובתוך שערי צדק. כניסה רגלית תותר מכל הכניסות.

הציבור מתבקש להגיע ככל הניתן בתחבורה ציבורית שתפעל כסדרה על מנת להימנע מעיכובים ופקקים.

צילומים ממצלמת הגופרו של לוחם היל"מ רועי קסטיאל שגלש באמצעות החבלים לבור.

לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
0 התגובות שלכם
Inline Feedbacks
View all comments

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

לפי גורמים ישראלים: "ישראל תפתח בתגובה משמעותית למתקפה האיראנית בתוך ימים. התגובה עשויה לכלול את מתקני הנפט באיראן ויעדים אסטרטגיים אחרים."

ניוז 360

אחרי המתקפה של איראן על ישראל ‏הערב, סגנית נשיא ארה"ב קמלה האריס אמרה: "אני תמיד אבטיח שלישראל תהיה את היכולת להגן על עצמה נגד איראן".

ניוז 360

גנץ בצפון על רקע השיחות בדוחא: "נתניהו, הגיע הזמן שתפסיק להתעסק בגורלה של הממשלה, ותעסוק רק בגורלה של המדינה. פעם אחת, תהיה אמיץ." מהליכוד נמסר בתגובה לגנץ: "הפרוטוקולים יוכיחו שגנץ הוא זה שהתנגד להחלטות קריטיות לביטחון ישראל, כולל החלטות על פעולות צבאיות דרמטיות. חיסולי ראשי חמאס וחיזבאללה מאז עזיבת גנץ מעידים יותר מכל על שינוי […]

ניוז 360

אל״מ במיל׳ אבי עמירם וסרן ליאור פורת המייצגים את אחד החשודים בפרשה מטעם הסנגוריה הצבאית ניהלו את המגעים עם התביעה הצבאית לגבי שחרור כלל החשודים (על דעת באי כוחם), נוכח הימשכות החקירה הצפויה. עורכי הדין מטעם הסנגוריה הצבאית דרשו לבחון באופן מעמיק במסגרת החקירה טענות הגנה מהותיות נוכח קשיים שנתגלו בחקירה, מה גם שהחשודים הם […]

ניוז 360

‏בישראל מעריכים גם בשעות האחרונות, כי איראן עשויה להגיב בצורה נרחבת יותר ממה שהיה באפריל. עוד מעריכים כי התגובה של חיזבאללה לחיסול פואד שוכר עשויה להגיע בימים הקרובים, ונערכים לכך בהתאם.

ניוז 360

בפעילות משותפת של צה״ל ושב״כ, ב-24.7 הותקף ברצועת עזה איתור בו שהה המחבל נאיל סכל, ששימש כבכיר בחמאס. מספר ימים לאחר התקיפה, התקבל מידע כי סכל חוסל. סכל פעל למעלה מעשור במסגרת ׳מטה הגדה׳ של ארגון הטרור חמאס, גוף שאחראי על הכוונת הפעילות מול שטחי יהודה ושומרון. במקביל, היה מעורב בהכוונת פעילות טרור, מימון ואספקת […]

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 9:58, שבת (5.10)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה