ניוז
ניוז 360 news

חרדים ויהדות

צפו: עיריית רמת גן הציבה גדרות נגד מעבר הולכי רגל מבני ברק – ח"כ משה ארבל פנה ליועמ"ש

‏תושבי בני ברק גילו הבוקר שרחובות שמובילים לעיר רמת גן נחסמו בגדרות במטרה למנוע מעבר של הולכי רגל. ‏

ח"כ משה ארבל מש"ס פנה ליועמ"ש בתלונה על הצבת הגדרות.

תושבים האיזור זועמים על כך ואומרים: "הופכים אותנו למצורעים, שמו אותנו כמו בגטו".

לפני זמן קצר (11:30) נמסר כי מנכ״ל משרד הפנים הורה לראש עיריית רמת גן להסיר את הגדרות שהוצבו.

בעקבות כך, עיריית בני ברק שולחת עובדים להסיר את הגדרות להולכי רגל שהציבה עיריית ר"ג בגבולות העיר.

סגן ראש העיר, עו"ד גדליהו בן שמעון: "ההתנהלות של כרמל שאמה לא מכובדת. בימים בהם אנו נדרשים לערבות הדדית וסולידריות, שאמה עושה את ההפך הגמור ומרבה את הפילוג והקיטוב. לנבחרי ציבור יש אחריות. מצופה ממנו לנהוג בהתאם."

עובדי אגף התברואה של בני ברק בראשות נתי נחום הורידו את הגדרות בין בני ברק לרמת גן.

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ: "ראש עיריית רמת גן עושה, שוב, דין לעצמו ומתגלה כמפר חוק סדרתי, ובעיקר כאדם שאיבד את טיפת החמלה והסולידריות האחרונה. תושבי רמת גן צריכים להתבייש בו."

מעיריית רמת גן נמסר הבוקר: "המשטרה הודיעה לנו שבעקבות מצוקת כוח אדם וריבוי משימות, היא נאלצת לעזוב כמה נקודות חסימה מתוך ה-70. הנקודות הלא-מאובטחות משמשות למעבר מפירי ההסגר הקריטי לבריאות הציבור. חסימות רכות על ידי מחסומים ניידים ושילוט הופרו ונרמסו בגסות. כל עוד משטרת ישראל לא תחזור לחסום את הנקודות וכל עוד מעבר בין הערים אסור על פי חוק, האחריות לבריאות הציבור מובילה למסקנה שראוי ונכון לסגור ולתחום כל פרצה עד תום ההסגר."

המכתב של ח"כ משה ארבל מש"ס ליועמ"ש:

לכבוד,
ד״ר אביחי מנדלבליט
היועמ״ש לממשלה

שלום!

חרף הנחיית כבוד היועץ המשפטי לממשלה לרשויות המקומיות כי אין בסמכותן להגביל תנועה של אזרחים בהתאם לסמכויות המוקנות בדין בהתאם לתקנות שעת חירום. התקבלה פניה בלשכתי כי עיריית רמת גן מגדרת את המעברים בתחומה למעבר הולכי רגל ללא סמכות חוקית. אבקש את התערבות היועץ המשפטי לממשלה אל מול הרשות המקומית בדחיפות. יש בהתנהלות זו (המתועדת להלן) כדי לפגוע בכבוד האדם וחמור מכך היא נעשית ללא סמכות חוקית.

לטיפולך הדחוף אודה!

בברכה,
ח״כ משה ארבל.(צילום: יוסי רוזנבוים)

לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
4 התגובות שלכם
Inline Feedbacks
View all comments
אוי ואבוי רמת גן על הכוונת גם אם יש גדר הנגיף יעבור ישר לראש העיר ואז יבקשו את עזרת בני ברק בעזרת השם
אוי ואבוי רמת גן על הכוונת גם אם יש גדר הנגיף יעבור ישר לראש העיר ואז יבקשו את עזרת בני ברק בעזרת השם
לפני 4 שנים

מעשה ניפשע ושינאה בושה וחרפה

דוד
דוד
לפני 4 שנים

שאמה אתה שונא ועוכר ישראל
אתה לא חסין נגד הקורונה כולל משפחתך ואנשי רמת גן שבחרו בך
כסיל עבד כי ימלוך חצוף שכמותך

חיים כהן
חיים כהן
לפני 4 שנים

בושה וחרפה ראש העיר צריך להאמין שהנגיף
קרוב מאוד לרמת גן וכדאי לו לחזור בתשובה
ולהרבות באחדות העם

דינו
דינו
לפני 4 שנים

עד כמה שנאה יהיה בעם הזה הנגיף הוא לא מבחין בין לבין .בושה לראש עיר כזה .

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

גנץ בצפון על רקע השיחות בדוחא: "נתניהו, הגיע הזמן שתפסיק להתעסק בגורלה של הממשלה, ותעסוק רק בגורלה של המדינה. פעם אחת, תהיה אמיץ." מהליכוד נמסר בתגובה לגנץ: "הפרוטוקולים יוכיחו שגנץ הוא זה שהתנגד להחלטות קריטיות לביטחון ישראל, כולל החלטות על פעולות צבאיות דרמטיות. חיסולי ראשי חמאס וחיזבאללה מאז עזיבת גנץ מעידים יותר מכל על שינוי […]

ניוז 360

אל״מ במיל׳ אבי עמירם וסרן ליאור פורת המייצגים את אחד החשודים בפרשה מטעם הסנגוריה הצבאית ניהלו את המגעים עם התביעה הצבאית לגבי שחרור כלל החשודים (על דעת באי כוחם), נוכח הימשכות החקירה הצפויה. עורכי הדין מטעם הסנגוריה הצבאית דרשו לבחון באופן מעמיק במסגרת החקירה טענות הגנה מהותיות נוכח קשיים שנתגלו בחקירה, מה גם שהחשודים הם […]

ניוז 360

‏בישראל מעריכים גם בשעות האחרונות, כי איראן עשויה להגיב בצורה נרחבת יותר ממה שהיה באפריל. עוד מעריכים כי התגובה של חיזבאללה לחיסול פואד שוכר עשויה להגיע בימים הקרובים, ונערכים לכך בהתאם.

ניוז 360

בפעילות משותפת של צה״ל ושב״כ, ב-24.7 הותקף ברצועת עזה איתור בו שהה המחבל נאיל סכל, ששימש כבכיר בחמאס. מספר ימים לאחר התקיפה, התקבל מידע כי סכל חוסל. סכל פעל למעלה מעשור במסגרת ׳מטה הגדה׳ של ארגון הטרור חמאס, גוף שאחראי על הכוונת הפעילות מול שטחי יהודה ושומרון. במקביל, היה מעורב בהכוונת פעילות טרור, מימון ואספקת […]

ניוז 360

שוטרי תחנת נתניה פתחו הלילה בסריקות עם קבלת דיווח בדבר חשד לביצוע עבירות מין ותקיפה בקטינה מתחת לגיל 16 בחוף הים בעיר. בתום סריקות נרחבות, עצרו שוטרי התחנה את החשוד – תושב נתניה כבן 18 במרכז העיר ובתום חקירתו במחלק משפחה בתחנת המשטרה בעיר החשוד נכלא. היום תבקש המשטרה בבית המשפט להאריך את מעצרו.

ניוז 360

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח לפני זמן קצר בטלפון עם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן ובירך אותו ואת העם האמריקני לרגל יום העצמאות האמריקני. ראש הממשלה אמר שבלי ארה"ב אין חירות בעולם. הנשיא ביידן אמר שבלי ישראל אין ביטחון ליהודים בעולם. ראש הממשלה עדכן את הנשיא ביידן בהחלטתו לשלוח משלחת שתמשיך במשא ומתן לשחרור החטופים וחזר […]

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 3:40, יום שישי (20.09)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה