חרדים ויהדות

במעמד רבנים וראשי הארגון: מתנדבי זק"א התכנסו ביום הילולת משה רבינו ע"ה

מאות מתנדבי זק"א התכנסו לערב מיוחד ביום הילולת משה רבינו במספר מוקדם ברחבי הארץ • במעמדים השתתפו רבנים וראשי הארגון אשר נשאו דברים בשבחם של המתנדבים שמוסרים את נפשם למען כבוד המת

בסוף השבוע האחרון התכנסו מתנדבי זק"א בצפון, בירושלים, בדרום ובשפלה לערב עיון וגיבוש לכבוד יומא דהילולא של משה רבנו זיע"א. בירושלים התכנסו המתנדבים מבית שמש, קרית יערים, ביתר עילית וירושלים לסעודת מצווה כנהוג ע"י אנשי חברה קדישא ואנשי חסד של אמת המטפלים בנפטרים במהלך ימות השנה.

בערב המיוחד השתתפו הרב חיים דביר שליט"א חבר ועד רבני זק"א, הרב דוב בקשט, הרב שמעון שוקרון רב המשטרה במחוז ירושלים, דובי ויסנשטרן מנכ"ל זק"א, רע"ן מתנדבים מחוז ירושלים סנ"צ דוד מלכה, בנצי אוירינג מפקד זק"א מחוז ירושלים, מאיר אקער קמב"ץ זק"א ירושלים, מפקדי הסניפים ומתנדבי המחוז.

במהלך הערב מסר הרב דב בקשט ר"צ קרית יערים את מכתבו של נשיא ועד רבני זק"א הגאון הגדול רבי אביגדור נבנצאל שליט"א שחיזק את המתנדבים על עבודתם החשובה במתן כבוד המת במסירות ובנחישות רבה.

הרב חיים דביר מסר הרצאה הלכתית ושו"ת בנושא כבוד המת וטיפול בנפטרים מאיסוף הממצאים בזירה ועד לקבורה בקבר ישראל. במעמד נשא דברים הרב שמעון שוקרון רב המחוזי במשטרה, שאמר בדבריו כי, "מתנדבי זק"א ממשיכים את הפעולה של משה רבנו שהיה הראשון שעסק בחסד של אמת, אני שמח שנפל בחלקי לעבוד אתכם יחד ולראות את פעילות הקודש שאתם עושים למען עם ישראל".

סנ"צ דוד מלכה רע"ן מתנדבים, אמר "בתפקידי אני אחראי על כל היחידות המיוחדות של המתנדבים שפועלים במחוז ירושלים, יש לציין לשבח את מתנדבי זק"א העושים ימים ולילות למען תושבי העיר והאיזור". יצוין כי את הכנס הנחה בטוב טעם הרב מאיר אקער קמב"ץ זק"א מחוז ירושלים ומזכיר ועד רבני הארגון.

בצפון נפגשו המתנדבים בחיפה לסעודת מצווה סביב שולחנות ערוכים בטוב טעם, הרב אנשל פרידמן מפקד זק"א מחוז צפון ורב מחוז צפון \ חוף במשטרה מסר הרצאה מרתקת בנושא הלכות כבוד המת. הודה למתנדבים על פעילות הקודש שהם עושים במהלך כל ימות השנה וביקש למסור תודה מיוחדת לנשים שמאפשרות למתנדבים לצאת בכל שעה.

מתנדבי מחוז דרום נפגשו לסעודת מצווה באשדוד, הרב אברהם דרעי מפקד זק"א לכיש מסר שיעור הלכתי ולאחר מכן נערכה סעודת מצווה במקום.

דובי ויסנשטרן מנכ"ל זק"א, אמר "מתנדבי זק"א הם חוד החנית של חסד של אמת בארץ ובעולם, אנו בהנהלת הארגון עושים הכל בכדי שתוכלו להמשיך לעשות בשטח את מלאכת הקודש שאתם יודעים לעשות בצורה הטובה והמקצועית ביותר".

לשתף
מערכת החדשות עושה מאמץ לכבד זכויות יוצרים. גיליתם טעות בתוכן? חסר קרדיט או דרוש תיקון? צרו איתנו קשר בהקדם.

תגובות

guest
0 התגובות שלכם
Inline Feedbacks
View all comments

#בארץ

צ'ט קבוצת
הכתבים
ניוז 360

לפי גורמים ישראלים: "ישראל תפתח בתגובה משמעותית למתקפה האיראנית בתוך ימים. התגובה עשויה לכלול את מתקני הנפט באיראן ויעדים אסטרטגיים אחרים."

ניוז 360

אחרי המתקפה של איראן על ישראל ‏הערב, סגנית נשיא ארה"ב קמלה האריס אמרה: "אני תמיד אבטיח שלישראל תהיה את היכולת להגן על עצמה נגד איראן".

ניוז 360

גנץ בצפון על רקע השיחות בדוחא: "נתניהו, הגיע הזמן שתפסיק להתעסק בגורלה של הממשלה, ותעסוק רק בגורלה של המדינה. פעם אחת, תהיה אמיץ." מהליכוד נמסר בתגובה לגנץ: "הפרוטוקולים יוכיחו שגנץ הוא זה שהתנגד להחלטות קריטיות לביטחון ישראל, כולל החלטות על פעולות צבאיות דרמטיות. חיסולי ראשי חמאס וחיזבאללה מאז עזיבת גנץ מעידים יותר מכל על שינוי […]

ניוז 360

אל״מ במיל׳ אבי עמירם וסרן ליאור פורת המייצגים את אחד החשודים בפרשה מטעם הסנגוריה הצבאית ניהלו את המגעים עם התביעה הצבאית לגבי שחרור כלל החשודים (על דעת באי כוחם), נוכח הימשכות החקירה הצפויה. עורכי הדין מטעם הסנגוריה הצבאית דרשו לבחון באופן מעמיק במסגרת החקירה טענות הגנה מהותיות נוכח קשיים שנתגלו בחקירה, מה גם שהחשודים הם […]

ניוז 360

‏בישראל מעריכים גם בשעות האחרונות, כי איראן עשויה להגיב בצורה נרחבת יותר ממה שהיה באפריל. עוד מעריכים כי התגובה של חיזבאללה לחיסול פואד שוכר עשויה להגיע בימים הקרובים, ונערכים לכך בהתאם.

ניוז 360

בפעילות משותפת של צה״ל ושב״כ, ב-24.7 הותקף ברצועת עזה איתור בו שהה המחבל נאיל סכל, ששימש כבכיר בחמאס. מספר ימים לאחר התקיפה, התקבל מידע כי סכל חוסל. סכל פעל למעלה מעשור במסגרת ׳מטה הגדה׳ של ארגון הטרור חמאס, גוף שאחראי על הכוונת הפעילות מול שטחי יהודה ושומרון. במקביל, היה מעורב בהכוונת פעילות טרור, מימון ואספקת […]

חיפוש בניוז 360

ניוז 360 news
עכשיו 10:31, יום ראשון (6.10)
ניוז 360 news
פייסבוק
טוויטר
וואצאפ
טלגרם
אימייל
פינטרסט
הדפסה